Snof Skrevet 18. mars 2015 #1 Skrevet 18. mars 2015 (endret) Nå til dags så kommer det urovekkende mange dårlige nyheter fra Sverige, som i mine øyne illustrerer et samfunn i fritt fall. Noe har gått veldig galt. Det er snakk om skyteepisoder, vold, drap, steinkasting, biler i brann, rasisme, segregering, antisemittisme, ungdomsledighet (25% eller mer har jeg hørt, mye gjemmer seg bak evig studietid og det reelle tallet er derfor høyere), voldtekter (på verdenstoppen). I den sammenheng anbefaler jeg sterkt å se denne videoen: Er du enig i det Tino Sanandaji sier om Sverige, og er dette årsaken til urolighetene? Hvorfor/hvorfor ikke, og eventuelt, gjelder dette også for Norge? Endret 18. mars 2015 av Snof 4
maskineple Skrevet 18. mars 2015 #2 Skrevet 18. mars 2015 (endret) . Endret 16. juni 2015 av kjærligbåttur 2
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #3 Skrevet 18. mars 2015 Har diskutert i hele dag så er ferdig for dagen, men bare et forslag siden du formulerer deg bra og har fakta inne, så hadde det jo vært supert om du kunne laget et tilsvarende innlegg i en avis, på en politisk facebookgruppe eller noe? Alle henger desverre ikke på KG og vgd og føler Norge trenger å se dette til skrekk og advarsel og ikke bare høre venstresiden sin versjon i alle mediekanaler. Anonymous poster hash: 3b8bb...039 2
maskineple Skrevet 18. mars 2015 #4 Skrevet 18. mars 2015 (endret) . Endret 16. juni 2015 av kjærligbåttur 1
Jegern Puahate Skrevet 18. mars 2015 #5 Skrevet 18. mars 2015 Sverige domineres av robuste alfa-utlendinger mens medelbetasvensson helst ikke vil snakke om det.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #6 Skrevet 19. mars 2015 Svensker flytter fra sine egne byer. Sverige har fått områder som selv politiet holder seg unna. Sverige er ikke hva det var og vil aldri bli som før. Farvel Sverige. Velkommen Sveristan. Anonymous poster hash: 17b59...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #7 Skrevet 19. mars 2015 Jeg har ikke forstått hva motivet var her. De som ble skutt, hadde de tegnet Muhammed eller noe? Anonymous poster hash: 17b59...6fc
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Skrevet 19. mars 2015 Fortsatt prøver svensk media å gi en helt annen beskrivelse en virkligheten. De bruker fortsatt slagord som at Sverige trenger innvandring, vi gillar olika. Samtidig gir de sosialbidrag til romfolk som ikke har tilknyttning til Sverige. Det er mange bydeler som ikke en gang politiet tør å dra inn i. Dessverre er Norge nabo med Sverige og det er nok ikke lenge til at vi får mange av de samme problemene. Enten ved innflydelse fra Sverige eller ved fortsatt masseinnvandruing til Norge. Dessverre stemmer de fleste nå Ap noe som gjør at de ikke synes massinnvandringen til norge er så viktig. Anonymous poster hash: a0137...72f
MenaQuin0ne Skrevet 19. mars 2015 #9 Skrevet 19. mars 2015 (endret) .... Endret 24. mars 2015 av MenaQuin0ne
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #10 Skrevet 19. mars 2015 Det er pga utlendingene klarer ikke oppføre seg. De er omskjærte og derfor meget hissige. Jeg har kompiser som bor i Hisingen i Göteborg og der er det bråk hele tiden, senest i natt! Hvorfor gjør ikke myndighetene noe? Hvorfor får utlendingene herje, ødelegge og voldta? Anonymous poster hash: 180a4...583 1
AP-velger Skrevet 19. mars 2015 #11 Skrevet 19. mars 2015 Nå til dags så kommer det urovekkende mange dårlige nyheter fra Sverige, som i mine øyne illustrerer et samfunn i fritt fall. Noe har gått veldig galt. Det er snakk om skyteepisoder, vold, drap, steinkasting, biler i brann, rasisme, segregering, antisemittisme, ungdomsledighet (25% eller mer har jeg hørt, mye gjemmer seg bak evig studietid og det reelle tallet er derfor høyere), voldtekter (på verdenstoppen). I den sammenheng anbefaler jeg sterkt å se denne videoen: Er du enig i det Tino Sanandaji sier om Sverige, og er dette årsaken til urolighetene? Hvorfor/hvorfor ikke, og eventuelt, gjelder dette også for Norge? Steinkasting er virkelig ille ja. Tror du skal lete lenge etter og finne land der det er forbudt å kaste stein. Sverige er forstatt ett av verdens beste land og bo i.
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #12 Skrevet 19. mars 2015 Steinkasting er virkelig ille ja. Tror du skal lete lenge etter og finne land der det er forbudt å kaste stein. Sverige er forstatt ett av verdens beste land og bo i. Si det til alle som har blitt ranet, voldtatt eller drept. Si det til alle som lever i frykt og ike tør å la barna sine leke i gata på grunn av voldelige gjenger og seksualforbrytere. Anonymous poster hash: 7bbd5...494 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #13 Skrevet 19. mars 2015 Stemmer man sosialistisk får man som fortjent lol Anonymous poster hash: 81056...60e 1
Gjest Marsvinet Skrevet 19. mars 2015 #14 Skrevet 19. mars 2015 Hvordan skal vi klare å argumentere logikk inn i skallen på slike mennesker? Han som blir intervjuet har rett i at svenskene tilber "anti-rasisme" og masseinnvandring som en religion.
Snof Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #15 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Hvordan skal vi klare å argumentere logikk inn i skallen på slike mennesker? Han som blir intervjuet har rett i at svenskene tilber "anti-rasisme" og masseinnvandring som en religion. Dette høres kanskje rart ut, men har selv vært inne på hypotesen som Tino Sanandaji kom med. Det at en del svensker tror at de per dags dato lever i en verden som tilsvarer Nazi-Tyskland i 1930-årene. Har hørt en del intellektuelle i Sverige som mener at Fremskrittspartiet er fascistisk, hva som blir sagt om SD er opplagt, lignende er også blitt rettet mot tankesmien Civitia, for ikke å nevne høyrebølgen og nasjonalfølelsen som har vokst fram i Europa. Har fulgt noe av svensk media og debatter, disse ordene, fascist, nazist og rasist og fremmedfiendtlig, er det en svært lav terskel for å bruke. Hvis det er noe som jeg har endret synet mitt på så er det at når folk sier slike ting, som at vi står overfor en ny fascisme, der de refererer til Nazi-Tyskland og 1930, så tror jeg faktisk på dette. Religiøse fanatikere har lært meg at slikt ofte kan være sant. Jeg tror ikke den retorikken som er blitt ført mot SD og høyrebølgen i Europa kun er retoriske virkemidler av svenske intellektuelle. Enkelte tror jeg er helt seriøst, der de lever i en illusjon om at Sverige og Europa står over en tilsvarende situasjon som den i 1930-årene. Er litt skremt på hva venstreekstreme kan finne på å gjøre hvis de lever i en slik illusjon, og der "flokken" snur mot høyre/SD. Du kan jo selv spørre deg hvor langt du ville vært villig til å gå hvis du levde i Tyskland i 1930-årene. Er dette årsaken til at det svenske establishmentet er villig til å gå såpass langt i å skjule fakta, selv om det har vært en svært negativ utvikling? Endret 19. mars 2015 av Snof 1
Gjest Horatio Hornblower Skrevet 19. mars 2015 #16 Skrevet 19. mars 2015 Det som skjer med Sverige er at de tar i mot alt for mange invandrere. De tar inn langt flere en de trenger. Stemmer man sosialistisk får man som fortjent lol Anonymous poster hash: 81056...60e Du er klar over at Reinfeld og hans borgerlige regjering som styrte Svergie i 8 år før de mistet makten i fjor. Ikke gjorde noe for å stanse invandringen ikke sant ?
Snof Skrevet 19. mars 2015 Forfatter #17 Skrevet 19. mars 2015 (endret) Steinkasting er virkelig ille ja. Tror du skal lete lenge etter og finne land der det er forbudt å kaste stein. Sverige er forstatt ett av verdens beste land og bo i. Hverken steinkasting, manglende språkkunnskaper, arbeidsledighet eller segregering er ulovlig. Det er likevel store samfunnsproblemer. Du kan jo lytte til hva mannen i videoen sa. Er du uenig i premissene og/eller konklusjon? Kan jo nevne at Sverige har hatt ganske mange voldsepisoder de siste 5 årene, en segregering som er større en den i Norge. De er faktisk verst på integrasjon. At de har gått fra bunnen til toppen i overfallsvoldtekter på relativt kort tid tyder vel på at noe ikke funker slik som det skal? For øyeblikket lever Sverige på lånt tid, der foreldregenerasjonen sitter på verdiene og jobbene. Det ser virkelig trist ut for de som kommer etter. Det er rett og slett ikke bærekraftig å ha ungdom gående på sosiale støtter eller å leve på foreldrenes godvilje. Endret 19. mars 2015 av Snof
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #18 Skrevet 19. mars 2015 Du er klar over at Reinfeld og hans borgerlige regjering som styrte Svergie i 8 år før de mistet makten i fjor. Ikke gjorde noe for å stanse invandringen ikke sant ? De gjorde for lite de også, men de innførte i det minste noen krav for familiegjennforening bla. Med sosialistene er det åpne grenser som gjelder akkurat slik vi så her med de negative konsekvensene med vold og terror det medfører Anonymous poster hash: 81056...60e
Gothminister Skrevet 19. mars 2015 #19 Skrevet 19. mars 2015 Det skjer vel ikke noe alvorlig i Sverige? Som AP velger i denne tråden sier, det er ikke ulovlig og kaste stein og Sverige er fortsatt et av verdens beste land og bo i. For Sverige er jo et mål for mange i Norge. Det jobbes hardt ute i det strakte land for og få tilstander som i vårt naboland. Det legges ned mange timer i arbeid i alt fra ungdomspolitiske organisasjoner til skoler der snørr og tåre metodikken er systematisert. Er vi riktig heldig nå så får vi 10 tusen nye landsmenn samt disse som den fæle justisministeren vår har sendt ut. Så vi er på riktig vei vi med og om ikke lenge har vi denne nye flotte kulturen også her i landet. 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #20 Skrevet 19. mars 2015 La innvandringe strømme på!! Vi som har bedrifter kommer til å få gode tider med billig arbeidskraft. På sikt vil det politiske landskapet forskyves mot høyre da velferdsstaten bygges ned og venstrepartier vil ikke finne inntjening til den sosiale politikken de fører. Antakelig blir vi likere USA enn SV noen gang hadde mareritt om. Det eneste som kommer til å binde menneskene i Norge sammen, er behovet for penger. Og det skal vi bedriftseiere klare å bidra med, i bytte mot arbeidskraft. Anonymous poster hash: 4fb55...3d9 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå