Gå til innhold

Medias skjeve dekning av Israel og intervju med IDF soldat

Gjest Valhalla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

At han er en forræder er det ingen tvil om. Heldig at han slapp med fengsel

Han burde ha dødsstraff eller bli bundet fast til en atomrakett under en prøvesprengning....

For en forræder han var, - som fortalte jordas innbyggere at det fantes ulovlig atomanlegg....uff av meg, for en forbryter!!! Ingen straff er hard nok for sånne uselvsiske jøder som faktisk tok seg den friheten og fortelle verden sannheten om jødekolonien som ifølge smarte røster overhodet ikke er noen fare for omgivelsene sine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Spiller ingen rolle om det var bra for verden eller ikke om han fortalte det,han var en forræder mot den Israelske stat. En slik forbrytelse burde kvalifisere til dødsstraff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

ha ha. det gjør du sikkert. :wink:

Det går ganske klart frem når jeg tuller,det som er skrevet tidligere i denne tråden er ikke tull

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Valhalla

Hva mener du er så galt med det jeg har skrevet? Har du kanskje noen argumenter i mot eller en egen mening om temaet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

1. Du er på et diskusjonsforum

2. Du har meninger om temaet

Eller det kan jo være du er på forumet for å svare på trådene i snikk snakk forumet,hva vet jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

og du var ikke så veldig glad for at tråden havnet her i første rekke, var du vel.

ikke bare jeg som har vondt for å ta deg alvorlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Valhalla
du flommer over av originale ideer.

Ja i motsetning til deg. Har du noe å si på temaet eller er du som jeg trodde,helt blank

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valhalla

Det er ingen skam å innrømme og være kunnskapsløs ivanka,men jeg skal spare deg for å være nødt til å innrømme det.

Bare slutt å svare her du og lat som du har glemt debatten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri gått inn for å diskutere sak her. å argumentere rasjonelt med idioter har aldri hatt noe for seg. det jeg har påpekt er at du er så til de grader usaklig at det er nær sagt umulig å ta deg på noen form for alvor.

hvis du vil ha en saklig diskusjon får du legge om stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...