AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #21 Skrevet 18. mars 2015 Jeg har også hatt nattesvette i det siste. Var hos legen min i forigårs, hun henviste meg rett til CT, og sa det er prosedyre. Kan være lymfekreft, blant annet. Men går for å være et alvorlig symptom som alltid må sjekkes nærmere. Jeg har også hatt symptomer som slapphet, trøtthet, og lignende i tillegg da. Anonymous poster hash: 9ca07...89d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #22 Skrevet 19. mars 2015 Jeg opplevde det samme for tre uker siden, svettet noe helt kolossalt på natten i ca en uke. Så ble jeg skikkelig forkjølet, verket i kroppen og hadde litt feber, det rare var at da slutten jeg å svette på natten også varte bare forkjølelsen i tre-fire dager. Nevnte dette da jeg kom tilbake på jobb, og flere av kollegene mine hadde opplevd det samme eller kjente noen som hadde det. Så det kan hende det er "noe som går"?! 😉Anonymous poster hash: 7ebaf...00c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå