Gå til innhold

Problemer, sm, lege, jobb

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Veldig kort fortalt; jeg har en kronisk sykdom som går uteover hele kroppen, blir utslitt og dårlig når jeg er syk. Har en jobb jeg vil ut av, den gjør meg sykere, ble sykemeldt en kort periode,

Nå mener legen at jeg skal prøve meg i jobben igjen, legen ser bare på blodprøvene og hører ikke på at jeg føler meg elendig og ikke klarer jobbe + være en god forelder, har rett og slett ikke nok energi/er ikke frisk nok selv om blodprøvene er noe bedre. I tillegg til at denne jobben/sjefen er psykisk nedbrytende.

Hva skal jeg gjøre..?? Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare jobben nå og være forelder. Kommer til å knekke sammen. Skal jobben gå foran egen helse og barna? Mener leger virkelig det?

Kan jeg gå til en privat lege mens jeg er sykemeldt siste dagen og forklare situasjonen og evnt den legen sykemelde meg videre? Er helt forvilet.

Anonymous poster hash: f0d8f...753

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå til legen din og forklar en gang til hva du føler og trenger. Så bytter du fastlege på HELFO.no da har du ny fastlege 1 april.

Men husk at legen din kan ha rett og at det er best for deg å prøve deg tilbake i jobb.

Anonymous poster hash: 00ea5...e51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...