AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #161 Skrevet 10. juni 2015 Vet om ei dame som går med en ring av en ståltråd som brukes til å binde opp planter i hagen. Oi, hun kan umulig være høyt verdsatt av kjæresten sin. Vedder for at han ikke fridde under akkompagnement av en rosenbladbestrødd strykekvartett under ledelse av en en enhjørning heller? Kjenner typen. Min svoger verdsetter søsteren min til ca 45.000 kroner. Det er imponerende og ekte kjærlighet, det! Anonymous poster hash: 789a0...da8
Tøytigern Skrevet 10. juni 2015 #162 Skrevet 10. juni 2015 Oi, hun kan umulig være høyt verdsatt av kjæresten sin. Vedder for at han ikke fridde under akkompagnement av en rosenbladbestrødd strykekvartett under ledelse av en en enhjørning heller? Kjenner typen. Min svoger verdsetter søsteren min til ca 45.000 kroner. Det er imponerende og ekte kjærlighet, det! Anonymous poster hash: 789a0...da8 Hvor mye ringen koster avgjør ikke hvor mye man verdsetter forloveden sin. 1
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2015 #163 Skrevet 10. juni 2015 Hvor mye ringen koster avgjør ikke hvor mye man verdsetter forloveden sin. Hva???? Anonymous poster hash: 789a0...da8
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #164 Skrevet 11. juni 2015 Kjære vene, for noen holdninger dere har! Jeg regner med at mange av dere er nokså unge, derfor er jeg enda mer satt ut over hvor begredelig gammeldagse og bakstreberske dere fremstår. Dere er unge kvinner som lever i et moderne, demokratisk samfunn hvor man tilstreber full likestilling mellom kjønnene, men forfekter et kjønnsrollemønster og noen romantiserte forestillinger som hører 50-tallets unge husmoremner til!? Hva faen? Mannen skal gå ned på knærne og fremføre et episk friere som tilfredsstiller deres romantiske forventninger, og han bør hoste opp en ring til noen tusen, som viser hvor høyt han verdsetter dere??? I kroner og øre da, liksom? Fyttirakkeren, jeg blir så flau. Og så innmari frustrert over den oppvoksende generasjon. Mora mi brant faen meg BH'en sin forgjeves, og jeg gremmes langt inn i sjelen for det. Anonymous poster hash: 789a0...da8 Er du kvinne? Feminist. Anonymous poster hash: 08e7d...c29
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #165 Skrevet 11. juni 2015 Jeg skulle ønske det var mer romantikk, og kanskje et sted utenfor huset vårt. Kanskje roser i bildet, og kanskje han skulle gått ned på kne eller sagt noe annet enn den ene setningen jeg tvang fram. Ønsker meg såklart et av disse frieriene man ser på youtube, men det er bare ikke hans stil. Herregud, må jo spørre deg hvorfor du sa ja. Hvorfor finner du deg ikke en som behandler deg som en prinsesse, i hvert fall en gang i tiåret? Anonymous poster hash: 08e7d...c29
jegerenenhjørning Skrevet 11. juni 2015 #166 Skrevet 11. juni 2015 Herregud, må jo spørre deg hvorfor du sa ja. Hvorfor finner du deg ikke en som behandler deg som en prinsesse, i hvert fall en gang i tiåret? Anonymous poster hash: 08e7d...c29 Fordi jeg elsker han, og han er en bra mann. Dust 2
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #167 Skrevet 11. juni 2015 Er du kvinne? Feminist. Anonymous poster hash: 08e7d...c29 Ja, jeg er kvinne, og selvsagt er jeg feminist, det burde alle med et snev av evne til fornuftig tenkning være, både kvinner og menn. Anonymous poster hash: 789a0...da8 1
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2015 #168 Skrevet 11. juni 2015 FALSK ring ??? Hm er du klar over at gull og sølv er helt ut og at de som virkelig elsker sine kjærester kjøper platina nå for tiden? Vist man virkelig elsker hverandre, har ikke verdien på ringen noe å si. Det blir et symbolsk minne for dem begge. Jeg forklarte bare bare ts hvordan man kunne se hva slags type ring det kunne være. Glad jeg ikke er sammen med deg som krever å få en platina ring. Og en ting til, er hvitt gull det går mest av. Hilsen en med gullsmedutdaning .Anonymous poster hash: 51c68...7d9 1
Gjest Mocchhaa Skrevet 11. juni 2015 #169 Skrevet 11. juni 2015 Ikke at jeg hadde brydd meg noe særlig, men kansje jeg hadde hintet på at jeg ville kjøpe en ny en til bryllupet isåfall.
Petalouda Skrevet 11. juni 2015 #170 Skrevet 11. juni 2015 Vist man virkelig elsker hverandre, har ikke verdien på ringen noe å si. Det blir et symbolsk minne for dem begge. Jeg forklarte bare bare ts hvordan man kunne se hva slags type ring det kunne være. Glad jeg ikke er sammen med deg som krever å få en platina ring. Og en ting til, er hvitt gull det går mest av. Hilsen en med gullsmedutdaning .Anonymous poster hash: 51c68...7d9 Hvis man virkelig elsker hverandre har det ingenting å si hva slags metall ringen er laget av. Og en ting til, platina er det de som vil slå på stortrommen kjøper. Hilsen en som er datter av en gullsmed med egen kjede som har vært i familien i 130 år.
Goodwill74 Skrevet 15. juni 2015 #171 Skrevet 15. juni 2015 Oi, hun kan umulig være høyt verdsatt av kjæresten sin. Vedder for at han ikke fridde under akkompagnement av en rosenbladbestrødd strykekvartett under ledelse av en en enhjørning heller? Kjenner typen. Min svoger verdsetter søsteren min til ca 45.000 kroner. Det er imponerende og ekte kjærlighet, det! Anonymous poster hash: 789a0...da8 Verdsetter søsteren din til 45000kr? Man kan da vel ikke måle ekte kjærlighet i penger!??!?
Godtroende Skrevet 15. juni 2015 #172 Skrevet 15. juni 2015 LOL. Når han er så gjerrig som dette når han frir, forestill deg hva som vil skje når dere er gift. Gjør deg selv en tjeneste og dump denne fyren. Det finnes nok av menn der ute som vil gi deg en veldig fin ring. Tenk over det: Du er verdt 140 kroner for fyren. 140 kroner! Er dette en mann du vil investere fremtiden i? Finn en mann som setter pris på deg, bokstavelig talt. Og da mener jeg ikke en pris på 140 kroner. Anonymous poster hash: 08e7d...c29 Gjør verden en tjeneste,og hold deg singel resten av livet.Slike materialistiske folk som deg trenger ikke forplante seg. Man kan ikke sette en pris på et menneske ut i fra prisen på ringen man kjøper.
Maleficenta Skrevet 15. juni 2015 #173 Skrevet 15. juni 2015 ja...... samboern min fridde til meg i går. ganske uhøydelig hjemme men alikevel koselig og fint - jeg ble veldig veldig glad. Vi er begge 26 år gamle og har vært sammen i noen år. han er utrolig flott på alle måter men.... for det første stusset jeg på utseende av ringen, det er en vanlig flat søvfarget ring med en enkelt liten stein på. den var veldig lett og ser mest ut som en giftering for en mann... men jeg tenkte der og da at jeg lærer meg nok å like utseende på den så gjorde jeg det jeg aldri skulle gjort og googlet for å se om jeg kunne finne ut hvor han hadde kjøpt den.... og finner altså ut med stor sikkerhet at det er en STÅLring til 140 kroner på en halvshady nettbutikk... Det er egentlig ikke prisen som er det værste, bare at jeg føler han overhode ikke har syns det var en big deal å fri og kjøpe en ring til formålet, han har bare kjøpt det første og billigste etter et kjapt googlesøk... og det ser som sagt overhode ikke ut som en forlovelsesring og er aldri noe jeg ville valgt å gå med og ligner ikke noe jeg har fra før ift smak og stil... men hva i huleste gjør man... han har jo sikkert ikke ment det ille, men jeg føler meg veldig lite satt pris på og litt trist hadde aldri forventet han skal bruke en månedslønn på en ring, men kanskje noe litt mer enn til samme pris som en drink en lørdagskveld.... er jeg fæl? :S Den er ikke bare midlertidig da?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #174 Skrevet 15. juni 2015 Verdsetter søsteren din til 45000kr? Man kan da vel ikke måle ekte kjærlighet i penger!??!? Regnet egentlig med at var overflødig her, men... Anonymous poster hash: 789a0...da8 1
Maleficenta Skrevet 15. juni 2015 #175 Skrevet 15. juni 2015 For meg spiller ikke prisen på ringen noen rolle, men jeg hadde blitt skuffet om kjæresten min fridde med ring som ikke var "meg". Hvordan skal en mann kunne vite det?
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #176 Skrevet 15. juni 2015 Du får dumpe han og finne deg en med mye penger og som er villig til å bruke flere tusen på en ring. Anonymous poster hash: 2c03f...af8 1
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #177 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er sjokkert over hvor materialistiske folk tydeligvis er. Ringen var fin, og jeg hadde satt utrolig pris på å få den fremfor å bruke tusenvis av kroner på en forlovelsesring. Hadde mannen min gitt meg en ring til 45000 tusen hadde jeg sporenstreks levert den igjen. Den beste gaven jeg har fått av min kjære, er noe som ikke er verdt en femtilapp en gang, men den er gitt i kjærlighet og jeg setter mer pris på den enn alt det andre han har gitt meg i årenes løp som har kostet mye mer, men aldri i den prisklassen det diskuteres her. Anonymous poster hash: 82106...966
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2015 #178 Skrevet 15. juni 2015 Verdsetter søsteren din til 45000kr? Man kan da vel ikke måle ekte kjærlighet i penger!??!? Selvsagt kan man det. En mann som googler "billig forlovelsesring" og kjøper en ring til 100 kr prøver ikke å gjøre kjæresten sin til verdens lykkeligste. En mann som elsker sin kjære over alt på jord, vil gjøre alt han kan for å gjøre henne lykkelig. Da sitter man seg ikke ned og googler "billig forlovelsesring" og kniper igjen på pengene ved et frieri. Et frieri er once in a lifetime. Da skal man ikke kjøpe ring etter hva som er billigst, men hva man tror kjæresten vil bli mest glad for. Ferdig arbeid. Anonymous poster hash: ae8aa...156 1
Ferny Skrevet 15. juni 2015 #179 Skrevet 15. juni 2015 Hm, en stålring til hundrelappen? Altså, jeg hadde syntes det var litt pinlig å fortelle folk at vi nå var forlovet, og da måtte vise frem noe sånt. En pen diamantring trenger ikke koste allverden heller akkurat. Og akkurat en forlovelsesring er jo noe den andre skal ha hele livet sitt, går an å bruke en tusenlapp eller to. Jeg skjønner trådstarter godt faktisk.
Gjest FruPotter Skrevet 15. juni 2015 #180 Skrevet 15. juni 2015 Det er bare en ring, og det er jo selve frieriet (og at han elsker deg, er snill, trofast, ærlig, etc.) som betyr noe. Han kan elske deg like høyt om han kjøper en plastring til ti kroner eller en sølvring til 5000 kroner. Det har lite å si i mine øyne. Jeg hadde ikke trengt en ring i det hele tatt. Men det er meg da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå