Gå til innhold

Jobb på TGI Fridays. Erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som har jobbet på fridays som kan fortelle litt om hvordan det er å jobbe der? Er det ordnede forhold? Hvordan er det med lønn og tillegg? Trivdes du?

Anonymous poster hash: 8cfa9...bb2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke jobbet der, men ville gått konstant med ørepropper i hvert fall :bond:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakerlakkjeger? 😋

Anonymous poster hash: eb37f...664

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke jobbet der, men jeg hadde blitt GAL av støynivået. Jeg synes det er slitsomt å spise der pga. det, og jeg er 25, altså, ikke gammel dame.

Anonymous poster hash: a8594...972
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lønn er nok veldig individuelt som servitør. Jeg jobber som servitør på hotell og har tarifflønn med helg og kveldstillegg. Grunnlønnen min som ufaglært er på 155,83 kr.

Derimot kjenner jeg ei som jobber som servitør på Big Horn steak house og hun har bare 135 kr i grunnlønn. Vi har like lite ærfaring begge to og er like gamle. Hun får heller ikke noe som helst tillegg, selv ikke på røde dager, helg eller kveld. Det er ganske ille... Så dersom du vurderer jobben ville jeg ha spurt først om det var tarifflønn...

På en annen side får hun masse tips der hun jobber. På en god kveld kan hun samle inn 500-600 kr i tips som hun får ta med hjem med en gang. Selvfølgelig etter hun har delt tipsen med kokkene, eventuelt med bartenderene og hovmester også. Det blir jo en del tillegg til grunnlønnen, men er selvfølgelig ulik fra dag til dag.

På hotellet jeg jobber er det nesten bare buffeet med større grupper, slik at det sjeldent blir gitt tips :) På TGI-fridays vil det nok være mer kultur for det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser utrolig stressende og slitsomt ut :P

Anonymous poster hash: 557a1...bfd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...