AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg gav blod for første gang i går, men jeg ble litt skuffet da de ikke hadde mummikopp :-( Vet dere ved hvilken blodbank i Oslo man kan få en mummikopp? :-)Anonymous poster hash: 43738...e12 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 24. mars 2015 #2 Del Skrevet 24. mars 2015 Jeg har fått på den som ligger i røde-kors-huset. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #3 Del Skrevet 24. mars 2015 Du kan be de bestille inn Klart Anonym skal få mummikopp! Anonymous poster hash: 7aeb2...8a3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Del Skrevet 24. mars 2015 Du kan be de bestille inn Klart Anonym skal få mummikopp!Anonymous poster hash: 7aeb2...8a3 Gir du blod selv!?! Anonymous poster hash: 43738...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #5 Del Skrevet 24. mars 2015 Gir du blod selv!?!Anonymous poster hash: 43738...e12 Ja! Anonymous poster hash: 7aeb2...8a3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #6 Del Skrevet 24. mars 2015 Ja!Anonymous poster hash: 7aeb2...8a3 Selvfølgelig må sånne som deg kommentere! Må bare komme med en spydig kommentar! Jeg synes det er bra at TS gir blod - all ære til deg :-) Jeg ville også hatt mummikopp - fint å vite på hvilken blodbank du kan få dette.. Blod er blod og blodbank er blodbank - du gjør en god gjerning uansett hvor du gir blod, hvorfor ikke oppsøke en blodbank der man kan få mummikopp.. Det verste er "anonymbruker" - jeg tror ikke på deg... (!!!!!)Anonymous poster hash: 0f483...335 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #7 Del Skrevet 24. mars 2015 Selvfølgelig må sånne som deg kommentere! Må bare komme med en spydig kommentar! Jeg synes det er bra at TS gir blod - all ære til deg :-) Jeg ville også hatt mummikopp - fint å vite på hvilken blodbank du kan få dette.. Blod er blod og blodbank er blodbank - du gjør en god gjerning uansett hvor du gir blod, hvorfor ikke oppsøke en blodbank der man kan få mummikopp.. Det verste er "anonymbruker" - jeg tror ikke på deg... (!!!!!)Anonymous poster hash: 0f483...335 Dafuq? Er du i overkant hårsår eller? Det var ingenting spydig ved innlegget mitt. Alle blodbanker skal ha mummikopper i sortimentet sitt, er de tom må de bestille inn flere! Så vet du det. Anonymous poster hash: 7aeb2...8a3 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 24. mars 2015 #8 Del Skrevet 24. mars 2015 Sist jeg gav blod på rødekorshuset i Oslo spurte jeg etter mummikopp, men fikk svar på at de var tomme.. og jeg har fått mummikopp der tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #9 Del Skrevet 24. mars 2015 Dafuq? Er du i overkant hårsår eller? Det var ingenting spydig ved innlegget mitt. Alle blodbanker skal ha mummikopper i sortimentet sitt, er de tom må de bestille inn flere! Så vet du det.Anonymous poster hash: 7aeb2...8a3 Nok en spydig kommentar! Sitat fra giblod: "ønsker du en slik kopp må du jo bare melde deg som giver, selv om ikke alle blodbanker har dem. Men alle blodbanker ønsker flere givere....." Så nei, alle blodbanker skal ikke ha dette i sortimentet sitt, så da vet DU det!Anonymous poster hash: 0f483...335 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crazycatlady Skrevet 24. mars 2015 #10 Del Skrevet 24. mars 2015 Samma det vel, kopp er kopp enten det er bilde av Mummitrollet eller Mulla Krekar! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2015 #11 Del Skrevet 25. mars 2015 Nok en spydig kommentar! Sitat fra giblod: "ønsker du en slik kopp må du jo bare melde deg som giver, selv om ikke alle blodbanker har dem. Men alle blodbanker ønsker flere givere....." Så nei, alle blodbanker skal ikke ha dette i sortimentet sitt, så da vet DU det!Anonymous poster hash: 0f483...335 Nei ærlig talt. Jeg leste ikke de kommentarene som spydig.Anonymous poster hash: ffe70...ef8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå