Gå til innhold

Føler meg uansettbar.=(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har slitt med å få meg jobb i åresvis, og har nå ikke krav på noe stønad fra Nav. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for alle trenger jo penger for å kunne klare seg. Jeg søker og søker på jobber, men kommer ikke engang til intervju. Søknadene mine er bra for det har jeg fått bekreftet av folk som kan det. Jeg føler virkelig at jeg er uansettbar for alle arbeidsgivere, har virkelig ingen behov for meg og min kunnskap og kompetanse?



Anonymous poster hash: fa825...551
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er kompetansen din da? Søker du på rett jobber? Har du utdannelse el fagbrev?

Meldt deg opp hos vikarbyrå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slitt med å få meg jobb i åresvis, og har nå ikke krav på noe stønad fra Nav. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for alle trenger jo penger for å kunne klare seg. Jeg søker og søker på jobber, men kommer ikke engang til intervju. Søknadene mine er bra for det har jeg fått bekreftet av folk som kan det. Jeg føler virkelig at jeg er uansettbar for alle arbeidsgivere, har virkelig ingen behov for meg og min kunnskap og kompetanse?

Anonymous poster hash: fa825...551

du har rett på livsopphold og bostøtte , med mindre du ikke deltar på aktiviteter nav setter deg opp på. det er LOVEN

Anonymous poster hash: 888da...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva betyr uansettbar?



Anonymous poster hash: b56c5...15e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kompetansen din da? Har du prøvd å søke på butikkjobber og slikt også?



Anonymous poster hash: eaa73...dd1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kompetansen din da? Søker du på rett jobber? Har du utdannelse el fagbrev?

Meldt deg opp hos vikarbyrå?

Registerert hos alt av vikarbyråer. Har høyere utdannelse.

Anonymous poster hash: fa825...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva betyr uansettbar?

Anonymous poster hash: b56c5...15e

Det er vel ikke et ord direkte,men det betyr jo at jeg ikke er aktuell for noen jobber, ingen ønsker å ansette meg.

Anonymous poster hash: fa825...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er kompetansen din da? Har du prøvd å søke på butikkjobber og slikt også?

Anonymous poster hash: eaa73...dd1

Høyere utdannelse innen øk og adm. Søkt på alt fra vaskejobber til butikk og sykehjem.

Anonymous poster hash: fa825...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillagubban

Søker du overalt i landet? Sender du inn åpne søknader? Hva gjør du i mens du søker jobber; har du noen småjobber eller jobber frivillig?

Høyere utdanning er dessverre ikke noen garanti lenger, kjenner nok av de med veterinærutdannelser og master i samfunnsvitenskapelige fag som jobber som barnehageassistenter og på pleiehjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker du overalt i landet? Sender du inn åpne søknader? Hva gjør du i mens du søker jobber; har du noen småjobber eller jobber frivillig?

Høyere utdanning er dessverre ikke noen garanti lenger, kjenner nok av de med veterinærutdannelser og master i samfunnsvitenskapelige fag som jobber som barnehageassistenter og på pleiehjem.

Jeg har vært hjemme i permisjon nå, den er snart over. Har prøvd å få tak i småjobber tidligere,men uten hell der også. Søker kun i fylket her vi bor da vi ikke har mulighet til å flytte på oss. Sender inn åpne søknader ja, og det har ikke ført noe mer frem enn å søke på utlyste stillinger.=(

Anonymous poster hash: fa825...551

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hjemme i permisjon nå, den er snart over. Har prøvd å få tak i småjobber tidligere,men uten hell der også. Søker kun i fylket her vi bor da vi ikke har mulighet til å flytte på oss. Sender inn åpne søknader ja, og det har ikke ført noe mer frem enn å søke på utlyste stillinger.=(

Anonymous poster hash: fa825...551

min far anbefalte å gå til bedriften å snakke med ansatte/sjef om de har ledig jobb-ha med søknad. han har ansatt 3 stk pga. han synes det er tøft gjort

Anonymous poster hash: 888da...ae4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor har dere ikke mulighet for å flytte på dere? Er arbeidsmarkedet lite der du bor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...