Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2261 Del Skrevet 25. august 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Lurven har slettet seg, nå ble jeg faktisk sjokkert og trist. Samme, kom helt uventet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #2262 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Lurven 😢 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Lurven har slettet seg, nå ble jeg faktisk sjokkert og trist. Ja herregud så det nå, hvorfor???? ☹️☹️☹️☹️☹️☹️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 25. august 2022 #2263 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Samme, kom helt uventet Entern skrev (Akkurat nå): Ja herregud så det nå, hvorfor???? ☹️☹️☹️☹️☹️☹️ Jeg skjønner ingenting, bare helt sånn plutselig. 😔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #2264 Del Skrevet 25. august 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Jeg skjønner ingenting, bare helt sånn plutselig. 😔 Ja samme her, veldig rart 😟 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2265 Del Skrevet 25. august 2022 Håper alt er bra med han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. august 2022 #2266 Del Skrevet 25. august 2022 Trist Lurven!! Kom tilbake. Kanskje han vil skifte navn eller noe? Må vel slette seg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #2267 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Håper alt er bra med han Ja samme her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2268 Del Skrevet 25. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Trist Lurven!! Kom tilbake. Kanskje han vil skifte navn eller noe? Må vel slette seg da? Håper det, ellers hadde det vært greit etter all den tiden vi har tilbringa sammen på sosial prat det siste året å si i fra til oss på forhånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #2269 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Håper det, ellers hadde det vært greit etter all den tiden vi har tilbringa sammen på sosial prat det siste året å si i fra til oss på forhånd Enig men Geitis slettet seg jo også helt plutselig, det er jo sånn som skjer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. august 2022 #2270 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Håper det, ellers hadde det vært greit etter all den tiden vi har tilbringa sammen på sosial prat det siste året å si i fra til oss på forhånd Ja Håper det går bra med ham iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2271 Del Skrevet 25. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Enig men Geitis slettet seg jo også helt plutselig, det er jo sånn som skjer Jeg kommer i hvert fall aldri til å slette meg uten å si fra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #2272 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg kommer i hvert fall aldri til å slette meg uten å si fra Ikke jeg heller tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2273 Del Skrevet 25. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ikke jeg heller tror jeg Tror dette vil bli tristest for frøkenfryden de kom veldig godt overens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2022 #2274 Del Skrevet 25. august 2022 Lurven! Du er savnet av meg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 25. august 2022 #2275 Del Skrevet 25. august 2022 Cid skrev (1 time siden): Tror dette vil bli tristest for frøkenfryden de kom veldig godt overens Ja de var liksom bestekompiser på en måte 😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2276 Del Skrevet 25. august 2022 SVK skrev (9 minutter siden): Lurven! Du er savnet av meg også! Får håpe han kommer tilbake etterhvert slik som meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 25. august 2022 #2277 Del Skrevet 25. august 2022 1 minutt siden, Cid said: Får håpe han kommer tilbake etterhvert slik som meg Håper det. Håper han kun trenger en kort pause. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rhodiola Skrevet 25. august 2022 #2278 Del Skrevet 25. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 25.8.2022 den 22.13): Trist Lurven!! Kom tilbake. Kanskje han vil skifte navn eller noe? Må vel slette seg da? Kom tilfeldigvis over innlegget, en sletter seg ikke for å skifte brukernavn. Det gjør du enten ved å opprette en henvendelse i Private henvendelser til administrator, eller du kan poste en forespørsel i SLETTING ELLER ENDRING AV BRUKER-tråden. Veldig koselig å se at man setter pris på hverandre her inne forresten. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. august 2022 #2279 Del Skrevet 25. august 2022 Rhodiola skrev (1 minutt siden): Kom over innlegget: en sletter seg ikke for å skifte brukernavn. Det gjør du enten ved å opprette en henvendelse i Private henvendelser til administrator - eller du kan poste en forespørsel i SLETTING ELLER ENDRING AV BRUKER-tråden. Veldig koselig å se at man setter pris på hverandre her inne forresten. Men når man bare kan skifte brukernavn en gang i halvåret så er det flere som har slettet seg for så å opprette ny bruker med nytt nick Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 25. august 2022 #2280 Del Skrevet 25. august 2022 Rhodiola skrev (3 minutter siden): Kom over innlegget: en sletter seg ikke for å skifte brukernavn. Det gjør du enten ved å opprette en henvendelse i Private henvendelser til administrator - eller du kan poste en forespørsel i SLETTING ELLER ENDRING AV BRUKER-tråden. Veldig koselig å se at man setter pris på hverandre her inne forresten. Takk for svar Da er det nok ikke grunnen heller Her er det masse fine folk, og synd når de forsvinner 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå