jukkapalme Skrevet 30. desember 2023 #3401 Del Skrevet 30. desember 2023 KnekkeBørre skrev (9 timer siden): Sånne svar sender varme strålinger i beinmargen. Takk @Cid ❤️ Jeg er ikke flink til å følge opp daglig her inne. Men jeg synes det er skikkelig gøy å verbalt leke med dere 🙂 Jeg er heller ikke flink til å følge opp daglig her inne. Plutselig er jeg borte i ukes/månedsvis. Sliter med tung depresjon og i de verste periodene orker jeg ikke være her inne. Håper du blir her inne, jeg syns du er en kul og hyggelig fyr. Ville savnet deg om du slettet deg 💜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #3402 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (7 minutter siden): Jeg er heller ikke flink til å følge opp daglig her inne. Plutselig er jeg borte i ukes/månedsvis. Sliter med tung depresjon og i de verste periodene orker jeg ikke være her inne. Håper du blir her inne, jeg syns du er en kul og hyggelig fyr. Ville savnet deg om du slettet deg 💜 Cassidy Tvillingene er helt enige vi vill savnet dere begge to @jukkapalme @KnekkeBørre om dere ikke var her på KG mer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2023 #3403 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (7 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi vill savnet dere begge to @jukkapalme @KnekkeBørre om dere ikke var her på KG mer. Jeg ville savnet dere også om dere forsvant herfra 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #3404 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Jeg ville savnet dere også om dere forsvant herfra Tusen Takk det setter Cassidy Tvillingene stor pris på å høre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #3405 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (18 minutter siden): Jeg er heller ikke flink til å følge opp daglig her inne. Plutselig er jeg borte i ukes/månedsvis. Sliter med tung depresjon og i de verste periodene orker jeg ikke være her inne. Håper du blir her inne, jeg syns du er en kul og hyggelig fyr. Ville savnet deg om du slettet deg 💜 Var vekke selv herfra i 2 år. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2023 #3406 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (3 minutter siden): Var vekke selv herfra i 2 år. Håper aldri du blir like lenge borte igjen. Og du får ikke lov å tenke på å slette deg en gang, sådetså. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #3407 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Håper aldri du blir like lenge borte igjen. Og du får ikke lov å tenke på å slette deg en gang, sådetså. Cassidy Tvillingene er helt enige, vi vil ha Cid her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 30. desember 2023 #3408 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (22 minutter siden): Jeg er heller ikke flink til å følge opp daglig her inne. Plutselig er jeg borte i ukes/månedsvis. Sliter med tung depresjon og i de verste periodene orker jeg ikke være her inne. Håper du blir her inne, jeg syns du er en kul og hyggelig fyr. Ville savnet deg om du slettet deg 💜 Pssst! Det er godt å høre fra deg ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #3409 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (2 minutter siden): Håper aldri du blir like lenge borte igjen. Og du får ikke lov å tenke på å slette deg en gang, sådetså. Slette meg gjør jeg nok aldri igjen da det skapte så mye unødvendig dramatikk sist gang og jeg vil ha en bruker som jeg om mange år fra nå kan se tilbake på gamle innlegg fra jeg var ung 😅 Men pause er alltids mulig, avhengig av hvordan jeg trives på forumet. Jeg ble plaget daglig av en bruker den gang så det ble for mye for meg, er heldigvis ingen som plager meg nå. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2023 #3410 Del Skrevet 30. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Pssst! Det er godt å høre fra deg ❤️ Takk og lige måde ♥️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #3411 Del Skrevet 30. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Pssst! Det er godt å høre fra deg ❤️ Cassidy Tvillingene synes at det er veldig fint å se deg her, vi har savnet deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 30. desember 2023 #3412 Del Skrevet 30. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Slette meg gjør jeg nok aldri igjen da det skapte så mye unødvendig dramatikk sist gang og jeg vil ha en bruker som jeg om mange år fra nå kan se tilbake på gamle innlegg fra jeg var ung 😅 Men pause er alltids mulig, avhengig av hvordan jeg trives på forumet. Jeg ble plaget daglig av en bruker den gang så det ble for mye for meg, er heldigvis ingen som plager meg nå. Det er bra. Ja, sånn sett angrer jeg litt på at jeg slettet min første bruker fra 2002. Men hadde vært litt flaut også om jeg fortsatt hadde den brukeren, for guuuud, så umoden jeg var Ja, pauser av og til er bare sunt, tror jeg. Godt du ikke blir plaget nå ♥️ Og hvis han/hun skulle plage deg igjen får han/hun med med meg å bestille! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 30. desember 2023 #3413 Del Skrevet 30. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene synes at det er veldig fint å se deg her, vi har savnet deg. Uendelig takk 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 30. desember 2023 #3414 Del Skrevet 30. desember 2023 jukkapalme skrev (1 minutt siden): Det er bra. Ja, sånn sett angrer jeg litt på at jeg slettet min første bruker fra 2002. Men hadde vært litt flaut også om jeg fortsatt hadde den brukeren, for guuuud, så umoden jeg var Ja, pauser av og til er bare sunt, tror jeg. Godt du ikke blir plaget nå ♥️ Og hvis han/hun skulle plage deg igjen får han/hun med med meg å bestille! Var du 22 da? Samme som jeg var når jeg var ny i 2014 😄 er nesten 10 år siden jeg først ble medlem faktisk, sykt å tenke på Brukeren er permanent utestengt så det uroer jeg meg ikke for 😄 håper du blir her i mange år til da, jeg liker deg deg og Børre 😃 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 30. desember 2023 #3415 Del Skrevet 30. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Uendelig takk 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 30. desember 2023 #3416 Del Skrevet 30. desember 2023 (endret) Cid skrev (4 minutter siden): Var du 22 da? Samme som jeg var når jeg var ny i 2014 😄 er nesten 10 år siden jeg først ble medlem faktisk, sykt å tenke på Brukeren er permanent utestengt så det uroer jeg meg ikke for 😄 håper du blir her i mange år til da, jeg liker deg deg og Børre 😃 Og du skal vite så heftig, at jeg liker deg tilbake, din jævla raring ❤️ Endret 31. desember 2023 av KnekkeBørre 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2023 #3417 Del Skrevet 31. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Og du skal vite så heftig, at jeg liker deg tilbake, din jævla raring ❤️ Tusen fuckings takk 😸❤️ 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. desember 2023 #3418 Del Skrevet 31. desember 2023 Cid skrev (Akkurat nå): Var du 22 da? Samme som jeg var når jeg var ny i 2014 😄 er nesten 10 år siden jeg først ble medlem faktisk, sykt å tenke på Brukeren er permanent utestengt så det uroer jeg meg ikke for 😄 håper du blir her i mange år til da, jeg liker deg deg og Børre 😃 Var 22, ja, fylte 23 i oktober samme året. Hehe, ja tiden går fort. Tenk at Ronja-tråden også snart er 10 år. Så bra 😁 Tror jeg skjønner hvem han er, er det samme person som jeg fortalte at klikka i vinkel og sendte sint og nesten truende PM fordi jeg ved et uhell kom borti profilen hans? Jeg ble helt sjokkert, hehe, var helt "ny" her etter mange års opphold. Tusen takk og lige måde 💜 Liker deg og Børre jeg også. Neida, kommer ikke til å slette meg. Kommer til å ha denne brukeren til jeg ligger seks fot under. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2023 #3419 Del Skrevet 31. desember 2023 jukkapalme skrev (Akkurat nå): Var 22, ja, fylte 23 i oktober samme året. Hehe, ja tiden går fort. Tenk at Ronja-tråden også snart er 10 år. Så bra 😁 Tror jeg skjønner hvem han er, er det samme person som jeg fortalte at klikka i vinkel og sendte sint og nesten truende PM fordi jeg ved et uhell kom borti profilen hans? Jeg ble helt sjokkert, hehe, var helt "ny" her etter mange års opphold. Tusen takk og lige måde 💜 Liker deg og Børre jeg også. Neida, kommer ikke til å slette meg. Kommer til å ha denne brukeren til jeg ligger seks fot under. Trudde du skulle si at du fylte 23 nå, du måtte vært baby på den tiden i så fall 😂 Ja er den personen, kg var som en fornyet plass når jeg kom tilbake for 2 år siden med brukere som @Frøkenfryden, Kvakky og Adobyen @Lurven var også ny for meg uansett om han hadde vært her siden 2003 😅 og så var mange av de gode og kjente brukerne her fortsatt som @Peanut, @Athena Freyja, @SVK og @Hoppetaujenta 😃 Du var også ny for meg når jeg kom tilbake fordi jeg visste ikke før nå i år at du var en annen bruker jeg husker 😄 husket faktisk den samtalen vi hadde i den tråden når jeg leste det igjen. Årene går fort gitt! Dumt at Kvakky og Adobyen er borte da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. desember 2023 #3420 Del Skrevet 31. desember 2023 10 hours ago, KnekkeBørre said: Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. Neei Ikke tenk tanken en gang! KG blir fattigere når kule folk sletter seg. Du må jo være her Når du føler for det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå