AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #1 Del Skrevet 18. mars 2015 Hei. Jeg er nyutdannet sykepleier og skal til uken hospitere på et annet sykehus (arbeidsgiver som har ordnet). Jeg har fått et par ting som jeg skal lese om. Men jeg bare lurer på hva jeg skal gjøre. Skal jeg bare dilte etter sykepleieren og se på hva hun gjør? Forventer hun at jeg skal stille masse spørsmål eller gjøre prosedyrer selv? Jeg er jo ferdig utdannet, og det er masse jeg kan, og med tanke på at jeg skal lese i forkant så er det ikke sikkert jeg har så mange spørsmål. Jeg er også veldig sjenert på nytt sted med nye mennesker, så er redd for å virke dum. Jeg gleder meg masse, men får litt flashback til studietiden.. Og jeg vet liksom ikke helt hva min rolle som hospiterende sykepleier skal være annet enn å være nysgjerrig og positiv, vise respekt for hun jeg skal gå med, og ikke forstyrre henne hvis hun virker opptatt.. Anonymous poster hash: 4fb0d...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #2 Del Skrevet 18. mars 2015 Har ikke hospitert selv, men gjetter på at det blir observering for det meste. Om det er veldig spesielle prosedyrer så kan det jo hende du får prøve. Vær interessert og blid. Du blir jo ikke vurdert som i en praksis Hvor lenge skal du være der? Anonymous poster hash: a91ad...ca1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melatonin Skrevet 18. mars 2015 #3 Del Skrevet 18. mars 2015 Når jeg hospiterer er jeg mer som en flue på veggen som suger til meg erfaring og kunnskap. Forventes ikke at vi skal gjøre så mye, men greit å lese seg opp så man har litt kunnskap i bånn. Spørsmål dukker vel opp underveis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shmohawk Skrevet 18. mars 2015 #4 Del Skrevet 18. mars 2015 Hospiterende sykepleiere på avdelingen min er for det meste observatører. Om de vil delta i prosedyrer o.l. er det flotters, men det er ikke forventet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #5 Del Skrevet 18. mars 2015 Har ikke hospitert selv, men gjetter på at det blir observering for det meste. Om det er veldig spesielle prosedyrer så kan det jo hende du får prøve. Vær interessert og blid. Du blir jo ikke vurdert som i en praksis Hvor lenge skal du være der? Anonymous poster hash: a91ad...ca1 Når jeg hospiterer er jeg mer som en flue på veggen som suger til meg erfaring og kunnskap. Forventes ikke at vi skal gjøre så mye, men greit å lese seg opp så man har litt kunnskap i bånn. Spørsmål dukker vel opp underveis. Hospiterende sykepleiere på avdelingen min er for det meste observatører. Om de vil delta i prosedyrer o.l. er det flotters, men det er ikke forventet. Tusen takk for svar Da er det som jeg trodde. Hadde vært veldig flaut om jeg bare hadde stått og observert, når det egenlig var meningen at jeg skulle være skikkelig aktiv og ta initiativ:p Skal være der i to dager! Blir veldig spennende Anonymous poster hash: 4fb0d...e19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå