Gjest O.G. Skrevet 1. april 2015 #121 Skrevet 1. april 2015 " Jeg har blitt fridd til og føler meg lite satt pris på fordi ringen er ikke dyr ". Dette er det som skjer når vi setter en pris på kjærligheten. Rettere sagt: når vi ikke setter pris på kjærligheten. Og der endte du diskusjonen med å gå rett inn i sakens kjerne.
Calypso Skrevet 2. april 2015 #122 Skrevet 2. april 2015 Om jeg var så heldig at jeg hadde klart å finne en fyr som elsket meg så høyt at han var villig til å holde ut resten av livet sitt med meg så kunne han tredd en gummistrikk på fingeren min for min del. 11
Gjest Trolletrine Skrevet 2. april 2015 #123 Skrevet 2. april 2015 Du fikk ihvertall en ring å træ på fingeren. Jeg ble fridd til av en naken mann uten ring :-) Men jeg fikk i hvert fall den herlige mannen jeg hadde ønsket meg.
berry_c Skrevet 15. april 2015 #124 Skrevet 15. april 2015 Jeg ville vert ærlig med han. Hadde sagt at jeg ble veldig glad for at han fridde, å at jeg absolutt vil gifte meg med han, men at ringen ikke er helt min type, så kanskje vi kunne funnet en annen forlovelsesring til meg:) Kanskje han ikke ville legge masse penger i ringen før han visste om du ville si ja ?
AnonymBruker Skrevet 16. april 2015 #125 Skrevet 16. april 2015 Ouch. 140kr?! Og den var jo ikke fin! Er det en herrering?? Og hvis den i tillegg ikke er noe særlig "deg" så tror jeg at jeg hadde fortalt han at du ikke liker ringen og at det kanskje er best at dere går sammen. (Og skrur opp prisen LITT! Den trenger ikke å koste flere titalls tusen men 140kr er bare for lite! Skal man først ha smykker bør det være litt kvalitet.)Anonymous poster hash: 209ba...669 1
kokkeliko Skrevet 17. april 2015 Forfatter #126 Skrevet 17. april 2015 (endret) .. Endret 17. april 2015 av kokkeliko
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #127 Skrevet 17. april 2015 TS her... ja, nå har det gått noen uker. Jeg har ikke nevnt noe til ham og går med den mesteparten av tiden. Og har delvis overbevist meg selv om at all den symbolikken jeg ser i å gå for billigste og enkleste løsning sikkert ikke er så tydelig for ham som den var for meg. Ser mange har reagert veldig negativt, og som jeg også sa tidligere så er det IKKE prisen som sådan som plaget meg - hvis det var en ring til 60 kr som alikevel var fin og noe jeg ville gått med så hadde det ikke hatt noen som helst betydning. Jeg satt bare igjen med en ekkel følelse av at hans tankegang var "jaja, jeg får vel fri da.... tar bare den her, det ekke så nøje" som svei... Føler fortsatt at det er en ring ment for en helt annen person enn meg. Jeg bruker endel smykker til vanlig og den kræsjer fullstendig med alt annet jeg bruker. Jeg er selvfølgelig veldig glad i han og glad for at han har fridd. Håper bare ikke innsatsen i frieriet er representativt for innsatsen han ønsker å legge ned i forholdet fremover Anonymous poster hash: 3e09a...443
Havbris Skrevet 17. april 2015 #128 Skrevet 17. april 2015 Jeg er selvfølgelig veldig glad i han og glad for at han har fridd. Håper bare ikke innsatsen i frieriet er representativt for innsatsen han ønsker å legge ned i forholdet fremover Anonymous poster hash: 3e09a...443 Og på den annen side - da burde han håpe på at din velkomst av forlovelsesringen ikke er representativt for hvilke innsats du ønsker å legge i forholdet. 4
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #129 Skrevet 17. april 2015 Og på den annen side - da burde han håpe på at din velkomst av forlovelsesringen ikke er representativt for hvilke innsats du ønsker å legge i forholdet. Hun skriver da ingenting om hvordan hun har tatt i mot den? Derimot virker det som om hun har skjult sin skuffelse ovenfor ham. Anonymous poster hash: 87405...55c 1
AnonymBruker Skrevet 17. april 2015 #130 Skrevet 17. april 2015 En forlovelsesring skal koste minimum tre månedslønninger. En giftering skal koste minimum tre årslønninger. Han tjener vel mer enn 45 kroner i måneden? Ønsker han at du skal skamme deg over å være sammen med han?! Anonymous poster hash: beb31...76f
Wildstar Skrevet 17. april 2015 #131 Skrevet 17. april 2015 En forlovelsesring skal koste minimum tre månedslønninger. En giftering skal koste minimum tre årslønninger. Han tjener vel mer enn 45 kroner i måneden? Ønsker han at du skal skamme deg over å være sammen med han?! Anonymous poster hash: beb31...76f Ahahahaha, du kan ikke være seriøs. 2
Havbris Skrevet 18. april 2015 #132 Skrevet 18. april 2015 Hun skriver da ingenting om hvordan hun har tatt i mot den? Derimot virker det som om hun har skjult sin skuffelse ovenfor ham.Anonymous poster hash: 87405...55c Neida, hun har sikkert vist glede ved å få ringen. Men her på KG viser hun jo det motsatte. Så gleden ved å få ringen er kanskje ikke helt oppriktig. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #133 Skrevet 18. april 2015 Og der forsto jeg hvem ts er... Anonymous poster hash: 789a0...da8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #134 Skrevet 18. april 2015 Og der forsto jeg hvem ts er... Anonymous poster hash: 789a0...da8 ? Anonymous poster hash: 87405...55c
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #135 Skrevet 18. april 2015 ?Anonymous poster hash: 87405...55c Dårlig gjort å oute noen, så det skal jeg ikke gjøre. Du får fundere selv. Anonymous poster hash: 789a0...da8
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #136 Skrevet 18. april 2015 Dårlig gjort å oute noen, så det skal jeg ikke gjøre. Du får fundere selv. Anonymous poster hash: 789a0...da8 Lurte mer på hva poenget med å skrive det var. Anonymous poster hash: 87405...55c 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2015 #137 Skrevet 18. april 2015 Lurte mer på hva poenget med å skrive det var. Anonymous poster hash: 87405...55c Ikke noe spesielt annet enn at jeg skrev det jeg tenkte. Anonymous poster hash: 789a0...da8
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #138 Skrevet 19. april 2015 Måtte le her nå for ringen din ligner på våre forlovelsesringer, de er i stål med sort magebånd og er kjøpt på "gullsmeden" under trappen på Nordbysenteret på Svinesund til den nette sum av 194 kroner for begge .......... Og vi er lykkelig gifte nå, med stålringer kjøpt på samme sted, de kostet en krone mer pr stk (graveringen kommer utenom på alle ringene altså, ca 200 pr ring) - men de er laget av stål - det sterkeste som finnes <3 Her er bilder, forlovelse til venstre og giftering til høyre Anonymous poster hash: 47c9e...1cf 4
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #139 Skrevet 19. april 2015 Måtte le her nå for ringen din ligner på våre forlovelsesringer, de er i stål med sort magebånd og er kjøpt på "gullsmeden" under trappen på Nordbysenteret på Svinesund til den nette sum av 194 kroner for begge .......... Og vi er lykkelig gifte nå, med stålringer kjøpt på samme sted, de kostet en krone mer pr stk (graveringen kommer utenom på alle ringene altså, ca 200 pr ring) - men de er laget av stål - det sterkeste som finnes <3 Her er bilder, forlovelse til venstre og giftering til høyre Anonymous poster hash: 47c9e...1cf Skammer du deg ikke over at mannen kjøpte noe så billig juggel? Det er jo ingen som blir imponert av det der? Anonymous poster hash: beb31...76f
AnonymBruker Skrevet 19. april 2015 #140 Skrevet 19. april 2015 Skammer du deg ikke over at mannen kjøpte noe så billig juggel? Det er jo ingen som blir imponert av det der? Anonymous poster hash: beb31...76f Skammer meg ?? Nei på INGEN måte! Alt det andre som ble gjort rundt frieriet, alt han er i hverdagen, alt han står for, den han er, hele pakka gjør meg superstolt over at nettopp JEG er den heldige utvalgte som får være gift med han Anonymous poster hash: 47c9e...1cf 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå