AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Del Skrevet 15. mars 2015 Hei. Jeg har et par spørsmål om bachelorgrad utover normert tid og en bachelorgrad nr 2. Og før noen sier at jeg skal snakkes med noen ved mitt studiested så skal jeg ta det opp med den aktuelle rådgiveren på mitt studieprogram, men hun er sykemeldt nå et par uker. Jeg er nå 3.årsstudent og er på vei til en bachelorgrad. På grunn av 2 fag, må jeg ta et ekstra semester. Det bringer meg til mitt første spørsmål; må jeg nå søke som emnestudent for å ta fagene, må jeg melde fra noe spesielt sted at jeg skal ta fagene, eller er det rett og slett bare å melde seg opp i fagene på studentweb likt som andre fag tidligere? Ved mitt studiested tilbys det en bachelorgrad som "utfyller" den jeg nesten er ferdig med. Derfor lurer jeg på om det mulig å begynne på bach. nr 2 mens jeg fullfører nr 1. Og til slutt; det er bare 5 obligatoriske fag som skiller de to gradene. Men har lest at jeg må ha 90 stp for å gå godkjent nr 2. Men er de 90 stp. bare "summen" eller er det 90 stp og de obligatoriske fagene utenom? Anonymous poster hash: acd9d...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poserose Skrevet 15. mars 2015 #2 Del Skrevet 15. mars 2015 De fleste studier jeg har hørt om lar studentene bruke et ekstra år eller flere på å ta hengefag. Altså semesterregistrerer du deg som vanlig og melder deg opp til fagene. Jeg vil tro at du må søke samordna opptak for å kunne ta den nye bacheloren, så vidt jeg vet kan du gå på begge studiene samtidig. Du mister ikke plassen på det gamle ved å si ja til det nye. Men ja, dobbeltsjekk med rådgiver Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #3 Del Skrevet 16. mars 2015 Å så irriterende med folk som ikke klarer å skrive ut hele ordet! Sååååå slitsom å taste noen bokstaver mer, kunne nesten lurte på om du gidd å flytte fingeren over tastaturet i det h ele tatt... BachELOR, skriv hele ordet, ikke tro du er en kul fjortis med å lage et kortere, hippere ord. I samme slengen så heter det altså uniVERSITET, ikke uni. Regner med du er i samme tåpeklig forkortingsklubben der.Anonymous poster hash: efc92...c49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2015 #4 Del Skrevet 16. mars 2015 Å så irriterende med folk som ikke klarer å skrive ut hele ordet! Sååååå slitsom å taste noen bokstaver mer, kunne nesten lurte på om du gidd å flytte fingeren over tastaturet i det h ele tatt... BachELOR, skriv hele ordet, ikke tro du er en kul fjortis med å lage et kortere, hippere ord. I samme slengen så heter det altså uniVERSITET, ikke uni. Regner med du er i samme tåpeklig forkortingsklubben der.Anonymous poster hash: efc92...c49 Jævla idiot. Det var en lang tekst, så forkortet bachelor og spørsmål ved en anledning, istedenfor å skrive det samme ordet opp igjen og opp igjen, det tåler du vel? Meeen, du skal vel kanskje ikke kaste skit i eget reir? Du har ikke engang orket å lese over teksten din før du postet den. Ikke tro du er kul fjortis fordi du skriver med caPS LocK midt InNI setnInGene heller. Anonymous poster hash: acd9d...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2015 #5 Del Skrevet 19. mars 2015 Dytter denne litt for å høre om andre har noen formening om dette Anonymous poster hash: acd9d...297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå