AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #1 Del Skrevet 20. mars 2015 Hei! Fikk en telefon idag der jeg fikk beskjed om at jeg fremdeles står oppført som arbeidstaker i tidligere bedrift. Jeg elsket denne jobben men måtte slutte på grunn av nedskjæringer. Nå ser det ut som om de har glemt å skrive meg helt ut, og at jeg derfor fremdeles regnes som en ansatt i bedriften. Det er forøvrig ikke bedriften selv som har gitt meg disse opplysningene, de vet det sannsynligvis ikke ennå.. Hva slags betydning har dette? Noen som vet? Anonymous poster hash: e5584...133 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #2 Del Skrevet 20. mars 2015 Hei! Fikk en telefon idag der jeg fikk beskjed om at jeg fremdeles står oppført som arbeidstaker i tidligere bedrift. Jeg elsket denne jobben men måtte slutte på grunn av nedskjæringer. Nå ser det ut som om de har glemt å skrive meg helt ut, og at jeg derfor fremdeles regnes som en ansatt i bedriften. Det er forøvrig ikke bedriften selv som har gitt meg disse opplysningene, de vet det sannsynligvis ikke ennå.. Hva slags betydning har dette? Noen som vet? Anonymous poster hash: e5584...133 Ingen betydning utover at du er registrert, og at nav vil undre seg hvis du søker dagpenger. De kommer sannsynligvis til å hente skattekort på deg hvert år. Ingen praktisk betydning. Selv er jeg fortsatt registrert hos fire bedrifter i Aa-registeret selv om jeg ikke jobber der lenger (tre av dem er bemanningsbyrå). Jeg gidder ikke mase på dem om det. Anonymous poster hash: badc6...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå