KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2023 #3421 Del Skrevet 31. desember 2023 Peanut skrev (1 minutt siden): Neei Ikke tenk tanken en gang! KG blir fattigere når kule folk sletter seg. Du må jo være her Når du føler for det Ålreit, jeg blir hengende her inne. Mye p.g.a deg 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 31. desember 2023 #3422 Del Skrevet 31. desember 2023 Just now, KnekkeBørre said: Ålreit, jeg blir hengende her inne. Mye p.g.a deg 😊 Så bra ^^, 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2023 #3423 Del Skrevet 31. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Ålreit, jeg blir hengende her inne. Mye p.g.a deg 😊 Cassidy Tvillingene er glade for at du blir hengende her inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2023 #3424 Del Skrevet 31. desember 2023 KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Ålreit, jeg blir hengende her inne. Mye p.g.a deg 😊 Bra, jeg har ikke spist pepperkake enda 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 31. desember 2023 #3425 Del Skrevet 31. desember 2023 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Cassidy Tvillingene er glade for at du blir hengende her inne. Cassidy Tvillingene er faktisk en del av "familien" min. ❤️ 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2023 #3426 Del Skrevet 31. desember 2023 KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Cassidy Tvillingene er faktisk en del av "familien" min. ❤️ 😊 Det varmer Cassidy Tvillingene sine hjerter å høre det.💚💚 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 31. desember 2023 #3427 Del Skrevet 31. desember 2023 Dette var en hyggelig nyhet å logge på til. Dagen blir en god en. KB forever! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 31. desember 2023 #3428 Del Skrevet 31. desember 2023 (endret) Cid skrev (10 timer siden): Trudde du skulle si at du fylte 23 nå, du måtte vært baby på den tiden i så fall 😂 Ja er den personen, kg var som en fornyet plass når jeg kom tilbake for 2 år siden med brukere som @Frøkenfryden, Kvakky og Adobyen @Lurven var også ny for meg uansett om han hadde vært her siden 2003 😅 og så var mange av de gode og kjente brukerne her fortsatt som @Peanut, @Athena Freyja, @SVK og @Hoppetaujenta 😃 Du var også ny for meg når jeg kom tilbake fordi jeg visste ikke før nå i år at du var en annen bruker jeg husker 😄 husket faktisk den samtalen vi hadde i den tråden når jeg leste det igjen. Årene går fort gitt! Dumt at Kvakky og Adobyen er borte da Haha, ja hadde det bare vært så vel 😂 23 år var en fin alder. Huff, ja, tenkte meg det. Han kunne være ganske frekk til tider. Hehe, ikke alltid så lett å kjenne igjen folk som bytter brukernavn. Ikke var jeg særlig aktiv på den tiden heller. Byttet til mitt nåværende brukernavn etter ganske kort tid også mener jeg å huske. Ja, årene går ekstremt fort. Ja, kjempedumt at de to er borte Savner begge to. Håper du får en kjempefin dag idag 💜 Endret 31. desember 2023 av jukkapalme 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 31. desember 2023 #3429 Del Skrevet 31. desember 2023 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Dette var en hyggelig nyhet å logge på til. Dagen blir en god en. KB forever! jukkapalme skrev (2 timer siden): Haha, ja hadde det bare vært så vel 😂 23 år var en fin alder. Huff, ja, tenkte meg det. Han kunne være ganske frekk til tider. Hehe, ikke alltid så lett å kjenne igjen folk som bytter brukernavn. Ikke var jeg særlig aktiv på den tiden heller. Byttet til mitt nåværende brukernavn etter ganske kort tid også mener jeg å huske. Ja, årene går ekstremt fort. Ja, kjempedumt at de to er borte Savner begge to. Håper du får en kjempefin dag idag 💜 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 1. januar 2024 #3430 Del Skrevet 1. januar 2024 Nosoul og NozMonster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 7. januar 2024 #3431 Del Skrevet 7. januar 2024 @An0nymBruker har ikke vært her på 2 år nå Håper hun har det bra ❤️ Og at hun kommer tilbake en dag! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 7. januar 2024 #3432 Del Skrevet 7. januar 2024 10 minutter siden, Cid said: @An0nymBruker har ikke vært her på 2 år nå Håper hun har det bra ❤️ Og at hun kommer tilbake en dag! Helt enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 17. mars 2024 #3433 Del Skrevet 17. mars 2024 @KnekkeBørre har ikke vært aktiv på en måned, håper det går bra med han! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 17. mars 2024 #3434 Del Skrevet 17. mars 2024 Cid skrev (2 minutter siden): @KnekkeBørre har ikke vært aktiv på en måned, håper det går bra med han! Cassidy Tvillingene snakket med han på Diskusjon for en stund siden, KG ferien hans er snart over. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mars 2024 #3435 Del Skrevet 17. mars 2024 18 hours ago, Cid said: @KnekkeBørre har ikke vært aktiv på en måned, håper det går bra med han! Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mars 2024 #3436 Del Skrevet 17. mars 2024 @SoWhat? savner jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 17. mars 2024 #3437 Del Skrevet 17. mars 2024 SVK skrev (1 time siden): @SoWhat? savner jeg også. Jeg også og jeg savner @Kvakky😭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 17. mars 2024 #3438 Del Skrevet 17. mars 2024 1 minutt siden, Freyja Valkyrie said: Jeg også og jeg savner @Kvakky😭 Samme her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars 2024 #3439 Del Skrevet 18. mars 2024 Freyja Valkyrie skrev (20 timer siden): Jeg også og jeg savner @Kvakky😭 Ja, det er så mange sangparodier som passer til navnet hennes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 18. mars 2024 #3440 Del Skrevet 18. mars 2024 I smell sex and @Kvakky Hot in the @Kvakky The @Kvakky in red You @Kvakkything In the @Kvakky now Oh , @Kvakky woman Miss you like @Kvakky Dont worry be @Kvakky @Kvakky i love your way I'm too @Kvakky Milk and toast and @Kvakky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå