Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

KnekkeBørre skrev (9 timer siden):

Sånne svar sender varme strålinger i beinmargen. Takk @Cid ❤️

Jeg er ikke flink til å følge opp daglig her inne. Men jeg synes det er skikkelig gøy å verbalt leke med dere 🙂

Jeg er heller ikke flink til å følge opp daglig her inne. Plutselig er jeg borte i ukes/månedsvis. Sliter med tung depresjon og i de verste periodene orker jeg ikke være her inne. Håper du blir her inne, jeg syns du er en kul og hyggelig fyr. Ville savnet deg om du slettet deg 💜

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (7 minutter siden):

Jeg er heller ikke flink til å følge opp daglig her inne. Plutselig er jeg borte i ukes/månedsvis. Sliter med tung depresjon og i de verste periodene orker jeg ikke være her inne. Håper du blir her inne, jeg syns du er en kul og hyggelig fyr. Ville savnet deg om du slettet deg 💜

Cassidy Tvillingene er helt enige vi vill savnet dere begge to @jukkapalme @KnekkeBørre om dere ikke var her på KG mer.:klem3::klem3:

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Jeg ville savnet dere også om dere forsvant herfra :klem3:

Tusen Takk det setter Cassidy Tvillingene stor pris på å høre.:klem3::klem3:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (18 minutter siden):

Var vekke selv herfra i 2 år.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Var vekke selv herfra i 2 år.

Håper aldri du blir like lenge borte igjen. Og du får ikke lov å tenke på å slette deg en gang, sådetså. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper aldri du blir like lenge borte igjen. Og du får ikke lov å tenke på å slette deg en gang, sådetså. 

Cassidy Tvillingene er helt enige, vi vil ha Cid her.:nikke::nikke:

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (22 minutter siden):

Pssst! 

Det er godt å høre fra deg ❤️

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (2 minutter siden):

Slette meg gjør jeg nok aldri igjen da det skapte så mye unødvendig dramatikk sist gang :P og jeg vil ha en bruker som jeg om mange år fra nå kan se tilbake på gamle innlegg fra jeg var ung 😅

Men pause er alltids mulig, avhengig av hvordan jeg trives på forumet. Jeg ble plaget daglig av en bruker den gang så det ble for mye for meg, er heldigvis ingen som plager meg nå. 

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Pssst! 

Det er godt å høre fra deg ❤️

Cassidy Tvillingene synes at det er veldig fint å se deg her, vi har savnet deg.:klem3::klem3:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Slette meg gjør jeg nok aldri igjen da det skapte så mye unødvendig dramatikk sist gang :P og jeg vil ha en bruker som jeg om mange år fra nå kan se tilbake på gamle innlegg fra jeg var ung 😅

Men pause er alltids mulig, avhengig av hvordan jeg trives på forumet. Jeg ble plaget daglig av en bruker den gang så det ble for mye for meg, er heldigvis ingen som plager meg nå. 

Det er bra. Ja, sånn sett angrer jeg litt på at jeg slettet min første bruker fra 2002. Men hadde vært litt flaut også om jeg fortsatt hadde den brukeren, for guuuud, så umoden jeg var :hoho: 

Ja, pauser av og til er bare sunt, tror jeg. Godt du ikke blir plaget nå ♥️ Og hvis han/hun skulle plage deg igjen får han/hun med med meg å bestille! 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå):

Cassidy Tvillingene synes at det er veldig fint å se deg her, vi har savnet deg.:klem3::klem3:

Uendelig takk 🙂

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er bra. Ja, sånn sett angrer jeg litt på at jeg slettet min første bruker fra 2002. Men hadde vært litt flaut også om jeg fortsatt hadde den brukeren, for guuuud, så umoden jeg var :hoho: 

Ja, pauser av og til er bare sunt, tror jeg. Godt du ikke blir plaget nå ♥️ Og hvis han/hun skulle plage deg igjen får han/hun med med meg å bestille! 

Var du 22 da? Samme som jeg var når jeg var ny i 2014 😄 er nesten 10 år siden jeg først ble medlem faktisk, sykt å tenke på :o

Brukeren er permanent utestengt så det uroer jeg meg ikke for 😄 håper du blir her i mange år til da, jeg liker deg :) deg og Børre 😃

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (4 minutter siden):

Var du 22 da? Samme som jeg var når jeg var ny i 2014 😄 er nesten 10 år siden jeg først ble medlem faktisk, sykt å tenke på :o

Brukeren er permanent utestengt så det uroer jeg meg ikke for 😄 håper du blir her i mange år til da, jeg liker deg :) deg og Børre 😃

Og du skal vite så heftig, at jeg liker deg tilbake, din jævla raring ❤️

Endret av KnekkeBørre
  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Og du skal vite så heftig, at jeg liker deg tilbake, din jævla raring ❤️

Tusen fuckings takk 😸❤️

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (Akkurat nå):

Var 22, ja, fylte 23 i oktober samme året. Hehe, ja tiden går fort. Tenk at Ronja-tråden også snart er 10 år.

Så bra 😁 Tror jeg skjønner hvem han er, er det samme person som jeg fortalte at klikka i vinkel og sendte sint og nesten truende PM fordi jeg ved et uhell kom borti profilen hans? Jeg ble helt sjokkert, hehe, var helt "ny" her etter mange års opphold.

Tusen takk og lige måde 💜 Liker deg og Børre jeg også. Neida, kommer ikke til å slette meg. Kommer til å ha denne brukeren til jeg ligger seks fot under. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (Akkurat nå):

Var 22, ja, fylte 23 i oktober samme året. Hehe, ja tiden går fort. Tenk at Ronja-tråden også snart er 10 år.

Så bra 😁 Tror jeg skjønner hvem han er, er det samme person som jeg fortalte at klikka i vinkel og sendte sint og nesten truende PM fordi jeg ved et uhell kom borti profilen hans? Jeg ble helt sjokkert, hehe, var helt "ny" her etter mange års opphold.

Tusen takk og lige måde 💜 Liker deg og Børre jeg også. Neida, kommer ikke til å slette meg. Kommer til å ha denne brukeren til jeg ligger seks fot under. 

Trudde du skulle si at du fylte 23 nå, du måtte vært baby på den tiden i så fall 😂

Ja er den personen, kg var som en fornyet plass når jeg kom tilbake for 2 år siden med brukere som @Frøkenfryden, Kvakky og Adobyen :) @Lurven var også ny for meg uansett om han hadde vært her siden 2003 😅 og så var mange av de gode og kjente brukerne her fortsatt som @Peanut, @Athena Freyja, @SVK og @Hoppetaujenta 😃

Du var også ny for meg når jeg kom tilbake fordi jeg visste ikke før nå i år at du var en annen bruker jeg husker 😄 husket faktisk den samtalen vi hadde i den tråden når jeg leste det igjen. Årene går fort gitt!

Dumt at Kvakky og Adobyen er borte da :(

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 hours ago, KnekkeBørre said:

Jeg vurderer sterkt å slette profilen min fra KG grunnet min manglende kontinuitet.. Jeg er en slett amatør i forhold til deres kongelige evne til å følge opp her inne.. 

FD6E449E-19A8-474F-811B-AB6DF0FA5315.gif.2fa5748f513db809d56496a0368333e9.gif Neei
85FA2413-7418-4A00-A1F4-8809399A87DE.gif.a79f0c5e401a2234760db1483d4983c5.gif Ikke tenk tanken en gang!

F799B2DD-3005-4D44-9F1F-4856523974EB.gif.606e0e5be9781aad879b75b3a12b4eb5.gif KG blir fattigere når kule folk sletter seg. 
Du må jo være her0733230C-AA81-4C31-B60F-2DCDAFC630B3.gif.397e512ac3be5311eb6567be51ca0fde.gif

Når du føler for det IMG_3177.gif.1c7a1e8c4a876573411df817d2a3d334.gif

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...