AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #1 Del Skrevet 17. mars 2015 Nå behøver jeg litt oppklaring her. Jeg snakket med en gutt som fortalte at han var russ i år. Noe overrasket spurte jeg om han ikke var russ for 2 år siden også, noe han bekreftet, og fortalte at han var russ for 3. gang nå. Første gang han var russ var han svartruss etter to-årig yrkesfaglig utdanning. Året etter var han rødruss etter å ha fullført påbyggingsåret. Etter at han var ferdig med påbygningsåret var han så heldig at han fikk lærlingekontrakt uten ungdomsrett. Lærlingetiden er ferdig nå, og da er han visstnok russ i år igjen. Er dette vanlig? Hilsen "gæmlis" som trodde at russ var noe man var en gang i livet. Anonymous poster hash: 8d600...cc0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #2 Del Skrevet 17. mars 2015 Russetiden er blitt en jentegreie. Kommer til å reduseres de neste 20 årene til noe á la svenskenes studenten Anonymous poster hash: 7710a...6b0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #3 Del Skrevet 17. mars 2015 Ha ha datteren min fortalte akkuratt det samme til meg nå for 5 min siden. Hun skal være i russebuss sammen med ei som er russ for 3dje gang. Jenta hadde visstnok strøket de to andre årene, og en fest er en fest, okke som. Anonymous poster hash: 6eed6...0e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2015 #4 Del Skrevet 17. mars 2015 Russetiden er blitt en jentegreie. Kommer til å reduseres de neste 20 årene til noe á la svenskenes studenten Anonymous poster hash: 7710a...6b0 Hva mener du med at det er en jentegreie? Anonymous poster hash: 8d600...cc0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 17. mars 2015 #5 Del Skrevet 17. mars 2015 2. året på vgs var det en i klassen som var russ for andre gang. Hun fullførte ikke 2.klasse (yrkesfaglig) året før, så hun gikk året om igjen - men russ var hun begge gangene! I 3.klasse var vi bare noen få som var russ for første gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #6 Del Skrevet 18. mars 2015 Jeg har også vært russ tre ganger, men det var for å markere ulike anledninger. Den første gangen var som rosaruss etter endt tid i barnehagen. Den andre gangen var som orangeruss etter ungdomsskolen. Siste gangen var naturlig nok som rødruss etter vgs. Anonymous poster hash: bc0f6...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #7 Del Skrevet 18. mars 2015 Det må være litt trist å synes at det å være russ er så kult, at man har lyst til å være det flere ganger. Og ikke bare to, men TRE ganger? Wow... Og nei, det er ikke vanlig. Man får vel også bare russelappen fra ROK én gang, sånn var det i alle fall da jeg var russ. Anonymous poster hash: 406ab...82f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #8 Del Skrevet 19. mars 2015 Skikkelig harry. Anonymous poster hash: cf903...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HvittHus Skrevet 19. mars 2015 #9 Del Skrevet 19. mars 2015 Jeg har aldri hørt om noen som tar opp igjen russetiden etter ferdig lærlingtid. Denne unge mannen er nok i overkant glad i russefeiring. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #10 Del Skrevet 19. mars 2015 Ja, det er rart. Jeg skal være russ for 1 gang nå i mai, og kjenner at jeg ikke har så særlig lyst. Så håper det blir mer akseptert etterhvert å ikke være russ. Anonymous poster hash: 3cfaf...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #11 Del Skrevet 19. mars 2015 Ja, det er rart. Jeg skal være russ for 1 gang nå i mai, og kjenner at jeg ikke har så særlig lyst. Så håper det blir mer akseptert etterhvert å ikke være russ. Anonymous poster hash: 3cfaf...5ad Samme tenkte jeg. Jeg var russ i fjor. Det var faktisk flere som ikke var russ på min skole. Det var også flere som var russ og som ikke gjorde noe spesielt ut av det, slik som meg. Jeg synes hele opplegget er harry. I tilegg starter jo feiringen i eksamensperioden. Helt latterlig. Anonymous poster hash: cf903...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #12 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg var russ to ganger:) yrkesfag+påbygg. Har ikke vært lærling men når man er avgangselev kan man jo være russ. Jeg har en del venner som er ett år yngre enn meg så det var unnskyldningen min for å bli russ igjen Hehe. Begge bestevennene mine er ett år yngre enn meg. Så var bare morro å feire russetida med de:)Anonymous poster hash: bfd10...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #13 Del Skrevet 20. mars 2015 Det må være litt trist å synes at det å være russ er så kult, at man har lyst til å være det flere ganger. Og ikke bare to, men TRE ganger? Wow... Og nei, det er ikke vanlig. Man får vel også bare russelappen fra ROK én gang, sånn var det i alle fall da jeg var russ.Anonymous poster hash: 406ab...82f Jeg fikk russelappen begge gangene og var også med i russestyret begge fangene:) nå er det lenge siden jeg gikk på vgs da, kan hende det har endret seg.Anonymous poster hash: bfd10...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 20. mars 2015 #14 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg ser på slike som tapere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #15 Del Skrevet 20. mars 2015 Jeg fikk russelappen begge gangene og var også med i russestyret begge fangene:) nå er det lenge siden jeg gikk på vgs da, kan hende det har endret seg.Anonymous poster hash: bfd10...553 Teit. Anonymous poster hash: cf903...9e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #16 Del Skrevet 20. mars 2015 Teit. Anonymous poster hash: cf903...9e6 Gøy å være litt teit innimellom da! Jeg var kjempeteit da jeg gikk på vgs Anonymous poster hash: bfd10...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #17 Del Skrevet 20. mars 2015 Harrytass.Anonymous poster hash: f0a60...581 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imperio Skrevet 20. mars 2015 #18 Del Skrevet 20. mars 2015 Kunne ha vært russ 2 ganger, om jeg ikke hadde droppet ut Men så planla jeg å ikke feire russetiden siste året da, var russ for 5 år siden, ikke noe morsomt når man har passert 19. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rachelzane Skrevet 20. mars 2015 #19 Del Skrevet 20. mars 2015 Det må være litt trist å synes at det å være russ er så kult, at man har lyst til å være det flere ganger. Og ikke bare to, men TRE ganger? Wow... Og nei, det er ikke vanlig. Man får vel også bare russelappen fra ROK én gang, sånn var det i alle fall da jeg var russ. Anonymous poster hash: 406ab...82f det stemmer! men mange er russ uten denne, de kan fortsatt gå på en del russegreier på uteplassene. jeg var russ 1 gang når jeg var 21, men jeg syntes jeg var for gammel så det ente opp med at jeg malte buksa å slang den inn på kottet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2015 #20 Del Skrevet 20. mars 2015 Haha såå teit! I min klasse på allmenn var det en jente som var russ for 2.gang da vi var russ. Ingen hadde hørt om det før, og alle syns det var skikkelig taperaktig. For de aller fleste er en gang nok! Anonymous poster hash: b9b47...1dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå