Gå til innhold

Jeg er syk :(


Fremhevede innlegg

Skrevet

Kreft rammer stort sett helt vilkårlig, ikke legg noe skyld på deg selv. Kjenner mange gode mennesker som er blitt rammet, tilsynelatende helt uten grunn. Det er tungt når det står på, men du kommer deg gjennom dette også.

Kan jeg spørre om hvilken type kreft?

Og du, ikke hold det hemmelig for familien din. Du trenger støtte, og de ønsker nok å være der for deg.

Anonymous poster hash: 3e0fa...668

I testikkel.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

I testikkel.

Det har vår sønn hatt. Så snart de fjernet testikkelen så sank blodprøveverdiene kjapt og han slapp cellegift. Han har gått til hyppige kontroller. Du kan sende meg PM hvis du ønsker å prate.

Anonymous poster hash: 744e8...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...