Gjest Cid Skrevet 19. november 2022 #2481 Del Skrevet 19. november 2022 Agent smith skrev (1 minutt siden): Alt i såpen er da sant😲 Lano for stor Lano for liten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. desember 2022 #2482 Del Skrevet 5. desember 2022 Begynner å bli en stund siden @jukkapalme har vært her håper at alt er bra med henne ❤️ jeg digger henne 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. desember 2022 #2483 Del Skrevet 6. desember 2022 Hvor er @bjoneblitt av? Har ikke hørt fra han siden september!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #2484 Del Skrevet 6. desember 2022 Maestro skrev (10 minutter siden): Hvor er @bjoneblitt av? Har ikke hørt fra han siden september!! Blitt lei av kg kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. desember 2022 #2485 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Blitt lei av kg kanskje? Ble bare brått stille fra han 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #2486 Del Skrevet 6. desember 2022 Maestro skrev (3 minutter siden): Ble bare brått stille fra han 😔 Kanskje han dukker opp igjen en dag da jeg kom tilbake etter 2 år så kanskje han også kommer tilbake etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. desember 2022 #2487 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Kanskje han dukker opp igjen en dag da jeg kom tilbake etter 2 år så kanskje han også kommer tilbake etterhvert Håper det. Vi prata liksom flere ganger i uken. Men tror han har fått seg dame. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #2488 Del Skrevet 6. desember 2022 Maestro skrev (6 minutter siden): Håper det. Vi prata liksom flere ganger i uken. Men tror han har fått seg dame. Bra for han da har sett at han har vært litt på flørtern på kg i løpet av årene så bra for han at han endelig møtte noen 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. desember 2022 #2489 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Bra for han da har sett at han har vært litt på flørtern på kg i løpet av årene så bra for han at han endelig møtte noen 😄 Veldig hyggelig, han er jo så koselig! Så forsto at han datet ei dame, så en stund etter så ble det bom stille 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #2490 Del Skrevet 6. desember 2022 Maestro skrev (28 minutter siden): Veldig hyggelig, han er jo så koselig! Så forsto at han datet ei dame, så en stund etter så ble det bom stille 🙈 Dumt dere ikke fikk kontakt på mail eller noe da 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maestro Skrevet 6. desember 2022 #2491 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Dumt dere ikke fikk kontakt på mail eller noe da 😕 Vi vet ikke hva en annen heter heller. Men prata på innboks her i 3 år tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 6. desember 2022 #2492 Del Skrevet 6. desember 2022 Cid skrev (17 timer siden): Kanskje han dukker opp igjen en dag da jeg kom tilbake etter 2 år så kanskje han også kommer tilbake etterhvert Du var savnet de åra 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. desember 2022 #2493 Del Skrevet 6. desember 2022 10 minutter siden, Dr. Ops said: Du var savnet de åra Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. desember 2022 #2494 Del Skrevet 6. desember 2022 22 hours ago, Cid said: Begynner å bli en stund siden @jukkapalme har vært her håper at alt er bra med henne ❤️ jeg digger henne 😃 Håper det går bra med henne jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. desember 2022 #2495 Del Skrevet 6. desember 2022 SVK skrev (1 time siden): Enig! Dr. Ops skrev (2 timer siden): Du var savnet de åra Dere er snille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. desember 2022 #2496 Del Skrevet 15. desember 2022 Villfisker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. desember 2022 #2497 Del Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (17 minutter siden): Villfisker Er både han og Entern borte? 😢 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 15. desember 2022 #2498 Del Skrevet 15. desember 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Er både han og Entern borte? 😢 Så at han slettet seg, @Entern er her fortsatt men ikke aktiv håper de begge får en fin julaften ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 15. desember 2022 #2499 Del Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (27 minutter siden): Villfisker Oi oi, visste ikke at han var borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. desember 2022 #2500 Del Skrevet 15. desember 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Så at han slettet seg, @Entern er her fortsatt men ikke aktiv håper de begge får en fin julaften ❤️ Det håper jeg også de får ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå