Gjest GreenSky Skrevet 22. august 2004 #21 Skrevet 22. august 2004 Savner vel mer nærhet og kos enn selve sexen. Savner å ha en armkrok, en varm guttekropp å legge seg inntil som kan holde rundt meg og viske søte ord til meg. Så kommer sexen som et pluss, men det er ikke den jeg savner mest. Enig.
Melissa Gioberti Skrevet 22. august 2004 #22 Skrevet 22. august 2004 Lei av sex? Det tror jeg ikke jeg noengang blir, gitt. Jeg må være heldig! Desperat? Mulig, men hvis begge parter er inneforstått med at det er en ONS - så hvorfor ikke? Vennesex? Just a fucking friend er ikke det verste man kan ha, men hvis du aldri har prøvd, så vet du jo ikke hva du går glipp av heller, stakkar. Patetisk? Hva mener du egentlig med det? Mangel på sjokolade har heller aldri drept noen, men livskvaliteten blir kanskje bedre med? Ser ut som om du prøver å undertrykke et behov ved å harselere over at andre har det, men det må jo du om. Ville bare si at jeg syns det er patetisk... Flott at du uttrykker dine meninger. Go girl! Jeg er voksen og vet jo selv hva jeg står for og er (Hyggelig smil-ikke ironisk). Jeg er ikke i et forhold, derfor har jeg meg ikke rundt. Meg om det. Fint at du lever ut dine behov og har det seksuelt spennende. Jeg på min side har andre ting å holde på med. Sex er ikke alt for viktig for meg. Men spennende i et parforhold.
Brunhilde Skrevet 22. august 2004 #23 Skrevet 22. august 2004 Skal vi se, Melissa, du forklarte ikke hva som var patetisk i innlegget ditt... Dessuten... Hvor står det et jeg "har meg rundt" (et idiotisk uttrykk forøvrig) eller at jeg lever ut mine behov og har det seksuelt spennende? Dessuten sa du vel nettopp at du var "lei sex" - så forholdet du var i kan jo ikke ha vært all verdens spennende, eller? Jeg prøvde bare å sette fingeren på at den ene måten å leve på når man ikke er i et fast forhold ikke mer eller mindre moralsk enn den andre...! Så, min voksne(!) venn - det å gi uttrykk for meninger betyr ikke alltid at det er akkurat slik man lever selv, men at man aksepterer at andre gjør det. OK?
Melissa Gioberti Skrevet 22. august 2004 #24 Skrevet 22. august 2004 Hm..her var det mye å ta av. Da jeg skrev at "jeg har meg ikke rundt": så betyr ikke det direkte oversatt at jeg sier at du har deg rundt, Brunhilde. Mer er det ikke å si om den saken.
Brunhilde Skrevet 22. august 2004 #25 Skrevet 22. august 2004 Hm..her var det mye å ta av. Da jeg skrev at "jeg har meg ikke rundt": så betyr ikke det direkte oversatt at jeg sier at du har deg rundt, Brunhilde. Mer er det ikke å si om den saken. Nei, det er vel ikke det...
Gjest Virvar Skrevet 10. september 2004 #26 Skrevet 10. september 2004 Savner å ha en armkrok, en varm guttekropp å legge seg inntil som kan holde rundt meg og viske søte ord til meg. . Enig !! Nusse og kose, varme og trygghet, prate lavt sammen, kjenne hud under fingrene, en varm kropp inntil sin .... Men savner sexen også. Det å gi seg hen til noen. Gi en annen nytelse og glede, og å selv oppleve nytelse. Puh! Det er liksom bedre når man er to
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #27 Skrevet 3. desember 2018 På 19.8.2004 den 12.06, Gjest GreenSky skrev: Det er sant, det. Jeg jobbet på psykiatrisk for noen år siden. Der kan vi snakke om desperat. Mange av pasientene der hadde ikke fått seg noe på haugevis av år. For visse pasienter der spilte det ikke noen rolle hva det var; ung - gammel - gutt - jente - frivillig - tvang, samme det, bare det ble noe. Men det var jo det ekstreme, da. 😱 Anonymkode: c84c7...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #28 Skrevet 3. desember 2018 På 17.8.2004 den 18.03, Gjest Anonymous skrev: Har mine lyster i ny og ne. Men det går en god stund mellom hver gang. Som du sier har vel gått i dvale jeg og. HAr vært alene i to år nå. Har også funnet ut at jo mer sex- mer lyst mindre sex- mindrelyst. For meg er det omvendt. Kjenner større behov hvis det er lenge siden jeg har fått meg noe. Anonymkode: c84c7...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #29 Skrevet 3. desember 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: 😱 Anonymkode: c84c7...ccc Tråden er altså fra 2004. Anonymkode: 9134a...ded
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #30 Skrevet 3. desember 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tråden er altså fra 2004. Anonymkode: 9134a...ded Og? Anonymkode: d5675...df0 1
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #31 Skrevet 3. desember 2018 I starten da jeg ble singel kjente jeg ingen behov og avviste alle som ymtet frempå med noe. Nå noen måneder senere kjenner jeg behovet for deg og nærhet kommer og tror ikke jeg er så fremmed for å ha en ff lenger! Anonymkode: c84c7...ccc
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2018 #32 Skrevet 3. desember 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tråden er altså fra 2004. Anonymkode: 9134a...ded Fortsatt aktuelt tema 😏 Anonymkode: c84c7...ccc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå