Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere


Gjest Winza

Anbefalte innlegg

SVK skrev (2 minutter siden):

Håper @KnekkeBørre har en fin jul. Han har pepperkake som profilbilde, men har vært borte fra Kvinneguiden hele julen. Håper det er fordi han koser seg for mye i jula til å være på Kvinneguiden. 

Han sa han var på hyttetur. 

  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, Cid said:

Han sa han var på hyttetur. 

Takk! Og bra at grunnen han ikke er på Kvinneguiden er fordi han er på hyttetur. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SVK skrev (På 28.12.2023 den 20.36):

Håper @KnekkeBørre har en fin jul. Han har pepperkake som profilbilde, men har vært borte fra Kvinneguiden hele julen. Håper det er fordi han koser seg for mye i jula til å være på Kvinneguiden. 

Kjære @SVK

Jeg har hatt en strevsom jul.

Det har vært et hav av mennesker der har gnafset hardt på min kropp, og der er knapt smuler igjen av meg.. 

Tanken på deg, @Ciaran og Ciara, @Cid, @Frøkenfryden, @Lurven, @Hoppetaujenta, @Titania og unevnte andre, har gitt meg en push mot positivitet og glade tanker. 

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

 

 

 

 

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 minutter siden):

Kjære @SVK

Jeg har hatt en strevsom jul.

Det har vært et hav av mennesker der har gnafset hardt på min kropp, og der er knapt smuler igjen av meg.. 

Tanken på deg, @Ciaran og Ciara, @Cid, @Frøkenfryden, @Lurven, @Hoppetaujenta, @Titania og unevnte andre har gitt meg en push mot positivitet og glade tanker. 

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

 

 

 

 

Uansett om du bare popper innom av og til så er det fortsatt kjekt så håper du blir! :)

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Uansett om du bare popper innom av og til så er det fortsatt kjekt så håper du blir! :)

Sånne svar sender varme strålinger i beinmargen. Takk @Cid ❤️

Jeg er ikke flink til å følge opp daglig her inne. Men jeg synes det er skikkelig gøy å verbalt leke med dere 🙂

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, KnekkeBørre said:

Kjære @SVK

Jeg har hatt en strevsom jul.

Det har vært et hav av mennesker der har gnafset hardt på min kropp, og der er knapt smuler igjen av meg.. 

Tanken på deg, @Ciaran og Ciara, @Cid, @Frøkenfryden, @Lurven, @Hoppetaujenta, @Titania og unevnte andre har gitt meg en push mot positivitet og glade tanker. 

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

 

 

 

 

Flott å se deg igjen og enig med det Cid skriver:

9 minutter siden, Cid said:

Uansett om du bare popper innom av og til så er det fortsatt kjekt så håper du blir! :)

 

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (13 minutter siden):

Kjære @SVK

Jeg har hatt en strevsom jul.

Det har vært et hav av mennesker der har gnafset hardt på min kropp, og der er knapt smuler igjen av meg.. 

Tanken på deg, @Ciaran og Ciara, @Cid, @Frøkenfryden, @Lurven, @Hoppetaujenta, @Titania og unevnte andre har gitt meg en push mot positivitet og glade tanker. 

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

 

 

 

 

Helt ok å poppe innom innimellom tenker jeg også, man trenger ikke slette seg for det om😌👍 Er litt opp og ned selv jeg☺️

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (25 minutter siden):

Kjære @SVK

Jeg har hatt en strevsom jul.

Det har vært et hav av mennesker der har gnafset hardt på min kropp, og der er knapt smuler igjen av meg.. 

Tanken på deg, @Ciaran og Ciara, @Cid, @Frøkenfryden, @Lurven, @Hoppetaujenta, @Titania og unevnte andre har gitt meg en push mot positivitet og glade tanker. 

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

 

 

 

 

Håper du ikke sletter deg, og heller hopper innom når det passer seg - som gjengen over her skriver 🥰

  • Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...du må da ikke forsvinne for oss og om det hjelper litt, så må jeg si at du er min favoritteste-KnekkeBørren i hele verden! :klem: Ikke kjenn på noe press i det hele tatt; du stikker innom når du føler for det, kort eller litt lengre. Hvis du trenger pause, kort eller lang...så kan du det så mye du vil, for her er det ingen stemplingsklokke som holder streng oversikt. Hvis du kan så setter jeg pris på at du sier "PAUSE", for da vet vi at du ikke har forsvunnet helt for oss. 

I love you massevis på en søsterlig måte. Bare så du vet det. :heks: *håper du får det bedre etter hvert*

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden):

Åhh...du må da ikke forsvinne for oss og om det hjelper litt, så må jeg si at du er min favoritteste-KnekkeBørren i hele verden! :klem: Ikke kjenn på noe press i det hele tatt; du stikker innom når du føler for det, kort eller litt lengre. Hvis du trenger pause, kort eller lang...så kan du det så mye du vil, for her er det ingen stemplingsklokke som holder streng oversikt. Hvis du kan så setter jeg pris på at du sier "PAUSE", for da vet vi at du ikke har forsvunnet helt for oss. 

I love you massevis på en søsterlig måte. Bare så du vet det. :heks: *håper du får det bedre etter hvert*

Tusen inni'helvetes'takk, storetrøster ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (50 minutter siden):

Sånne svar sender varme strålinger i beinmargen. Takk @Cid ❤️

Jeg er ikke flink til å følge opp daglig her inne. Men jeg synes det er skikkelig gøy å verbalt leke med dere 🙂

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 😄 og du må jo få med deg hvordan det blir når du sjekker inn på Torpet Kvinneguiden 😅 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 minutter siden):

Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves 😄 og du må jo få med deg hvordan det blir når du sjekker inn på Torpet Kvinneguiden 😅 

Ååh ja. Torpet-KG er garantert bryster, ikke sant? 😍

Endret av KnekkeBørre
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (4 timer siden):

Kjære @SVK

Jeg har hatt en strevsom jul.

Det har vært et hav av mennesker der har gnafset hardt på min kropp, og der er knapt smuler igjen av meg.. 

Tanken på deg, @Ciaran og Ciara, @Cid, @Frøkenfryden, @Lurven, @Hoppetaujenta, @Titania og unevnte andre, har gitt meg en push mot positivitet og glade tanker. 

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

 

 

 

 

:klem3::klem3:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (3 timer siden):

Ååh ja. Torpet-KG er garantert bryster, ikke sant? 😍

All reality har pupp bror, that’s what keeps them rolling🥥🥥:danser:

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...