Gå til innhold

Jeg fikk drømmejobben!!!

glaciera

Anbefalte innlegg

Etter ett år med søking og vikariater/prosjekter har jeg endelig fått tilbud om fast stilling som er relevant for utdannelsen og erfaringen min, selv om jeg har "sære" fag tatt av interesse. Det er på et spennende sted med utviklingsmuligheter, og er bedre enn jeg kunne håpet på! Og det etter en åpen utlysning og alminnelig søknadsprosess! Jeg trodde ingen fikk sin første jobb på den måten lenger. Enda bedre - jeg går inn i et stillingsnivå over rekrutteringsstilling (i staten!!), med ditto lønn! Det er ikke til å tro. Så stå på - miraklenes tid er ikke forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uttrykte meg nok litt klønete - jeg går rett inn som rådgiver, ikke som førstekonsulent. Kult, eller hva?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Ja gratulerer! :)

For å få en slik rådgiverstilling, hva vi du si det viktigste kravet de hadde til deg/stillingen?

(Alder/utdanning/tidligere relevant erfaring? )

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja gratulerer! :)

For å få en slik rådgiverstilling, hva vi du si det viktigste kravet de hadde til deg/stillingen?

(Alder/utdanning/tidligere relevant erfaring? )

Lykke til!

Jeg tror det var kombinasjonen av (ung) alder, relevant utdanning og innholdet ned på kurs- og oppgavenivå, og erfaring. Jeg har en litt spesiell profil, som gjør at jeg er veldig attraktiv for enkelte spesielle jobber og litt for spesiell for de fleste jobber. Så jeg sjanset på en måte på å skyte gullfuglen til slutt. Og det gjorde jeg! MEN, akkurat denne gangen vet jeg at de også la stor vekt på personlig egnethet og på at jeg har gode referanser på meg som person og som medarbeider. Det var disse tingene som til slutt avgjorde, ettersom jeg skjønte den som rekrutterte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...