Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Ctrl skrev (1 minutt siden):

Trasig å høre at du har hatt en tøff sommer, og at du ellers sliter. :( Jeg unner deg alt godt i fremtiden, for du er en bra person som sprer mye glede, og fortjener helt klart bedre enn hva livet har servert deg. 

Herav er iallefall jeg kjempeglad for å se at du melder din deltakelse i Farmen-tråden. Det er ingen god Farmen-tråd uten energien fra @jukkapalme 😊

Ååå, tusen takk, så fint sagt! ♥️ Du er god du og en utrolig fin person. Er veldig glad for å ha deg i farmen-tråden også 🤗 og selvfølgelig i de andre trådene her inne også. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jukkapalme skrev (1 time siden):

Åååå, dere er vel gode ♥️ Tror aldri jeg har opplevd å bli savnet på et nettforum før. Er svært deprimert (ikke selvdiagnostisering) og langt nede bare, så har hatt en tøff sommer. Sliter med depresjon og angst hele året, men sommeren er verst. Men tenkte jeg måtte komme tilbake nå.

Men det første jeg så var at Lurven har slettet seg :( Hvorfooor? Håper han er eller kommer tilbake med ny bruker. Har ikke lest noen innlegg/tråder enda, kun sjekket varslene. 

Haha, trodde du at du skulle bli kvitt meg i farmen-trådene? Å nei du! :hoho: Jeg tenkte at jeg måtte komme meg tilbake før farmen begynner, men pausen blir mye lenger enn planlagte. Håper dere alle her inne har det bra ♥️

Så fint du ikke har slettet deg :) 

Fryktelig å høre at du har det så vondt :( 

Lurven heter nå @Agent smith

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (34 minutter siden):

Så fint du ikke har slettet deg :) 

Fryktelig å høre at du har det så vondt :( 

Lurven heter nå @Agent smith

Takk ♥️ Ja, skulle ønske man kunne skru av hjernen til tider.

Så bra han er tilbake :) 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ctrl skrev (2 timer siden):

Trasig å høre at du har hatt en tøff sommer, og at du ellers sliter. :( Jeg unner deg alt godt i fremtiden, for du er en bra person som sprer mye glede, og fortjener helt klart bedre enn hva livet har servert deg. 

Herav er iallefall jeg kjempeglad for å se at du melder din deltakelse i Farmen-tråden. Det er ingen god Farmen-tråd uten energien fra @jukkapalme 😊

Jeg synes du skriver ganske gode innlegg :) de er alltid lange og godt gjennomtenkt 

jukkapalme skrev (3 timer siden):

Åååå, dere er vel gode ♥️ Tror aldri jeg har opplevd å bli savnet på et nettforum før. Er svært deprimert (ikke selvdiagnostisert) og langt nede bare, så har hatt en tøff sommer. Sliter med depresjon og angst hele året, men sommeren er verst. Men tenkte jeg måtte komme tilbake nå.

Men det første jeg så var at Lurven har slettet seg :( Hvorfooor? Håper han er eller kommer tilbake med ny bruker. Har ikke lest noen innlegg/tråder enda, kun sjekket varslene. 

Haha, trodde du at du skulle bli kvitt meg i farmen-tråden? Å nei du! :hoho: Jeg tenkte at jeg måtte komme meg tilbake før farmen begynner, men pausen ble mye lenger enn jeg planla. Håper dere alle her inne har det bra ♥️

Ble veldig glad nå for å se deg tilbake 😃 men samtidig trist over å høre hvordan du har det :( jeg er fan av deg og synes alt du skriver er bra :) Du er e fantastisk person :klem: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Agent smith
jukkapalme skrev (1 time siden):

Takk ♥️ Ja, skulle ønske man kunne skru av hjernen til tider.

Så bra han er tilbake :) 

Bra du er tilbake, nå kan vi endelig bruke ordet kokosnüsse igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Turkis Sau skrev (Akkurat nå):

Ville bare droppe innom og si at det er koselig å se hvor fint samhold mange her har!😊

Vi blir alle som en online familie her 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Agent smith skrev (1 time siden):

Bra du er tilbake, nå kan vi endelig bruke ordet kokosnüsse igjen

:hoho: du er deg selv lik selv om du har ny drakt, hehe 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (1 time siden):

Ville bare droppe innom og si at det er koselig å se hvor fint samhold mange her har!😊

Cid skrev (1 time siden):

Vi blir alle som en online familie her 😄

Ja som Cid sier, sosial forumet er som en online familie 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zenobia skrev (2 timer siden):

Klem til @jukkapalme  :klemmer:  (Du har en kul signatur, forresten! :ler: )

Tusen takk :klem: Hehe, ja var noen som kommenterte at jeg hadde skrevet mitt eget navn feil, så da lagde jeg den signaturen :fnise:  Jeg ser forresten ingen signaturer, har klart å skjule dem ved en feil og finner ikke ut hvordan man skrur på det igjen :klo: 

Jeg synes du skriver ganske gode innlegg :) de er alltid lange og godt gjennomtenkt 

Ble veldig glad nå for å se deg tilbake 😃 men samtidig trist over å høre hvordan du har det :( jeg er fan av deg og synes alt du skriver er bra :) Du er e fantastisk person :klem: 

Tusen takk, snille du :klem: Du er så snill og god mot alle du. Er stor fan av deg også. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (1 minutt siden):

Leit å lese at du sliter, håper du får bedre dager snart :blomst:

Tusen takk 💜 ja, skulle gått an å skru av hjernen til tider. 

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror @TheHairyToothfairy har forlatt kg igjen :( 

Håper han kommer tilbake da🙁

Det var han som fikk meg til å begynne å poste på sosial forumet, han var hyggelig og kul andre steder på KG så da tenkte jeg, liker han seg på sosial forumet må det jo være hyggelig 🙂 og det hadde jeg jo rett i 🙂

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (1 minutt siden):

Tusen takk 💜 ja, skulle gått an å skru av hjernen til tider. 

Enig, en timeout-knapp hadde gjort seg :jepp:

Endret av Rumle
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle skrev (2 minutter siden):

Enig, en timeout-knapp hadde gjort seg :jepp:

JA! At ikke det er oppfunnet enda er en skam azz. Vi lever jo i 2022, lizzm. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jukkapalme skrev (11 minutter siden):

:hoho: du er deg selv lik selv om du har ny drakt, hehe 

Han tok over for Hugo Weaving, Hugo skal nå sjekke inn på Hotel Cæsar som en recast av Christian Borchman. Det er 2022 og juni er på flasken igjen da Christian spilt av Hugo Weaving dukker opp og de gjenopptar kontakten

6BB18DFB-F849-49CC-BF70-15D9B74A26CA.jpeg.ec3d131635361b323abd7f80a53dff6e.jpeg

Endret av Cid
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...