Gå til innhold

Tyde en forferdelig drøm?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg putter denne innunder kropp og helse da jeg ikke vet hvor ellers den skal høre hjemme..

Jeg hadde en veldig rar drøm inatt som jeg våknet av helt forferdet. Jeg var i en landsby, og der var hele min familie også og vi bodde i et hus. I denne landsbyen var det mange slanger (jeg er livredd slanger så drømmer ofte om de). Da jeg var ute og gikk utenfor huset så så jeg en kjempe stor slange og løp selvfølgelig inn i huset og fortalte de andre.. Min bror løp ut for å ta livet av den, noe han visst gjør støtt og stadig i denne drømmen. Så da gikk vi begge ut, for jeg skulle vise han hvor slangen var.. Slangen var plutselig bak han, og da jeg sa til han at han skulle se til høyre så så han til venstre.. Og plutselig hadde slangen angrepet han og surret seg rundt han og holdt på å kvele han. Jeg stod bare og så på!! Han klarte å komme seg til døren med slangen rundt seg og banke på hos oss, så kom det en ukjent mann ut døra. Og det neste jeg husker er at jeg våknet fra drømmen og nesten gråt...

Har noen av dere noen anelse om hvoror jeg drømmer sånne drømmer? Det er helt forferdelig..

Anonymous poster hash: 8b363...1e8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Slange :
Slanger er generelt et symbol på svik, hindringer og problemer. Er du omringet av slanger kan du bli bedratt av den du stoler mest på. Hvis du leker med en slange er det noen som vil prøve å få deg til å gjøre noe du ikke burde gjøre. Blir du bitt av en slange kan du bli uheldig. En slange som slynger seg rundt deg betyr svik. Et slangebol betyr uflaks. Hvis du går forbi en slange vil du vinne over de som vil deg vondt. Se også på slangens farge.

Anonymous poster hash: 4977e...63e
AnonymBruker
Skrevet

Å drømme om en blir kvalt av en slange kan representere en negativ situasjon som hindrer deg i å si dine meninger eller yttrykke deg uten at det får konsekvenser.

Anonymous poster hash: 7b065...43d
AnonymBruker
Skrevet

Slange :

Slanger er generelt et symbol på svik, hindringer og problemer. Er du omringet av slanger kan du bli bedratt av den du stoler mest på. Hvis du leker med en slange er det noen som vil prøve å få deg til å gjøre noe du ikke burde gjøre. Blir du bitt av en slange kan du bli uheldig. En slange som slynger seg rundt deg betyr svik. Et slangebol betyr uflaks. Hvis du går forbi en slange vil du vinne over de som vil deg vondt. Se også på slangens farge.

Anonymous poster hash: 4977e...63e

Nå skal det sies at jeg og broren min ikke har det beste forholdet, men det har blitt litt bedre med årene selv om vi nesten aldri snakker sammen utenom familiesammenhenger.. Slangen var gul og jeg "overlevde" den ved å bare stå og se på broren min ble kvelt...

AnonymBruker
Skrevet

Å drømme om en blir kvalt av en slange kan representere en negativ situasjon som hindrer deg i å si dine meninger eller yttrykke deg uten at det får konsekvenser.

Anonymous poster hash: 7b065...43d

Vil det bety at det er broren min som representerer en negativ situasjon? Var jo han som hadde slangen rundt seg..

Gjest Seajewel
Skrevet

Du føler deg undertrykt sv din bror, og at han både lurer og sviker deg, er min første tanke.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at det var en drøm.

Jeg drømte at jeg og mannen min havnet midt i en zombie acopalypse (bare zombiene så ut som jokeren i batman). De fikk tak i mannen min og beit han så han ble forandret til en joker han å. Jeg gjemte meg i en steinrøys mens det skjedde, feig som jeg er. Hylte, skreik og gråt masse. Dritt drøm.

Ett mareritt er ett mareritt, det er ikke nødvendigvis noe mere bakoverliggende enn det.

Anonymous poster hash: 89911...8df

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...