Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #61 Del Skrevet 24. august 2004 Riktig at jeg liker å provosere,men det meste mener jeg seriøst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 24. august 2004 #62 Del Skrevet 24. august 2004 At han er en forræder er det ingen tvil om. Heldig at han slapp med fengsel Han burde ha dødsstraff eller bli bundet fast til en atomrakett under en prøvesprengning.... For en forræder han var, - som fortalte jordas innbyggere at det fantes ulovlig atomanlegg....uff av meg, for en forbryter!!! Ingen straff er hard nok for sånne uselvsiske jøder som faktisk tok seg den friheten og fortelle verden sannheten om jødekolonien som ifølge smarte røster overhodet ikke er noen fare for omgivelsene sine... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #63 Del Skrevet 24. august 2004 Riktig at jeg liker å provosere,men det meste mener jeg seriøst. ha ha. det gjør du sikkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #64 Del Skrevet 24. august 2004 Spiller ingen rolle om det var bra for verden eller ikke om han fortalte det,han var en forræder mot den Israelske stat. En slik forbrytelse burde kvalifisere til dødsstraff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #65 Del Skrevet 24. august 2004 ha ha. det gjør du sikkert. Det går ganske klart frem når jeg tuller,det som er skrevet tidligere i denne tråden er ikke tull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #66 Del Skrevet 24. august 2004 Det går ganske klart frem når jeg tuller,det som er skrevet tidligere i denne tråden er ikke tull nei da så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #67 Del Skrevet 24. august 2004 Hva mener du er så galt med det jeg har skrevet? Har du kanskje noen argumenter i mot eller en egen mening om temaet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #68 Del Skrevet 24. august 2004 klarer bare ikke å ta deg seriøst. du kan stole på at jeg har egne meninger om temaet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #69 Del Skrevet 24. august 2004 Flott, få høre,kanskje du kan omvende denne unge mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #70 Del Skrevet 24. august 2004 hva får deg til å tro jeg er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #71 Del Skrevet 24. august 2004 1. Du er på et diskusjonsforum 2. Du har meninger om temaet Eller det kan jo være du er på forumet for å svare på trådene i snikk snakk forumet,hva vet jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #72 Del Skrevet 24. august 2004 og derfor tror du jeg er her for å omvende folk? ja ja, deg om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #73 Del Skrevet 24. august 2004 Dette er skråblikk,lighten up. Jeg konkluderer med at du egentlig ikke vet noe om temaet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 24. august 2004 #74 Del Skrevet 24. august 2004 og du var ikke så veldig glad for at tråden havnet her i første rekke, var du vel. ikke bare jeg som har vondt for å ta deg alvorlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 24. august 2004 #75 Del Skrevet 24. august 2004 Ok tydelig at du ikke vet hva du skal svare,gir deg betenkningstid til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. august 2004 #76 Del Skrevet 25. august 2004 du flommer over av originale ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 25. august 2004 #77 Del Skrevet 25. august 2004 du flommer over av originale ideer. Ja i motsetning til deg. Har du noe å si på temaet eller er du som jeg trodde,helt blank Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. august 2004 #78 Del Skrevet 25. august 2004 jeg har noe å si på 'argumentene' dine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valhalla Skrevet 25. august 2004 #79 Del Skrevet 25. august 2004 Det er ingen skam å innrømme og være kunnskapsløs ivanka,men jeg skal spare deg for å være nødt til å innrømme det. Bare slutt å svare her du og lat som du har glemt debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivanka Skrevet 25. august 2004 #80 Del Skrevet 25. august 2004 jeg har aldri gått inn for å diskutere sak her. å argumentere rasjonelt med idioter har aldri hatt noe for seg. det jeg har påpekt er at du er så til de grader usaklig at det er nær sagt umulig å ta deg på noen form for alvor. hvis du vil ha en saklig diskusjon får du legge om stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå