AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #1 Skrevet 24. mars 2015 Har du noen gang datet en person over tid og fått "det er ikke deg, det er meg" eller "jeg beklager, men jeg føler ikke at vi passer så godt i lag" rett etter man har gitt alt av seg selv og hoppet til køys med personen? Jeg har truffet en mann jevnt og trutt siden februar, og plutselig etter vi havna i sengs på 5. date som var på torsdag forrige uke, får jeg plutselig melding fra han at han ikke er klar for noe seriøst likevel. Altså, kunne han ikke funnet ut av det på de andre datene? Det finner han plutselig ut nå etter vi har møttes så mange ganger og hatt sex nylig? Jeg er sikker på at han likte sexen. Vi hadde sex 3 ganger den kvelden og han virket helt i ekstase. Mannen er 29 år og sa han var ute etter noe seriøst Begynte virkelig å like han. Anonymous poster hash: a0a8d...906 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #2 Skrevet 24. mars 2015 åååååå stakkars deg....du får deg noe i det minste! Tenk på de "stakkars" mannfolka som aldri får sex? Eneste årsaken til at vi mannfolk gidder å bli kjent med dere kvinner, er muligheten for å få seg noe. Noen ganger, så kommer det følelser inn bilde hos oss også og det er slik forhold blir til og nye barn kommer til verden. Den brutale sannheten, men er nok ikke alle som liker å høre den! Anonymous poster hash: dfb26...909 3
Gjest HeiHade Skrevet 24. mars 2015 #3 Skrevet 24. mars 2015 åååååå stakkars deg....du får deg noe i det minste! Tenk på de "stakkars" mannfolka som aldri får sex? Eneste årsaken til at vi mannfolk gidder å bli kjent med dere kvinner, er muligheten for å få seg noe. Noen ganger, så kommer det følelser inn bilde hos oss også og det er slik forhold blir til og nye barn kommer til verden. Den brutale sannheten, men er nok ikke alle som liker å høre den! Anonymous poster hash: dfb26...909 Tror ikke du skal uttale deg så mye om "sannheten" når det kommer til sex og forhold hvis du ikke har noen erfaring med noen av delene, haha. 45
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #4 Skrevet 24. mars 2015 Tror ikke du skal uttale deg så mye om "sannheten" når det kommer til sex og forhold hvis du ikke har noen erfaring med noen av delene, haha. wtf, hvem har sagt at jeg ikke har det? Syntes bare ikke synd på kvinner som blir dumpet om og om igjen, siden de går etter "feil" type eller de aller kjekkeste eller mest populære karene Nå er det ikke sikkert det er tilfellet her, men jeg kan uttale meg mye mer om hva menn generelt er ute etter når de snakke med en kvinne de finner attraktiv Anonymous poster hash: dfb26...909 1
Timza Skrevet 24. mars 2015 #5 Skrevet 24. mars 2015 Si at du ønsker å være en "fuck-friend", så ser du intensjonene med engang selv om du lurer han slik han lurte deg med det å kun få tilgang innenfor buksene dine. Får du et "nei" her, så handler det nok om at sex'en ikke var så bra som du trur, og dette er viktig, for han, da det kan være fantastisk for noen andre. 3
Leini Skrevet 24. mars 2015 #6 Skrevet 24. mars 2015 5. date er jo en stund da. Var sikkert ikke bare sex'n han ville ha når han holdt på så lenge. Men trøst deg med at det er bedre det ble slutt nå, fremfor om et år eller to, når dere var mer etablert. Fattig trøst, jeg vet det, men det er ikke så mye annet å si.. 2
suprarenalis Skrevet 24. mars 2015 #7 Skrevet 24. mars 2015 Det finnes ingen fasit på hvorfor sånn eller slik. Men om det bare var sex han ville ha, er jeg enig med Leini at fem dater var mye. Jeg vet det føles kjipt å få den beskjeden etter sex. Og det er kjipt å være den som sier slikt etter sex. Kanskje fikk han panikk, kanskje synes han ikke det funket like bra som du synes, kanskje han faktisk bare ville ha sex likevel. Kanskje, kanskje, kanskje. Noe var det, og han var ikke noe for deg likevel. Jeg har vært der. Det er kjipt. Det går over! Og nå er jeg kanskje litt kynisk, men mener du virkelig at å gå til køys med noen er å gi alt av seg selv? Virkelig? Jeg tror du er verdt mer enn det. 11
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #8 Skrevet 24. mars 2015 Og nå er jeg kanskje litt kynisk, men mener du virkelig at å gå til køys med noen er å gi alt av seg selv? Virkelig? Jeg tror du er verdt mer enn det. Når jeg har sex med noen, er det fordi jeg vil gå inn i et seriøst forhold med vedkommende. Jeg innså at han kunne være den rette for meg og han viker seriøst, så da turte jeg å gi kjærlighet. Ts Anonymous poster hash: a0a8d...906 3
suprarenalis Skrevet 24. mars 2015 #9 Skrevet 24. mars 2015 Når jeg har sex med noen, er det fordi jeg vil gå inn i et seriøst forhold med vedkommende. Jeg innså at han kunne være den rette for meg og han viker seriøst, så da turte jeg å gi kjærlighet. Ts Anonymous poster hash: a0a8d...906 Om en mann hadde sagt noe slikt til meg, hadde jeg fått fullstendig hetta og sendt en melding med noe svada i kategorien "vi passer ikke så godt sammen". Jeg sier ikke at det er det som har hendt med deg, bare at det finnes en mulighet for at du ikke gjorde noe galt, men at han freaket ut likevel 9
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #10 Skrevet 24. mars 2015 Synes ikke 5 dater er lenge i det hele tatt, man rekker ikke å li kjent nok, vite hva den ene vil. Bruk lenger tid neste gang, er mitt råd! Anonymous poster hash: bf716...e5c 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #11 Skrevet 24. mars 2015 Skrev nettopp at fem dater er lite. Tenk deg om. Det er knapt en måned! Jeg bruker alltid mye lenger tid, og da blir mannen emosjonelt knyttet til meg. Anonymous poster hash: bf716...e5c 3
Leini Skrevet 24. mars 2015 #12 Skrevet 24. mars 2015 Når jeg har sex med noen, er det fordi jeg vil gå inn i et seriøst forhold med vedkommende. Jeg innså at han kunne være den rette for meg og han viker seriøst, så da turte jeg å gi kjærlighet. Ts Ikke la dette skremme deg! Du turte å prøve, men denne gangen var det ikke den rette. Kudos til deg for å satse, kanskje er den neste prinsen? 2
Nettinettet Skrevet 24. mars 2015 #13 Skrevet 24. mars 2015 rett etter man har gitt alt av seg selv og hoppet til køys med personen? Anonymous poster hash: a0a8d...906 Beklager, men du har ikke gitt ALT av deg selv fordi du har hatt sex med en person. Dette er romantiserende tøv som bare ødelegger for kvinner og som gjør at de bruker sex som et byttemiddel for å holde menn fast og som selvskading mot egen selvfølelse. Jeg mistenker at du har lagt alt for mye i dette forholdet for tidlig, og når du hadde sex så var det fordi du egentlig var redd for å miste han, eller for å prøve å binde han fast i det dere hadde. Kanskje sa du til og med at du elsket han etterpå, eller viste masse følelser som skremte livskiten ut av han.. Det er ALDRI sex som er årsaken til at noen dumper en de har hatt sex med. Ingen dumper noen de kan ha jevnlig sex med. Jeg er rimelig sikker på at en analysering av "forholdet" deres vil vise at han kanskje ikke har vært like interessert som deg, og at du kanskje har fått tegn underveis på at dette ikke ble noe med økende interesse fra hans ståsted. Kanskje tar jeg feil, men da er du i såfall unntaket til regelen og har funnet en manipulatende drittsekk som spiller kortene helt rett fordi han fører statistikk over damer han har hatt sex med. 16
Nettinettet Skrevet 24. mars 2015 #14 Skrevet 24. mars 2015 Når jeg har sex med noen, er det fordi jeg vil gå inn i et seriøst forhold med vedkommende. Jeg innså at han kunne være den rette for meg og han viker seriøst, så da turte jeg å gi kjærlighet. Ts Anonymous poster hash: a0a8d...906 Dette bekrefter bare det jeg skrev over her.. buhu... skjerp deg TS.. Man gir ikke kjærlighet ved å ha sex med noen.. dessuten at DU ser på han som den rette hjelper ikke hvis du ikke sjekker om du er den rette for han også.. Kvinner må lære seg å legge vekk fantasier og romantiseringer i en datingfase og faktisk sjekke fakta. 9
Unforgivable Skrevet 24. mars 2015 #15 Skrevet 24. mars 2015 Si at du ønsker å være en "fuck-friend", så ser du intensjonene med engang selv om du lurer han slik han lurte deg med det å kun få tilgang innenfor buksene dine. Får du et "nei" her, så handler det nok om at sex'en ikke var så bra som du trur, og dette er viktig, for han, da det kan være fantastisk for noen andre. Synes ikke 5 dater er lenge i det hele tatt, man rekker ikke å li kjent nok, vite hva den ene vil. Bruk lenger tid neste gang, er mitt råd! Anonymous poster hash: bf716...e5c Enig. 5 dater er ingenting, man kjenner hverandre knapt 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #16 Skrevet 24. mars 2015 Hva klager ts på? Du fikk pult og han fikk pult. Er slutt på den tiden hvor man i det øyeblikket kvinnen ga seg hen og har sex med en fyr så er de smidd i evig troskap. Sex er ikke som det en gang var. Sex er ferskvare og ikke noe spesielt verdifullt. Anonymous poster hash: c98db...a1c 4
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2015 #17 Skrevet 24. mars 2015 Det er ALDRI sex som er årsaken til at noen dumper en de har hatt sex med. Ingen dumper noen de kan ha jevnlig sex med. Høh? Det gjør de da hele tiden. Anonymous poster hash: 1a02b...807 6
Neeli00 Skrevet 24. mars 2015 #18 Skrevet 24. mars 2015 (endret) TS, jeg er enig med Nettinettet her. Det virker som om du legger mye i sexen og da må du innse at a) de fleste menn deler ikke denne oppfatningen, b) de vet ikke alltid at det er slik du tenker og c) om de vet det, er det ikke sikkert de respekterer det da de ikke deler oppfatningen. Og om du så legger mye i sex og mener det er en stor greie, så gir det ikke mening at du har sex etter en måned. Om det virkelig var noe ekstremt viktig, så ville du ventet til du visste hvor dere sto, eller dere var i et forhold. Signalet du da sender er "jeg forventer at han tar dette til neste nivå etter sex" og bruker det som et middel. Jeg antar at det er tre muligheter her; Sexen var ikke like bra for ham som den var for deg. Han fikk hetta av at du var langt mer "på" enn ham. Det er en annen kvinne i bildet han nettopp har fått positiv feedback fra. Kanskje en kombinasjon av flere ting. Endret 24. mars 2015 av Neeli00 9
Nettinettet Skrevet 24. mars 2015 #19 Skrevet 24. mars 2015 Høh? Det gjør de da hele tiden. Anonymous poster hash: 1a02b...807 Nei de gjør ikke det.. det er bare noe såre damer bruker som unnskyldning for å ikke føle at de ble dumpa for personligheten sin.. 3
Timza Skrevet 24. mars 2015 #20 Skrevet 24. mars 2015 Nei de gjør ikke det.. det er bare noe såre damer bruker som unnskyldning for å ikke føle at de ble dumpa for personligheten sin.. Er enig med deg. Men bare for å forklare ytterligere. Sex kan ofte være "reddningen" om personligheten ikke er 100% slik man ønsker den. Da kan sex være en god "andre plass" om hun presterer veldig bra og henter igjen andre negative ting i personligheten slik at man tar en dårlig ting og veier den opp med en god ting. Altså kan det hende sex var TS siste sjanse til å imponere ettersom personligheten hennes ikke traff han 100% til at han ville være seriøs.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå