Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

On 3/19/2024 at 8:54 AM, Lurven said:

Ja han har vært borte 1 år snart 

Egentlig bør vi være glad gor alle som ikke er her. Såfremt det går bra med de er de vel ute og lever livet. Har venner og familie etc. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (3 timer siden):

Egentlig bør vi være glad gor alle som ikke er her. Såfremt det går bra med de er de vel ute og lever livet. Har venner og familie etc. 

Det er ikke så rart å være her

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (1 time siden):

Det er ikke så rart å være her

Enig☺️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 3/18/2024 at 10:54 PM, Titania said:

Enig!

8 hours ago, No1*No1 said:

Egentlig bør vi være glad gor alle som ikke er her. Såfremt det går bra med de er de vel ute og lever livet. Har venner og familie etc. 

Om folk ikke har tid til Kvinneguiden fordi de har et så fantastisk liv i virkeligheten så er jeg enig i at det er positivt. Men jeg savner dem jo likevel. 

Kan legge til at jeg også kan bli bekymret om noen plutselig forsvinner fra Kvinneguiden. 

4 hours ago, Lurven said:

Det er ikke så rart å være her

Enig . 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 hours ago, Lurven said:

Det er ikke så rart å være her

Nei, ikke rart, er jo helt ok, mrn finnes jo bedre måter å leve på enn her? Er man mye her er det kanskje fordi man er litt stuck. Vil si det ikke er så bra for mange. En avhengighet for en del. Og mindre sunt enn å ha et liv i den egentlige verden. Spørs jo hvor mye tid man bruker her og andre fora. Vil si gratulerer til de som har det så bra de ikke trenger være her.

Men jeg er sikkert litt misunnelig også. Aldri vært savnet her jeg, og ikke minneverdig heller. Bare ignorert og ignorert...og det må faktisk være helt ok også,  noen som lærte meg visdomsord" if you can't cut the mustard, then lick the jar".

Forsvant herfra jeg også. Det var fordi jeg var opptatt med mer produktive ting. Jobb, hobbyer, familie. Nå er jeg her igjen og det er av mangel på familie og det er trist men helt ok... tilbake til licking the jar...Men jeg vil heller ha kjæreste og drømmelivet mitt... 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Nei, ikke rart, er jo helt ok, mrn finnes jo bedre måter å leve på enn her? Er man mye her er det kanskje fordi man er litt stuck. Vil si det ikke er så bra for mange. En avhengighet for en del. Og mindre sunt enn å ha et liv i den egentlige verden. Spørs jo hvor mye tid man bruker her og andre fora. Vil si gratulerer til de som har det så bra de ikke trenger være her.

Men jeg er sikkert litt misunnelig også. Aldri vært savnet her jeg, og ikke minneverdig heller. Bare ignorert og ignorert...og det må faktisk være helt ok også,  noen som lærte meg visdomsord" if you can't cut the mustard, then lick the jar".

Forsvant herfra jeg også. Det var fordi jeg var opptatt med mer produktive ting. Jobb, hobbyer, familie. Nå er jeg her igjen og det er av mangel på familie og det er trist men helt ok... tilbake til licking the jar...Men jeg vil heller ha kjæreste og drømmelivet mitt... 

Jeg har det bra i det virkelige liv og på kg 😄

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, Cid said:

Jeg har det bra i det virkelige liv og på kg 😄

Tviler jeg på at alle har. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (12 minutter siden):

Tviler jeg på at alle har. 

Jeg prater bare for meg selv ;) 

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurven skrev (10 timer siden):

Det er ikke så rart å være her

Enig, kjekt å henge her og tøyse og ha det gøy :)

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Cid said:

Jeg prater bare for meg selv ;) 

Jepp, hva enn gjør deg glad er fint. Men klart du er jo del av gjengen her og kanskje det er det som gir ditt liv mening og gjør den fullstendig. Og er ikke meninga å være judgy her. Men om noen blir borte, har de funnet mening et annet sted og det er bra! 

Jeg finner mest mening i å skape og være produktiv... når jeg kan. Livet er kort, hvem vet om jeg skulle plutselig bli syk og ikke kunne skape eller være produktiv lenger. Må nyte livet mens man har det.  Man kan miste alt og derfor må man leve i nuet. 

Jeg tror hvis de forsvant, så med mindre det har skjedd noe forferdelig, så har de det veldig bra og det er bra. 

If you love someone you must let them go 🥰

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Jepp, hva enn gjør deg glad er fint. Men klart du er jo del av gjengen her og kanskje det er det som gir ditt liv mening og gjør den fullstendig. Og er ikke meninga å være judgy her. Men om noen blir borte, har de funnet mening et annet sted og det er bra! 

Jeg finner mest mening i å skape og være produktiv... når jeg kan. Livet er kort, hvem vet om jeg skulle plutselig bli syk og ikke kunne skape eller være produktiv lenger. Må nyte livet mens man har det.  Man kan miste alt og derfor må man leve i nuet. 

Jeg tror hvis de forsvant, så med mindre det har skjedd noe forferdelig, så har de det veldig bra og det er bra. 

If you love someone you must let them go 🥰

Håper folk sier fra når de forlater redet da, ellers vet vi ikke om de ble lei av kg eller omkom i en ulykke :( jeg vil uansett alltid savne hyggelige brukere ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Cid said:

Håper folk sier fra når de forlater redet da, ellers vet vi ikke om de ble lei av kg eller omkom i en ulykke :( jeg vil uansett alltid savne hyggelige brukere ❤️

Vel, mener jeg alltid har vært hyggelig. Bortsett fra at jeg kommer ofte ut med noen harde fakta folk ikke liker å høre. Derfor ignorert jaja...

Faktisk er det flere her som sier i fra at de drar på grunn av  uhyggelige svar og mobbet kultur her, da får de beskjed om at de ikke trenger si at de drar herfra i stilen" du trenger ikke å annonsere at du drar" har sett det flere ganger... så er jo litt vanskelig å vite om man skal eller ikke si i fra.  Mulig folk har spurt om personlige ting her som anonyme, fått masse stygge svar. Fordi denne plassen dessverre har en del lekeplass mobbe mentalitet som ikke er bra for alles psyke. Så drar de uten å si i fra. 

 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (11 minutter siden):

Vel, mener jeg alltid har vært hyggelig. Bortsett fra at jeg kommer ofte ut med noen harde fakta folk ikke liker å høre. Derfor ignorert jaja...

Faktisk er det flere her som sier i fra at de drar på grunn av  uhyggelige svar og mobbet kultur her, da får de beskjed om at de ikke trenger si at de drar herfra i stilen" du trenger ikke å annonsere at du drar" har sett det flere ganger... så er jo litt vanskelig å vite om man skal eller ikke si i fra.  Mulig folk har spurt om personlige ting her som anonyme, fått masse stygge svar. Fordi denne plassen dessverre har en del lekeplass mobbe mentalitet som ikke er bra for alles psyke. Så drar de uten å si i fra. 

 

Jeg henger ikke på andre forum deler lenger så jeg får ikke med meg hva som foregår, jeg henger bare på sosial prat her hvor det er trygt :) 

Jeg synes forøvrig at du virker hyggelig! :) 

Endret av Cid
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

11 minutter siden, Cid said:

Jeg henger ikke på andre forum deler lenger så jeg får ikke med meg hva som foregår, jeg henger bare på sosial prat her hvor det er trygt :) 

Jeg synes forøvrig at du virker hyggelig! :) 

Men det skjer mye sånt her, kan være mange grunner for at de ikke sier i fra. Men fortsatt syns jeg det er bra hvis de har så rikt liv utenfor at de ikke er her mer og det er ikke judgy ment. Jeg ønsker alle det beste livet de kan få og at alle har emosjonelt overskudd og råd da til å ta også vare på din nestemann. 

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (Akkurat nå):

Men det skjer mye sånt her, kan være mange grunner for at de ikke sier i fra. Men fortsatt syns jeg det er bra hvis de har så rikt liv utenfor at de ikke er her mer og det er ikke judgy ment. Jeg ønsker alle det beste livet de kan få og at alle har emosjonelt overskudd og råd da til å ta også vare på din nestemann. 

Man får bare håpe på det beste ja :)

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Freyja Valkyrie skrev (På 17.3.2024 den 22.07):

Jeg også og jeg savner @Kvakky😭

Er ikke helt det samme uten henne her :( hun har det bra i hvert fall kan jeg si :)

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

No1*No1 skrev (11 timer siden):

Nei, ikke rart, er jo helt ok, mrn finnes jo bedre måter å leve på enn her? Er man mye her er det kanskje fordi man er litt stuck. Vil si det ikke er så bra for mange. En avhengighet for en del. Og mindre sunt enn å ha et liv i den egentlige verden. Spørs jo hvor mye tid man bruker her og andre fora. Vil si gratulerer til de som har det så bra de ikke trenger være her.

Men jeg er sikkert litt misunnelig også. Aldri vært savnet her jeg, og ikke minneverdig heller. Bare ignorert og ignorert...og det må faktisk være helt ok også,  noen som lærte meg visdomsord" if you can't cut the mustard, then lick the jar".

Forsvant herfra jeg også. Det var fordi jeg var opptatt med mer produktive ting. Jobb, hobbyer, familie. Nå er jeg her igjen og det er av mangel på familie og det er trist men helt ok... tilbake til licking the jar...Men jeg vil heller ha kjæreste og drømmelivet mitt... 

Jeg har jo blitt kjent med en del morsomme og bra folk her , både nylig og tidligere 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...