Gå til innhold

Minneverdige og savnede KG-brukere

Gjest Winza

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Nimbus2000
Cid skrev (50 minutter siden):

crazycatlady, en av de fineste menneskene jeg har pratet med på nettet, savner henne :( 

Kom ikke hun tilbake med et nytt brukernavn?

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nimbus2000 skrev (Akkurat nå):

Kom ikke hun tilbake med et nytt brukernavn?

Nei hun slettet seg i slutten av 2014, vi hadde litt kontakt i ettertid på Mail, hun hadde det ikke bra på grunn av sykdom så kg ble bare for mye, ikke hørt fra henne på flere år så har ingen anelse om hun har det noe bra nå :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nimbus2000
Cid skrev (3 minutter siden):

Nei hun slettet seg i slutten av 2014, vi hadde litt kontakt i ettertid på Mail, hun hadde det ikke bra på grunn av sykdom så kg ble bare for mye, ikke hørt fra henne på flere år så har ingen anelse om hun har det noe bra nå :( 

Det er jo helt forferdelig. Da misforstod jeg hvem det var snakk om. 

Endret av Nimbus2000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For oss som har vært her siden nitten pil og bue en gang - Minnie eller Milla. Ble vel nektet å nevne brukeres nick her inne i sin tid 😅 Det var en bruker som var veldig glad i Pashmina skjerf husker jeg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Cid said:

Huff, skjønner godt at det gir deg en vond følelse. :tristbla: Håper at hun ble frisk/bedre. :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Annonse

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner, avsporing og siteringer av slettede innlegg.

Rhodiola, adm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...