Gjest Madley Skrevet 18. august 2004 #1 Del Skrevet 18. august 2004 Skriver du brev? Jeg har en utfordring til meg selv og gjerne til dere også! Skriv ett brev i uka. Spiller ingen rolle hvem du skriver til, men det skal sendes i posten..snailmail! Hvem blir med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. august 2004 #2 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg blir med. Skrev veldig mye brev før, men bør bli flinkere. Spesielt til de som ikke har e-mail. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 18. august 2004 #3 Del Skrevet 18. august 2004 Det er noe annet med brev enn med epost. Blir aldri helt det samme! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. august 2004 #4 Del Skrevet 18. august 2004 Nei, men epost er bedre enn ingenting. Derfor prioriterer jeg brev til de som ikke har epost først. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #5 Del Skrevet 18. august 2004 Teller det at jeg skal sende avgårde et bursdagskort denne uka? For det er jeg ganske flink til å huske på! Men du minnet meg på at det er noen venninner jeg burde tatt kontakt med snart! Hilsen Lille meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. august 2004 #6 Del Skrevet 18. august 2004 Hvis vi kan telle med kort i alle størrelser og fasonger, så er jeg med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 18. august 2004 #7 Del Skrevet 18. august 2004 hmmm...så fremst det står mer enn grtaulerer med den store dagen eller noe lignende så teller det! Hehe..Jeg har akkurat skrevet brev til en skolevenninne fra grunnfaget jeg tok i forfjor. *klappe seg på skuldra* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 18. august 2004 #8 Del Skrevet 18. august 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lmari Skrevet 18. august 2004 #9 Del Skrevet 18. august 2004 Ja, det må stå litt mer på kortet enn bare "gratulerer", enig med du! Men da er jeg med!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 18. august 2004 #10 Del Skrevet 18. august 2004 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. oktober 2004 #11 Del Skrevet 5. oktober 2004 Nå mine damer hvordan går det med brev/kortskrivinga? Jeg skulket forrige uke. Men tar det igjen denne :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 5. oktober 2004 #12 Del Skrevet 5. oktober 2004 Jeg skriver ikke brev hver uke, men er blitt flinkere. ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lilletroll Skrevet 5. oktober 2004 #13 Del Skrevet 5. oktober 2004 Kjenner ikke så mange at jeg greier å skrive et brev hver uke, jeg..... :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 5. oktober 2004 #14 Del Skrevet 5. oktober 2004 Blir nok ikke med hver uke, men etter at en nær venninne har begynt å studere utenlands, har jeg lyst til å sende ordentlig brevpost. Er med . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå