Gå til innhold

Medias skjeve dekning av Israel og intervju med IDF soldat

Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Gjest Valhalla

Registrerer at ditt debatttalent begrenser seg til personangrep og usannheter. Slike er i grunn ganske uinteresant å diskutere med. Forstår nå at jeg ikke har gått glipp av noe interesant ved at du nekter å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Registrerer at ditt debatttalent begrenser seg til personangrep og usannheter. Slike er i grunn ganske uinteresant å diskutere med. Forstår nå at jeg ikke har gått glipp av noe interesant ved at du nekter å delta.

ta meg i en løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla
det jeg har påpekt er at du er så til de grader usaklig at det er nær sagt umulig å ta deg på noen form for alvor.

Løgn. Saklige argumenter er det nok av,du er kanskje uenig,men da får du vise det i stedet for å gå til personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Slutt å forurense mine tråder med svada.Denne tråden skal handle om hvordan media gir et skjevt bilde av Israel,hvis du ikke har noen synspunkter på det er du ikke velkommen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å nei. en fascist vil ikke ha meg på besøk.

nå tror jeg at jeg må hjem og gråte.

slutt å forurense kg med piss, så skal jeg gi meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Unødvendig med en så sint tone. Nå har jeg spurt om du har noen argumenter i lang tid. Har du det eller skal du fortsette å rakke ned på meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fortsetter gjerne å rakke ned på deg. du gjør det jo lett for meg, da.

du sier det er unødvendig med en så sint tone. les ditt eget innlegg ovenfor og sammenlign.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Har sammenlignet og ser at ditt innlegg starter med å anklage meg for fascisme deretter ender i tull.

Jeg er den eneste av oss to som klart har gitt utrykk for mitt syn i denne tråden. Du har som i andre innlegg i andre forum holdt deg til personangrep og påstander om egen kunskap som ikke lar seg bevise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok, mitt syn er: med 98% sannsynlighet det motsatte av ditt på ethvert tenkelig punkt.

fornøyd?

sa jeg at du var fascisten som ikke vil ha meg på besøk? det er din tolkning, og ok, den er nærliggende, men jeg skjønner at du føler deg truffet.

slutten var nøyaktig like tullete som begynnelsen på din melding rett ovenfor. når du selv legger lista lavt, må du regne med at andre følger opp.

forøvrig befinner denne diskusjonen seg under skråblikk og generaliseringer. hvis du leser andre tråder får du et hint om hvilken grad av seriøsitet som kan forventes her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...