Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #2381 Del Skrevet 6. september 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Håper han kommer tilbake da🙁 Det var han som fikk meg til å begynne å poste på sosial forumet, han var hyggelig og kul andre steder på KG så da tenkte jeg, liker han seg på sosial forumet må det jo være hyggelig 🙂 og det hadde jeg jo rett i 🙂 Han virker som en kul fyr ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 6. september 2022 #2382 Del Skrevet 6. september 2022 6 hours ago, jukkapalme said: Åååå, dere er vel gode ♥️ Tror aldri jeg har opplevd å bli savnet på et nettforum før. Er svært deprimert (ikke selvdiagnostisert) og langt nede bare, så har hatt en tøff sommer. Sliter med depresjon og angst hele året, men sommeren er verst. Men tenkte jeg måtte komme tilbake nå. Selvsagt var du savnet! Så fælt at du har det så vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 6. september 2022 #2383 Del Skrevet 6. september 2022 Cid skrev (2 timer siden): Jeg tror @TheHairyToothfairy har forlatt kg igjen Han ble skadet på jobb og har fått skjermforbud. Så reiser han til Ålesund og blir der en stund, så det er ikke sikkert han har så mye tid til oss pga pendling og lange arbeidsdager. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september 2022 #2384 Del Skrevet 6. september 2022 Agent smith skrev (2 timer siden): Han kommer tilbake Tror jeg også. Litt sånn phoenix rising from the ashes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #2385 Del Skrevet 6. september 2022 AliceNextDoor skrev (Akkurat nå): Han ble skadet på jobb og har fått skjermforbud. Så reiser han til Ålesund og blir der en stund, så det er ikke sikkert han har så mye tid til oss pga pendling og lange arbeidsdager. Ah så det er han som går rundt utenfor blokka her (Neida 😅) Håper han blir bra igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. september 2022 #2386 Del Skrevet 6. september 2022 Agent smith skrev (3 timer siden): Bra du er tilbake, nå kan vi endelig bruke ordet kokosnüsse igjen Herregud hadde glemt hvor viktig kokosnüsse er i livet mitt!😮 ♥️🥥🥥🥥♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #2387 Del Skrevet 6. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tror jeg også. Litt sånn phoenix rising from the ashes. Eller som Murdoch i macgyver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
powerpuffen Skrevet 6. september 2022 #2388 Del Skrevet 6. september 2022 Ctrl skrev (6 timer siden): @Lacuna er så bra at det er lett å savne henne selv om hun er aktiv ☺️ 😭 ❤️ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #2389 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (2 timer siden): du er deg selv lik selv om du har ny drakt, hehe Ja, agent smith er en digital versjon av meg, men hjernen er den samme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #2390 Del Skrevet 6. september 2022 AliceNextDoor skrev (37 minutter siden): Han ble skadet på jobb og har fått skjermforbud. Så reiser han til Ålesund og blir der en stund, så det er ikke sikkert han har så mye tid til oss pga pendling og lange arbeidsdager. Oi oi. Håper det går bra med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #2391 Del Skrevet 6. september 2022 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Tror jeg også. Litt sånn phoenix rising from the ashes. Ingenting kan knekke den mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. september 2022 #2392 Del Skrevet 6. september 2022 Frøkenfryden skrev (40 minutter siden): Herregud hadde glemt hvor viktig kokosnüsse er i livet mitt!😮 ♥️🥥🥥🥥♥️ Livet blir ikke det samme uten kokosnüsse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 6. september 2022 #2393 Del Skrevet 6. september 2022 SVK skrev (2 timer siden): Selvsagt var du savnet! Så fælt at du har det så vondt. Tusen takk, gode du, blir helt rørt jeg Ja, det er tøft, skulle som sagt ønske man kunne skru av hjernen til tider. Dere er så utrolig omsorgsfulle og gode folk ♥️ Kvinneguiden er mye bedre enn sitt rykte, altså, ihvertfall her inne på sosial prat. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #2394 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (8 minutter siden): Tusen takk, gode du, blir helt rørt jeg Ja, det er tøft, skulle som sagt ønske man kunne skru av hjernen til tider. Dere er så utrolig omsorgsfulle og gode folk ♥️ Kvinneguiden er mye bedre enn sitt rykte, altså, ihvertfall her inne på sosial prat. Enig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. september 2022 #2395 Del Skrevet 6. september 2022 jukkapalme skrev (4 timer siden): Tusen takk 💜 ja, skulle gått an å skru av hjernen til tider. Der har du en million idé 😄 Entern skrev (4 timer siden): Håper han kommer tilbake da🙁 Det var han som fikk meg til å begynne å poste på sosial forumet, han var hyggelig og kul andre steder på KG så da tenkte jeg, liker han seg på sosial forumet må det jo være hyggelig 🙂 og det hadde jeg jo rett i 🙂 Glad du begynte å henge her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 7. september 2022 #2396 Del Skrevet 7. september 2022 @Beneviento Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 16. september 2022 #2397 Del Skrevet 16. september 2022 On 9/4/2022 at 8:52 AM, Frøkenfryden said: Savner deg @Blå knapp 💙🔵 Enig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #2398 Del Skrevet 16. september 2022 SVK skrev (Akkurat nå): Enig! Håper hun kjem tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 16. september 2022 #2399 Del Skrevet 16. september 2022 AliceNextDoor skrev (På 7.9.2022 den 19.55): @Beneviento Dumt hun er vekke 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AliceNextDoor Skrevet 17. september 2022 #2400 Del Skrevet 17. september 2022 Cid skrev (13 timer siden): Dumt hun er vekke 😕 Ja, veldig. Håper å se henne snart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå