Cid Skrevet 17. oktober 2023 #3181 Del Skrevet 17. oktober 2023 Dr. A. Kula skrev (4 minutter siden): Ja, har blitt en stund siden nå. Holdt meg lenge oppdatert med å lese i tråder, men havnet bare lenger og lenger bak når man ikke var inne daglig. Har savnet dere også, men har hatt annet som tar fokus. Skal prøve å titte innom litt oftere. Men ser jo her i tråden at andre også må ha noen små pauser innimellom (ja noen kanskje ufrivillig også - men det har jeg tilgode å få) Sol? Hvilken sol? Trivest best når det er månelyst! Hallo, vi har da standarder. Og det ville vært kriiiise - for "offeret" 🧛♂️ 🧛♀️ :♥ Dette var riktig så trist å lese. Både forfølgelsen og trakassering på KG, men først og fremst diagnosen på uhelbredelig kreft. Det er bare så dritt og urettferdig. Jeg har også fulgt litt med på rampelyset tidligere, og du har utmerket deg med saklige og flotte innlegg. Har også (tidligere) sett deg i andre tråder og fått et godt og positivt inntrykk. Digger brukernavnet og profilbildet ditt. Glad for å se deg her 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 18. oktober 2023 #3182 Del Skrevet 18. oktober 2023 Dr. A. Kula skrev (16 timer siden): Ja, har blitt en stund siden nå. Holdt meg lenge oppdatert med å lese i tråder, men havnet bare lenger og lenger bak når man ikke var inne daglig. Har savnet dere også, men har hatt annet som tar fokus. Skal prøve å titte innom litt oftere. Men ser jo her i tråden at andre også må ha noen små pauser innimellom (ja noen kanskje ufrivillig også - men det har jeg tilgode å få) Sol? Hvilken sol? Trivest best når det er månelyst! Hallo, vi har da standarder. Og det ville vært kriiiise - for "offeret" 🧛♂️ 🧛♀️ :♥ Dette var riktig så trist å lese. Både forfølgelsen og trakassering på KG, men først og fremst diagnosen på uhelbredelig kreft. Det er bare så dritt og urettferdig. Jeg har også fulgt litt med på rampelyset tidligere, og du har utmerket deg med saklige og flotte innlegg. Har også (tidligere) sett deg i andre tråder og fått et godt og positivt inntrykk. Digger brukernavnet og profilbildet ditt. Fint å se deg igjen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 18. oktober 2023 #3183 Del Skrevet 18. oktober 2023 Athena Freyja skrev (5 timer siden): Fint å se deg igjen I like måte. Ikke lett å holde tritt med alle navnebyttene dine, men det blir jo sjeldnere nå når reglene begrenser hyppigheten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 18. oktober 2023 #3184 Del Skrevet 18. oktober 2023 Dr. A. Kula skrev (2 minutter siden): I like måte. Ikke lett å holde tritt med alle navnebyttene dine, men det blir jo sjeldnere nå når reglene begrenser hyppigheten. Jeg har hatt samme i to år da 😄 mer fordi winza ikke kunne brukes mer men liker Cid bedre nå, min favoritt brukernavn av de jeg har hatt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #3185 Del Skrevet 18. oktober 2023 Cid skrev (56 minutter siden): Jeg har hatt samme i to år da 😄 mer fordi winza ikke kunne brukes mer men liker Cid bedre nå, min favoritt brukernavn av de jeg har hatt Du kler det navnet godt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober 2023 #3186 Del Skrevet 18. oktober 2023 Entern skrev (7 minutter siden): Du kler det navnet godt 😊 Cassidy Tvillingene er helt enige.🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. oktober 2023 #3187 Del Skrevet 18. oktober 2023 @pappa messi har ikke vært aktiv på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 18. oktober 2023 #3188 Del Skrevet 18. oktober 2023 Overrasket er også en savnet bruker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 18. oktober 2023 #3189 Del Skrevet 18. oktober 2023 (endret) @Embla Othea har ikke vært aktiv siden 19 September savner henne 💜💙 Endret 18. oktober 2023 av Maskinfører 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober 2023 #3190 Del Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (8 minutter siden): @Embla Othea har ikke vært aktiv siden 19 September savner henne 💜💙 Cassidy Tvillingene er helt enige vi savner henne også.😢😢🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 18. oktober 2023 #3191 Del Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (12 minutter siden): @Embla Othea har ikke vært aktiv siden 19 September savner henne 💜💙 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi savner henne også.😢😢🥰🥰 Savner henne også 😢 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober 2023 #3192 Del Skrevet 18. oktober 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Savner henne også 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober 2023 #3193 Del Skrevet 18. oktober 2023 Maskinfører skrev (13 minutter siden): @Embla Othea har ikke vært aktiv siden 19 September savner henne 💜💙 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #3194 Del Skrevet 19. oktober 2023 Entern skrev (4 minutter siden): Savner henne også 😢 Ja er så trist at hun ikke er her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #3195 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Cassidy Tvillingene er helt enige vi savner henne også.😢😢🥰🥰 Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 19. oktober 2023 #3196 Del Skrevet 19. oktober 2023 Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 19. oktober 2023 #3197 Del Skrevet 19. oktober 2023 Entern skrev (9 minutter siden): Savner henne også 😢 Kommer nok tilbake en dag, trenger nok bare en pause 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 20. oktober 2023 #3198 Del Skrevet 20. oktober 2023 Rainstorm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 20. oktober 2023 #3199 Del Skrevet 20. oktober 2023 Dr. A. Kula skrev (På 18.10.2023 den 0.47): Ja, har blitt en stund siden nå. Holdt meg lenge oppdatert med å lese i tråder, men havnet bare lenger og lenger bak når man ikke var inne daglig. Har savnet dere også, men har hatt annet som tar fokus. Skal prøve å titte innom litt oftere. Men ser jo her i tråden at andre også må ha noen små pauser innimellom (ja noen kanskje ufrivillig også - men det har jeg tilgode å få) Sol? Hvilken sol? Trivest best når det er månelyst! Hallo, vi har da standarder. Og det ville vært kriiiise - for "offeret" 🧛♂️ 🧛♀️ :♥ Doktor'n! Så herlig å få livstegn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 21. oktober 2023 #3200 Del Skrevet 21. oktober 2023 @TinaEmilie98 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå