Target_Aquired Skrevet 18. mars 2015 #41 Skrevet 18. mars 2015 Fakta: Turnusarbeidere vil tilbringe mer tid med ungene i forhold til den vanlige 8-16 jobben. Jeg reiser også mye, utstasjonering, men det betyr stort sett at jeg kan ta med familien.
Sandie Skrevet 18. mars 2015 #42 Skrevet 18. mars 2015 Tjener du mye penger offshore har ikke kvinnene noe problem med det. Anonymous poster hash: d1cea...9d5 For meg har det absolutt ingenting å si.
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #43 Skrevet 18. mars 2015 Tjener du mye penger offshore har ikke kvinnene noe problem med det.Anonymous poster hash: d1cea...9d5
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #44 Skrevet 18. mars 2015 Hadde jeg likt deg godt nok hadde det ikke vært noe problem:) Egentlig hadde det passet ypperlig med en mann som jobber mye i perioder, da hadde jeg fått den time osten jeg trenger i blant for å være meg:)Anonymous poster hash: cdba4...138
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2015 #45 Skrevet 18. mars 2015 Eg har jobbet i oljebransjen og kjenner MANGE som jobber offshore, både damer og menn, enten på båt eller plattform med ulike turnuser. Samtlige av de er i stabile forhold og mange av dem har barn. Så at du jobber turnus burde ikke være et hinder for å finne noen å være i et forhold med. Eg kjenner også par der begge jobber offshore, og i tillegg har barn, så det ordner seg alltid! Man må bare være villig til å få det til Anonymous poster hash: 4a7b3...ef0
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå