Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nå som jeg ikke har samboer og kjæreste lenger, og altså ikke sex med en mann, så skulle man tro jeg ble desperat og bare tenkte på hvordan "få seg noe" så fort som mulig. (Har jeg inntrykk av.)

Men det motsatte er faktisk sannheten; siden sex ikke lenger er en del av hverdagen så tenker jeg sjeldnere og sjeldnere på det.

Når jeg er ute på byen og det blir sent og det byr seg anledninger for et ONS synes jeg bare at alle menn er fæle og gleder meg til å gå hjem alene og legge meg.

Waaah, føler meg som en gammel dame!! Jeg som ALLTID var klar for det når exen ville!

Hvordan er det med dere andre single? Er lysten på topp eller ligger dere også i dvale?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Lysten er der, men jeg er kresen. Så jeg feier ikke over noen bare for å gjøre det, liksom.

Gjest TomKrus
Skrevet

Dama må være veldig bra for at jeg skal få tenning med en gang, minst en nier. Vanskelige å få tak i, og sjeldent man ser slike, så sjeldent det blir ons.

Ellers i livet er det mye annet som tenner meg, så da er ikke fysisk tiltrekning pri en(derfor tenner jeg oftere på bekjente og venninner enn tilfeldige ute på byen).

Så siden jeg ikke går rundt og konstant tenner på damer, går jeg heller ikke konstant rundt og har behov. Situasjonen endres så klart så fort jeg finner en interessant.

Gjest Anonymous
Skrevet

Har mine lyster i ny og ne. Men det går en god stund mellom hver gang. Som du sier har vel gått i dvale jeg og. :ler: HAr vært alene i to år nå.

Har også funnet ut at jo mer sex- mer lyst

mindre sex- mindrelyst. :wink::ler::kul:

Gjest GreenSky
Skrevet
Dama må være veldig bra for at jeg skal få tenning med en gang, minst en nier. Vanskelige å få tak i, og sjeldent man ser slike, så sjeldent det blir ons.

Å ja? Synd, da. :wink: Lurven ga meg en 8er da jeg spurte en gang. Men han turte vel ikke si noe annet. :sjarmor: Kanskje han egentlig mente en 4er. :P

Gjest TomKrus
Skrevet
Å ja? Synd' date= da. :wink: Lurven ga meg en 8er da jeg spurte en gang. Men han turte vel ikke si noe annet. :sjarmor: Kanskje han egentlig mente en 4er. :P

Ingen planer om å onse deg, og like barn leker best så åtte høres bra ut :kul:

Gjest Mann 30
Skrevet

Har har hatt noen ONS og er vel ikke helt komfortabel med det, selv om opplevelsen der og da er fin den. Nei, skal jeg ha sex uten en partner, må det være med en fast elskerinne over en lengre periode, blir mer avslappet og deilig sex det enn å "jakte på ONS". Men, elskerinner vokser jo heller ikke på trær, så da så.......

Har også funnet ut at jo mer sex- mer lyst

mindre sex- mindrelyst. :wink::ler::kul:

Dette er sant. Jo mindre tilgang man har, jo mindre lyster føler man. Men, så fort man får seg en partner og muligheten hele tiden er til stede, da blir også lysten større.

Skrevet

Er singel og har lyster jeg også, men har hatt mitt liv med ons, og den tid er forbi.

Det frister meg ikke lenger, jeg har ikke lyst på noen kun for sexen lenger og må nok vente til jeg treffer Mannen.

Må nesten si dessverre, for det er deilig å ha lyst og få tilfredsstilt den!! :-(

Skrevet
Nå som jeg ikke har samboer og kjæreste lenger, og altså ikke sex med en mann, så skulle man tro jeg ble desperat og bare tenkte på hvordan "få seg noe" så fort som mulig. (Har jeg inntrykk av.)

Men det motsatte er faktisk sannheten; siden sex ikke lenger er en del av hverdagen så tenker jeg sjeldnere og sjeldnere på det.

Når jeg er ute på byen og det blir sent og det byr seg anledninger for et ONS synes jeg bare at alle menn er fæle og gleder meg til å gå hjem alene og legge meg.

Waaah, føler meg som en gammel dame!! Jeg som ALLTID var klar for det når exen ville!

Hvordan er det med dere andre single? Er lysten på topp eller ligger dere også i dvale?

Jeg ligger i dvale og er fornøyd med det. Er lei av sex også, forresten. Det er jo grenser for hva som kan overraske. Men har man den rette mannen foran seg blir det sikkert gøy.

Klarer meg i flere år uten. Men savner det i blant, uten at jeg klager over det. Jeg går hvertfall aldri ut og har ONS, vennesex, eller andre fashionable saker. Det er da så desperat og overfladisk. Patetisk.

På den annen side har mennesket fysiske behov. men mangel på sex har da ikke drept noen ennå vel? Ser ut til at mange menn (og noen kvinner) er helt avhengige.

Skrevet

Å ja? Synd, da. :wink: Lurven ga meg en 8er da jeg spurte en gang. Men han turte vel ikke si noe annet. :sjarmor: Kanskje han egentlig mente en 4er. :P

nei jeg mente det altså

selvom jeg var full

Skrevet

Jeg går hvertfall aldri ut og har ONS, vennesex, eller andre fashionable saker. Det er da så desperat og overfladisk. Patetisk.

:hoho: KJEMPEPATETISK! :hoho:

Gjest Brunhilde unplugged
Skrevet

Jeg ligger i dvale og er fornøyd med det. Er lei av sex også, forresten. Det er jo grenser for hva som kan overraske. Men har man den rette mannen foran seg blir det sikkert gøy..

Lei av sex? Det tror jeg ikke jeg noengang blir, gitt. Jeg må være heldig!

Klarer meg i flere år uten. Men savner det i blant' date=' uten at jeg klager over det. Jeg går hvertfall aldri ut og har ONS, vennesex, eller andre fashionable saker. Det er da så desperat og overfladisk. Patetisk..[/quote']

Desperat? Mulig, men hvis begge parter er inneforstått med at det er en ONS - så hvorfor ikke? Vennesex? Just a fucking friend er ikke det verste man kan ha, men hvis du aldri har prøvd, så vet du jo ikke hva du går glipp av heller, stakkar. Patetisk? Hva mener du egentlig med det?

Mangel på sjokolade har heller aldri drept noen, men livskvaliteten blir kanskje bedre med?

Ser ut som om du prøver å undertrykke et behov ved å harselere over at andre har det, men det må jo du om. Ville bare si at jeg syns det er patetisk...

Skrevet

Melissa Gioberti drar en waco!! :ler:

Gjest Sexløs
Skrevet

Sitat: På den annen side har mennesket fysiske behov. men mangel på sex har da ikke drept noen ennå vel?

:-? ..... vi har forskjellige behov - for forskjellig grad av behov.

Depresjoner er det masse av .- også som et ressultat av mangle på kos og sex, Depressjoner tar liv.......

Så jo - jeg vil nok si at sexmanggel nok har tatt liv............. Nærhet - kos er viktig.

Å når man ikke får dette..................... :-(

Gjest GreenSky
Skrevet
Sitat: På den annen side har mennesket fysiske behov. men mangel på sex har da ikke drept noen ennå vel?

:-? ..... vi har forskjellige behov - for forskjellig grad av behov.

Depresjoner er det masse av .- også som et ressultat av mangle på kos og sex, Depressjoner tar liv.......

Så jo - jeg vil nok si at sexmanggel nok har tatt liv............. Nærhet - kos er viktig.

Å når man ikke får dette..................... :-(

Det er sant, det. Jeg jobbet på psykiatrisk for noen år siden. Der kan vi snakke om desperat. Mange av pasientene der hadde ikke fått seg noe på haugevis av år. For visse pasienter der spilte det ikke noen rolle hva det var; ung - gammel - gutt - jente - frivillig - tvang, samme det, bare det ble noe. Men det var jo det ekstreme, da.

Gjest Også sexløs p.t.
Skrevet

Og ikke minst mangle på selvtillitt - følelsen av at ingen liker en - at man er "ekkel" - ingen orker å ta på meg............................. osv osv

Summen av dette kan bli selvmord. Har dere tenkt på det?

Er neimen ikke enkelt..... :-(

Skrevet

Tror nok det har med hvilken innskilling en har jeg. Klart det er stunder en savner det, men det betyr jo ikke at en setter himmel og jord i bevegelse for et ligg. Jeg er nå uansett av den oppfattning at en ikke får god sex før en kjenner hverandre og det igjen gjør at jeg ikke higer etter en one night.

Skrevet
Melissa Gioberti drar en waco!! :ler:

Ja, ja, så får da han en opplevelse av sex, ihvertfall!

Skrevet

Savner vel mer nærhet og kos enn selve sexen.

Savner å ha en armkrok, en varm guttekropp å legge seg inntil som kan holde rundt meg og viske søte ord til meg. Så kommer sexen som et pluss, men det er ikke den jeg savner mest.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...