AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #1 Del Skrevet 19. mars 2015 Hei, Lurer på om det er noen som har tatt dette studiet og hva dere har kommet i jobb som etterpå? Er voksen og i midten av 30-årene så dette vil bli min andre bachelor grad (satser på master). Har også søkt Internasjonale Studier, men hører det er mange om benet. Jeg har 6-7 års arbeidserfaring og vil nå bytte beite. Kunne tenkt meg å jobbe innen Forsvarsdepartementet/ UD eller Forsvaret (som sivil). Jeg er interessert i å lære arabisk og hebraisk, og mener selv at det er vel så aktuelt å ha en slik utdanning, som den mer tradisjonelle statsvitenskap som virker å være det de fleste går for. Tilbakemeldinger, erfaringer og tips mottas med takk! Anonymous poster hash: d1d91...2fe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #2 Del Skrevet 19. mars 2015 Du blir kanskje ikke veldig glad av å lese svarene i denne tråden, men: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=920774 Det er nok ikke nok å "kun" ha to fremmedspråk, du må ha faglig tyngde også. Dessuten krever det enormt mye å bli flytende i de to språkene så du må nok tilbringe en god del tid i utlandet for å få praktisert det. Anonymous poster hash: e7597...c25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå