pkh Skrevet 22. mars 2015 #1 Del Skrevet 22. mars 2015 Hei, Jeg har så lyst til å endre livsstil, komme i form og ta av ett par kilo. Men,jeg kunne virkelig trengt en treningskompis/vennine. Jeg er en 27 år gammel jente, ler masse og er veldig motivert. Håper på respons, P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty2 Skrevet 22. mars 2015 #2 Del Skrevet 22. mars 2015 Hva liker du å trene da? hvor trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravlekråka Skrevet 22. mars 2015 #3 Del Skrevet 22. mars 2015 Jeg er 19, blir 20 i år, men blir gjerne med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaffejenta30 Skrevet 6. april 2015 #4 Del Skrevet 6. april 2015 Jeg er 30, bor i sentrum, og er litt på let etter samme som deg Jeg jogger litt, drømmer om å gå Stoltzen, og trener uregelmessig på Barry's. Er også på fløyen fra tid til annen da jeg har en liten hund, men har planer om å teste lysløypene der oppe. De planene har jeg vel hatt en stund... . Har et par kosekilo jeg gjerne skulle ha trent bort... . Er ikke veldig trent, men ikke helt utrent heller, men savner noen å trene med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest EpleDrue Skrevet 30. april 2015 #5 Del Skrevet 30. april 2015 (endret) .. Endret 27. juli 2016 av EpleDrue Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå