Gå til innhold

Forstørre puppene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ca sånne pupper som til venstre på bildet under

http://premiumcareplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2014/08/Breast-Augmentation-1c-600x400.jpg

Jeg syns selv de er for små (er 19 år) og vurderer silikon. Føler selvtilliten min er noe lav pga puppene mine. Har ikke kjæreste nå, men de jeg har hatt sex med har egentlig vært fornøyd med puppene, selv om jeg ikke er det selv.

Tips til hva jeg bør gjøre?

Anonymous poster hash: 4d3dd...00b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

90% av tenåringene nå for tiden tar jo silikon. Jeg fatter det ikke. Ikke bli påvirket av "alle andre har det jo" i hvert fall. Ta det om du virkelig ønsker det selv. Jeg vet i hvert fall om mange andre ting jeg heller ville brukt 30-40.000 kr på.

Anonymous poster hash: ada65...ef4
  • Liker 4
Gjest krokodillen
Skrevet

trodde og jeg hadde dårlig selvtillit pga fronten da jeg var rundr 20. viste seg at jeg bare hadde dårlig selvtillit generelt. slo fra meg tanken om silicon, og jeg angrer ikke et sekund på det i dag

Gjest krokodillen
Skrevet

90% av tenåringene nå for tiden tar jo silikon. Jeg fatter det ikke. Ikke bli påvirket av "alle andre har det jo" i hvert fall. Ta det om du virkelig ønsker det selv. Jeg vet i hvert fall om mange andre ting jeg heller ville brukt 30-40.000 kr på.

Anonymous poster hash: ada65...ef4

og dette har du spesifikke tall på eller?

for noe svada!!

Gjest rådyr
Skrevet

http://premiumcareplasticsurgery.com/wp-content/uploads/2014/08/Breast-Augmentation-1c-600x400.jpg

Jeg syns selv de er for små (er 19 år) og vurderer silikon. Føler selvtilliten min er noe lav pga puppene mine. Har ikke kjæreste nå, men de jeg har hatt sex med har egentlig vært fornøyd med puppene, selv om jeg ikke er det selv.

Nydelige pupper på bildet til venstre. De andre var ikke bra i det hele tatt. Ser skikkelig fake ut.

Ikke ødelegg kroppen din.

• Liker 2
Skrevet

Behold de pupper du har.

• Liker 2
Skrevet

Viss du er misfornøyd og har pengene: Kjør på ;)

Jeg skal operere nå i løpet av sommeren/høsten, men jeg skal det først og fremst pga. tuberøse bryst :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Må legge til at jeg tenner veldig på å bli tatt på puppene når jeg har sex. Får enda bedre orgasmer av det :) Vil dette bli ødelagt med å ta silikon?

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere jenter henger dere slik opp i disse melkejura. Er først og fremst fitta på en kvinnes kropp som betyr noe.

Anonymous poster hash: b1224...867
Skrevet

Jeg synes små pupper er fint jeg, og jeg synes ikke de på bildet var så utrolig små? Jeg ville gjerne hatt mine mindre. Jeg ville i hvert fall ventet til jeg var minst 23-24-25 år gammel. Det er jo en stor avgjørelse å ta, og det er kjipt å angre seg. Er dessuten enig med AB over her, som sier at mange tenåringer har det nå for tiden. Det siste året, har 6 stk jeg kjenner tatt silikon, og jeg lurer på om det faktisk er slik at mange tar det fordi alle andre tar det? Jeg ville ventet.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes små pupper er fint jeg, og jeg synes ikke de på bildet var så utrolig små? Jeg ville gjerne hatt mine mindre. Jeg ville i hvert fall ventet til jeg var minst 23-24-25 år gammel. Det er jo en stor avgjørelse å ta, og det er kjipt å angre seg. Er dessuten enig med AB over her, som sier at mange tenåringer har det nå for tiden. Det siste året, har 6 stk jeg kjenner tatt silikon, og jeg lurer på om det faktisk er slik at mange tar det fordi alle andre tar det? Jeg ville ventet.

Godt skrevet.

Gjest Coolaid
Skrevet

Bli glad i det som din mor gav deg, er svaret på det.

Jeg syns det er trist. Det kommer du også til å synes når du blir voksen og sikker på deg selv.

Er det ikke merkverdig rart at så mange, tusenvis på tusenvis av unge jenter og kvinner finner noe galt med brystene sine? Det er synd at du har blitt fortalt at du ikke er god nok - det er også synd at du tror på det.

Det er ikke noe galt med puppene dine. Du har lært deg å tenke at det er det.

Våg heller å bli glad i deg selv.

AnonymBruker
Skrevet

Do it do it! :D

Anonymous poster hash: 9586e...c23
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke sammenlign deg selv med kjendiskropper i tv/reklame/nettaviser. De kroppene er fiksa både med silikon og photoshop. Ta deg en tur i svømmehallen og ta en dusj. Se på de som fortsatt dusjer nakne, det er referansen. Jeg kan love deg du kommer til å se mye rart. ;)

Anonymous poster hash: b3c5c...7bf

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor dere jenter henger dere slik opp i disse melkejura. Er først og fremst fitta på en kvinnes kropp som betyr noe.

Anonymous poster hash: b1224...867

Fordi de fleste voksne kvinner som gjør dette her gjør det for seg selv. Tok selv silikon i voksen alder etter at jeg var ferdig med å amme barna mine og det gjorde jeg 100 % for meg selv, for å føle meg vel i egen kropp og å kunne se meg selv i speilet og føle meg velproposjonert.

Anonymous poster hash: f3d9d...408

• Liker 2
Skrevet

Hva med å forsøke å elske kroppen din sånn som den er? Puppene til venstre på bildet er flotte som de er og passer mest sannsynlig bedre til kroppen din enn to ballongpupper vil gjøre. Og tenk på alt det fine du kan oppleve med de pengene! Du kan reise til Asia og klappe en panda eller vandre langs den kinesiske mur, hoppe i fallskjerm, spare de som egenkapital til eget hjem...

Jeg er bare et par år eldre enn deg og jeg blir livredd når jeg ser hvor mange unge jenter som er villige til å gjennomgå en operasjon som ALLTID har fare for komplikasjoner bare for å passe inn i verdens forskrudde syn på kropp.

• Liker 2
Skrevet

Du bør jobbe med deg selv, ikke ta silikon. De er mer en bra nok!

Skrevet

Jeg kan godt skjønne at mange tar silikon, men du har jo helt perfekte pupper, TS!

Jeg er veldig sjalu på deg.

Har selv små bryster, og drømmestørelsen er rundt 75A. Det ser naturlig ut, man ser sunn ut og man ser komfortabel ut.

Synes at puppene til jenta på bildet var mye finere før silikonen :)

Det virker som om at du er veldig usikker på hva du skal gjøre her, så hva om du bare ser det an litt til?

Skrevet

Fordi de fleste voksne kvinner som gjør dette her gjør det for seg selv. Tok selv silikon i voksen alder etter at jeg var ferdig med å amme barna mine og det gjorde jeg 100 % for meg selv, for å føle meg vel i egen kropp og å kunne se meg selv i speilet og føle meg velproposjonert.

Anonymous poster hash: f3d9d...408

Der sa du det! I voksen alder! Jenter som såvidt er myndige har ingenting under kniven å gjøre. Risikoene synker ikke inn på samme måte, økonomien er en annen, selvfølelsen er antagelig mye dårligere. Silikon fremstilles ofte som en quick fix for å reparere selvbildet og bli en av de jentene som "alle" vil ha, men det er for de aller aller fleste jenter/damer et unødvendig inngrep.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...