Thomasine Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Trenger tips til billig/rimelig overnatting i Stockholm! Moteller, hosteller, leiligheter...??!! Vi skal være borte fra torsdag til søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 http://www.stockholm-hoteller.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 18. august 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 18. august 2004 :bukke: :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest heidiann Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Ja! Jeg vil absolutt anbefale Skeppsholmen. Det er et vandrerhjem som ligger på en øy rett utenfor "downtown", like ved Gamla Stan og handlegatene - alstå veldig sentralt, men likevel ganske rolig. Du kan velge og du vil bo på land, eller i en av lugarene til et gammelt skip som ligger fast til kai. Dessuten er det veldig billig, og frokosten er god! God tur - Stockholm er en flott by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bauche Skrevet 20. august 2004 #5 Del Skrevet 20. august 2004 Må bare slå et slag for skeppsholmen jeg også! Veldig sentralt og for ca 250 pr. pers! Flere vandrehjem i Stockholm, men å få et så sentralt finner du ikke! (gangavstand til gamla stan og til sentrum...men du må nok ta buss om du skal ut til djurgården) du kan søke etter overnatting her: http://www.svenskaturistforeningen.se/temp...tel.aspx?id=109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2004 #6 Del Skrevet 21. august 2004 jepp, Skeppsholmen. Chapman heter vel skipet man kan sove i. Nydelig sted. Ellers er det båter man kan sove i i Mälaren også (like ved slussen. sentralt det også - og like ved Söder), men min erfaring var en nokså fuktig og trang lugar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå