AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #1 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg har noen tanker om hva jeg vil, men lurer på om noen har noe kunnskap om veien dit. Sosiallærer - hvordan bli dette? Jobbe med flyktninger - hva trenger jeg av fag for å bli kvalifisert som flyktningkonsulent eller lignende? Kursholder - er blant annet interessert i sosial kompetanse. Kunne tenkt meg å jobbe med programmet PALS(eller lignende program som Majorstuteamet og Olweus) og bli kursholder for det. Hvordan får jeg til dette? Jobbe i barnevernet - må jeg ta helt utdannelse? Jobbe innenfor andre områder i skolesektoren - i Utdanningsetaten - trenger mer en lærerutdannelse for å jobbe her? Er det eventuelt andsre yrker jeg ikke har tenkt på? Anonymous poster hash: e6f38...cd2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #2 Del Skrevet 15. mars 2015 Hvorfor trives du ikke?Anonymous poster hash: 16648...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #3 Del Skrevet 15. mars 2015 Rektor? Videreutdanning deg og bytt klassetrinn om muligt? Anonymous poster hash: 9f2e1...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå