Ronja_80 Skrevet 18. august 2004 #41 Del Skrevet 18. august 2004 Til trådstarter: Jeg er til en viss grad med på hvordan du føler, men jeg syns så absolutt at du bør bytte ut ordet menn med kvinner. Det er vi kvinner som måler hverandre opp og ned, ikke menn. Vi er langt mere misunnelige og sjalu på våre medsøstre enn menn noengang kommer til å bli. Det er ett fakta det. Menn git totalt f... i om en de kjenner har lagt på seg 10 kg, mens vi kvinner ofte fryder oss når ei jente vi kjenner eller vet hvem er har lagt på seg 10 kg. "Har du sett hvordan X har est ut den siste tiden?" "Ja, herregud, at det går ann, og hun som var så fin..." Yepp, veldig ofte brukt setting hos kvinner. Jeg har selv funnet ut at menn generelt er mye enklere å være sammen med, og har bevisst flere kamerater enn venninner. De venninnene jeg har tar meg for den jeg er og vice versa. Men jeg bryr meg døyten om hva andre kvinner måtte mene om meg og mitt utseendet. Jeg er fornøyd med slik jeg ser ut, og ville ikke byttet utseendet med noen. Og, nei, jeg er ikke noen jåle dukke med store bryster og liten stram rumpe. Jeg har en helt normal kropp, vanlige bryster og en enorm trailer rompe som kjæresten min elsker over alt på jord. Og så lenge ingen kjenner rumpelukt når de danser klinas med meg, er jeg også fornøyd. Jeg var strøken i kroppen før jeg fikk barn, og veldig misfornøyd med hvordan jeg såg ut, men de kroppslige kravene til meg selv ble veldig senket etter jeg fikk barn, og nå er det viktigere for meg å se sunn ut, enn å se ut som en modell. Og ja, med den holdningen du har, kommer evnt døtre til å slite i denne forferdelige verden der kun utseendet teller. Har du en god selvtillit og godt selvbilde, vil dine barn og få det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tormod Skrevet 18. august 2004 #42 Del Skrevet 18. august 2004 . Har du en god selvtillit og godt selvbilde, vil dine barn og få det. :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 18. august 2004 #43 Del Skrevet 18. august 2004 Det er jo godt mulig at mange av guttene/mennene som henger på KG er noe snille og moderate i sine uttalelser for å ikke miste kred hos potensielle jente-bekjentskaper her/venne, etc. Nøff said om det temaet. et er vel ikke til å rømme fra det faktum at svært mange menn liker å ha jenter som et trofé[..] Så klart finnes det menn som liker trofeer. Samme som det finnes kvinner som liker det. Hvorfor tror du ofte gjennomsnittlige utseende menn med mye penger blir sammen med pene kvinner? Skal ikke se bort fra at begge er trofeer for den andre parten. Treffer du alltid på slike menn vil jeg anbefale deg å gå litt i deg selv. Så klart er det enklest for deg å skylde på menn og samfunnet, men du må ikke glemme muligheten for at løsningen ligger i deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 18. august 2004 #44 Del Skrevet 18. august 2004 Tomkrus, mange av grunnene til at vi ikke forstår dette er jo så enkelt som at kvinner operer på et helt annet intrigenivå enn oss menn. Har du ikke selv lagt merke til hvor mye større sjans du har til å få fitte dersom andre jenter ser deg med en fin dame? Jeg har til og med opplevd at jenter som i utgangspunktet er totalt uinteressert i meg forandrer mening dersom de f eks ser meg på et nachspiel med en finere jente, og de ankommer senere på kvelden... Dagen etter er det ofte sånn, "hvem var huuu'a"? og vips så viser de at de har fitte de også... Det er ganske jævlig for sånne menn som oss mener at utseendet ikke er alt at, og få slengt i trynet at jenter bare sammenligner seg med andre jenter.... har mange ganger hatt mistanke om at vi menn bare er marionetter i kvinners sosialie liv, og gang på gang får jeg bekreftet det... Waco Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hu i Svingen Skrevet 18. august 2004 #45 Del Skrevet 18. august 2004 Er enig med Kverulantine, jeg... Chill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå