AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #1 Del Skrevet 22. mars 2015 Hvordan møte dette standardspørsmålet under et jobbintervju? Synes det er vanskelig å svare på uten å drukne i floskler... Anonymous poster hash: 58039...48d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pluttipott Skrevet 22. mars 2015 #2 Del Skrevet 22. mars 2015 Definer hvorfor du er den beste til akkurat denne stillingen; hva som er dine gode egenskaper, hva du har å stille med, og hva bedriften vil tjene av å ha deg som ansatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #3 Del Skrevet 22. mars 2015 "Jeg har kompetansen og viljen til å utføre denne jobben på en måte som vil tjene bedriften. Gjennom tidligere arbeidserfaring har jeg lært x og x, noe som vil hjelpe meg i denne jobben, da jeg kan bidra med y og y. Jeg tror bedriften vil tjene på å ha meg som ansatt på grunn av det positive jeg kan bidra med." Anonymous poster hash: 47a12...ca8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2015 #4 Del Skrevet 22. mars 2015 haha! minner meg på ene intervjuet mitt! hadde vært på trening så jeg var full av "happyhormoner" (hva heter de?) å var jo solstrålen selv på intervjuet når jeg fikk det spørsmålet svarte jeg uten å tenke "fordi jeg sprer glede" det funka tydeligvis Anonymous poster hash: d329f...754 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå