Gå til innhold

Dumpet av daten etter sex :(

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vel det jeg snakker om er ikke å sjekke opp damer og smiske til seg sex. Her snakker vi om mennesker som dater og treffes jevnlig uten å ha sex i en god stund før de har sex. Jeg tror ikke disse kameratene dine gidder investere i flere middager ute, kino, kanskje en reise bare for å få seg ett ligg?

Jo, det finnes mange av dem!

Anonymous poster hash: bf716...e5c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er nok fordi du leser ting som du gjør. Det finnes ingen regler for noe som helst, men folk må lage egne regler ut i fra egen interesse og hensyn til egne følelser.

Når jeg sier at "sex er noe man kan ha med hvem som helst" så er det fakta. Ikke at det er noe alle føler for eller burde føle for. Man kan ha sex med hvem som helst hvis man har interesse av det. Hva du velger og hva jeg velger er opp til deg og meg.

det er alltid noen som leser deg feil , hvis de kritiserer deg, ikke sant?

For du tar aldri feil...

• Liker 1
Skrevet

Altså, det er jo sånn at folk har ulikt syn på sex. For noen er sex "bare" sex (nytelse, lek, begjær), og så er det de som linker sex til følelser. Vil tro trådstarter er av den siste sorten, og da er det klart hun føler at hun har gitt kjærelighet ved å ha sex med fyren. Problemet er jo bare at han neppe har følt det på samme måten, siden han valgte å dumpe henne like etter.

Jeg tenker at hvis man bare har sex med folk man har følelser for, så bør man vente så pass lenge at man er sikker på at den andre føler noe tilbake. Sånn sett er ikke fem dater spesielt mye i mine øyne, man kjenner jo knapt den andre da.

Sånn sett er jeg enig i det siste du skriver - at hun faktisk burde sjekket om han følte på det samme tilbake før de gikk til sengs... siden hun er av den typen som ikke har sex med folk uten at det er følelser der begge veier.

Nettopp!

Bare at hun faktisk har sex med folk uten at det er følelser der begge veien. Hun lever ikke som hun sier at hun lever og hun "gir av seg selv" til menn uten at hun vet om det blir satt pris på!

AnonymBruker
Skrevet

Vel det jeg snakker om er ikke å sjekke opp damer og smiske til seg sex. Her snakker vi om mennesker som dater og treffes jevnlig uten å ha sex i en god stund før de har sex. Jeg tror ikke disse kameratene dine gidder investere i flere middager ute, kino, kanskje en reise bare for å få seg ett ligg?

De er kanskje ikke typen til å investere i middager ute, men tid investerer de. Trur de liker jakta i seg selv elns.

Anonymous poster hash: ef59e...080

Skrevet

Jeg tror jeg tar dette med en klype salt.. Men finner du noen forskninger på det så send det gjerne til meg.

Skrevet

De er kanskje ikke typen til å investere i middager ute, men tid investerer de. Trur de liker jakta i seg selv elns.

Jegere finnes, og desto større utfordring du gir dem desto bedre liker de jakten.

Disse avslører du lettest ved å ha sex med dem tidlig. :opplyser:

Nettinettets kommentarer består og er faktisk noe av det mest fornuftige jeg har sett.

• Liker 4
Skrevet

det er alltid noen som leser deg feil , hvis de kritiserer deg, ikke sant?

For du tar aldri feil...

Selvfølgelig tar jeg feil! Og jeg har ikke noe i mot kritikk heller. Men hvis noen leser at jeg setter opp regler for hva som er rett og galt, så leser de feil. Jeg har ikke regler for noe som helst. Alle må gjøre det de selv føler for. Konsekvensene må de også tar på bakgrunn av hva de velger.

AnonymBruker
Skrevet

Nettopp!

Bare at hun faktisk har sex med folk uten at det er følelser der begge veien. Hun lever ikke som hun sier at hun lever og hun "gir av seg selv" til menn uten at hun vet om det blir satt pris på!

Dette ble sagt tidlig i tråden, at man bør bruke lenger tid FØR man har sex. Så sier du sex har ingenting å si, men det kan det faktisk ha for noen. Det forteller litt om hvordan man er, og kanskje spesielt i dagens samfunn, der de fleset er så easy å få til sengs. Skjønner faktisk at menn liker damer som holder igjen.

5 treff er ingenting. Mener ikke man skal holde igjen i en evighet, men det kan holde en interesse gående hos en mann. Hun er ikke ei som sprer beina med det første, hun må han jobbe for å få. Det finnes jo nesten ikke sånne damer lenger. Bra at kvinner kan nyte sex og ha et sexliv, men synes i mange tilfeller det har gått for langt når man leser om mange unge damer som har hatt x antatall partnere.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror jeg tar dette med en klype salt.. Men finner du noen forskninger på det så send det gjerne til meg.

Ja, for du baserer alt på forskning. Du putter folk inn i båser så du kan lage dine "regler". Beklager, men menneskesinnet er mer komlisert enn som så.

Skrevet

Sier mer om dem enn om damerne.

AnonymBruker
Skrevet

Jegere finnes, og desto større utfordring du gir dem desto bedre liker de jakten.

Disse avslører du lettest ved å ha sex med dem tidlig. :opplyser:

Nettinettets kommentarer består og er faktisk noe av det mest fornuftige jeg har sett.

Stemmer ikke alltid dessverre. Jeg holdte en jeger på matta i årevis, og han falt for meg!

Skrevet

Dette ble sagt tidlig i tråden, at man bør bruke lenger tid FØR man har sex. Så sier du sex har ingenting å si, men det kan det faktisk ha for noen. Det forteller litt om hvordan man er, og kanskje spesielt i dagens samfunn, der de fleset er så easy å få til sengs. Skjønner faktisk at menn liker damer som holder igjen.

5 treff er ingenting. Mener ikke man skal holde igjen i en evighet, men det kan holde en interesse gående hos en mann. Hun er ikke ei som sprer beina med det første, hun må han jobbe for å få. Det finnes jo nesten ikke sånne damer lenger. Bra at kvinner kan nyte sex og ha et sexliv, men synes i mange tilfeller det har gått for langt når man leser om mange unge damer som har hatt x antatall partnere.

Når man velger å ha sex er opp til hver enkelt. Utgangspunktet er hva man selv er ute etter, hvordan man har det med seg selv, om man takler en avvisning etter sex, om man synes sex er noe som tilhører forhold, om man kun har sex hvis man har følelser osv.

Greia med denne tråden er at TS ble dumpet etter sex og er såret fordi sex betydde mye for henne. For henne er det noe personlig og verdifullt som hun ikke gir til hvem som helst (sier hun) samtidig har hun hatt sex FØR hun vet at han følte det samme som henne. Hun har spurt om han er ute etter et forhold, og det er fint det, men at han er ute etter et forhold betyr ikke at han er ute etter et forhold med HENNE.

Kvinner som vil ha sex i forhold må holde bena sine igjen frem til de faktisk er i ett forhold.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Det kan jo tenkes at han fant ut av at gnisten ikke helt var tid stede etter å ha hatt sex med deg. Han kan ha truffet en annen jente rett etterpå og merket at det var noe mer med henne enn deg...

Edit; det jeg mener er at det trenger ikke være en "nå har jeg fått meg noe så da stikker jeg" situasjon. Menn har faktisk følelser de også, og av og til merker man jo at ting ikke stemmer helt etter sex med personen.

Endret av peppermyntete
  • Liker 1
Skrevet

åååååå stakkars deg....du får deg noe i det minste! Tenk på de "stakkars" mannfolka som aldri får sex?

Eneste årsaken til at vi mannfolk gidder å bli kjent med dere kvinner, er muligheten for å få seg noe. Noen ganger, så kommer det følelser inn bilde hos oss også og det er slik forhold blir til og nye barn kommer til verden.

Den brutale sannheten, men er nok ikke alle som liker å høre den!

Anonymous poster hash: dfb26...909

Jeg tror du skal snakke for deg selv, jeg.

• Liker 1
Skrevet

Stemmer ikke alltid dessverre. Jeg holdte en jeger på matta i årevis, og han falt for meg!

Litt usikker på hva det er du prøver å si her?

Poenget til flere her i tråden er at det ikke spiller noen rolle for sannsynligheten for forhold nårtid man har sex.

Det er helt andre ting som er avgjørende.

AnonymBruker
Skrevet

Når man velger å ha sex er opp til hver enkelt. Utgangspunktet er hva man selv er ute etter, hvordan man har det med seg selv, om man takler en avvisning etter sex, om man synes sex er noe som tilhører forhold, om man kun har sex hvis man har følelser osv.

Greia med denne tråden er at TS ble dumpet etter sex og er såret fordi sex betydde mye for henne. For henne er det noe personlig og verdifullt som hun ikke gir til hvem som helst (sier hun) samtidig har hun hatt sex FØR hun vet at han følte det samme som henne. Hun har spurt om han er ute etter et forhold, og det er fint det, men at han er ute etter et forhold betyr ikke at han er ute etter et forhold med HENNE.

Kvinner som vil ha sex i forhold må holde bena sine igjen frem til de faktisk er i ett forhold.

Det var det jeg også prøvde å si. Leser du ikke det jeg skriver?

Jeg skrev tidlig i tråden at 5 dater er ingenting!

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker på hva det er du prøver å si her?

Poenget til flere her i tråden er at det ikke spiller noen rolle for sannsynligheten for forhold nårtid man har sex.

Det er helt andre ting som er avgjørende.

Det kan være med på det. En jeger trenger motstand, og det får han ikke av ei som legger seg ned med en gang. SElv om han er jeger, kan han få følelser for noen.

Skrevet

Ja, for du baserer alt på forskning. Du putter folk inn i båser så du kan lage dine "regler". Beklager, men menneskesinnet er mer komlisert enn som så.

Ja jeg synes det er greit å basere generelle uttalelser på forskning. At man vet at dette er en oppførsel som er ganske normalt eller som mange gjør. Hvis det bare er noe, noen gjør synes jeg ikke man kan argumentere for at det er normalt.

Hvis du synes jeg putter folk i bås og lager regler så er jo det dumt, men jeg kjenner meg ikke igjen i den beskrivelsen. At jeg dømmer enkelte her inne på for lite grunnlag det har jeg absolutt ingen grunn til å betvile. Det sier jo seg selv at ofte vil skje. Men da har jo personene jeg har dømt på feil grunnlag muligheten til ¨å gi flere detaljer og forklare seg også.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er uenig med Nettinettet om at sex ikke trenger å ha noe med dette å gjøre. Det kan ha noe å gjøre med det, at det føltes for tidlig for han, fordi han ikke var knytta emosjonelt til ts. Det kan og være at han ikke følte rett kjemi på samme måte som hun gjorde. Dette vet vi ikke. Poenget er at man er forskjellige, og at det finnes utallige situasjoner og personer der ute. For noen kan det å ha sex for tidlig, ødelegge et potensielt forhold.

• Liker 1
Skrevet

Det kan være med på det. En jeger trenger motstand, og det får han ikke av ei som legger seg ned med en gang. SElv om han er jeger, kan han få følelser for noen.

Når man faller for noen er det ikke sexen som holder jaktinnstinktet ved like, da er det følelsene man higer etter. Når en jeger treffer en kvinne som har høy sosial status eller blir sett på som noe bra vil stoltheten av å være hennes gjøre at ingen andre ting har betydning.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...