AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Skrevet 19. mars 2015 Har kjøpt påskeegg til mannen min, med snus ,godteri,chips og et ps3spill han ønsker seg. Er det teit å gi det idag? Bør jeg vente til neste fredag feks? Eller til skjærtorsdag? Vil han skal få glede av spillet tidligst mulig og jeg klarer ikke vente,men mister det litt av sjarmen når det gis for tidlig?Anonymous poster hash: 9f9bc...683
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Skrevet 19. mars 2015 Har kjøpt påskeegg til mannen min, med snus ,godteri,chips og et ps3spill han ønsker seg. Er det teit å gi det idag? Bør jeg vente til neste fredag feks? Eller til skjærtorsdag? Vil han skal få glede av spillet tidligst mulig og jeg klarer ikke vente,men mister det litt av sjarmen når det gis for tidlig?Anonymous poster hash: 9f9bc...683 det er jo ikke påske enda! Anonymous poster hash: ebecf...e45 1
Gjest Faerunpedia Skrevet 19. mars 2015 #3 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Onsdag før påske er bra, fin start på ferien Endret 19. mars 2015 av Faerunpedia
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #4 Skrevet 19. mars 2015 Påskeegg med snus??? Nå har jeg hørt det også. I min familie pleier vi å få påskeegget på lørdagen i selve påskeuka. Anonymous poster hash: af52e...a54
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Skrevet 19. mars 2015 Påskeegg med snus??? Nå har jeg hørt det også. I min familie pleier vi å få påskeegget på lørdagen i selve påskeuka.Anonymous poster hash: af52e...a54 Snusbokser..for det gjør ham glad....Anonymous poster hash: 9f9bc...683 1
Millimani Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Selvsagt skal du vente! At du gleder deg er ingen "unnskyldning" for at han skal få det nå. Dagen kommer at du endelig skal gi det til han, men det er ikke vanlig å gi påske-egg før på påskeaften.
sara-ellis Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har brukt å gi bort påskeegg dagen før ferien begynner, altså dagen før skjærtorsdag :-) Hvis det er barn så skjønner jeg at påskeaften er det mest vanlige, men det er da en voksen det er snakk om.
mijaa Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Jeg tenker å gi mitt den 31., fordi vi ikke skal være sammen i påsken. Hvis dere skal være sammen i påsken ser jeg ingen grunn til at du skal gi det før man egentlig skal
Blosa Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 Min får påskeegget sitt fredag 27 mars, da han begynner på påskeferie da 😊 Har kjøpt gaver som kan vare i flere dager(fra polet). Så får vi andre egg av min far senere i påsken. Ville venta til påsken begynner hvertfall. 🐣
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå