Gå til innhold

Hvor mye veier du?


Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det så grusomt da? Er en del som sier at jeg er tynn. Føler meg ikke akkurat støtt av det. :)

Mange feite som føler det sånn. Det er også mange feite som gjør det de kan for å gå ned I vekt på samme måte som det er mange tynne som gjør det de kan for å gå opp.

  • Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Mange feite som føler det sånn. Det er også mange feite som gjør det de kan for å gå ned I vekt på samme måte som det er mange tynne som gjør det de kan for å gå opp.

Hadde jeg vært overvektig og noen jeg kjenner hadde sagt jeg var tykk så hadde jeg synes det var greit fordi det er en ærlig sak. På samme måte er det en ærlig sak å si at noen er tynn. Selv om man gjør alt man kan for å gå opp eller ned i vekt.

:)

Men jeg er ganske hardhudet og forstår at det selvsagt ikke er alle som er det. Så jeg sier det ikke til folk jeg ikke vet om de tåler det at de er tynne eller tykke.

Jeg har en venninne som er veldig tynn og hun tåler helt fint å høre det, og derfor kan jeg også si til henne at hun er tynn. Jeg mener det heller ikke negativt, men det er ærlig. Hun er fin som hun er.

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg som beskriver for lav vekt i forhold til høyde (det er flere som beskriver lav vekt her, men uten å si noe om høyde). Vi har ikke kompetanse for å mene noe om dette er brukere som er "naturlig tynne" eller om dette er brukere som sliter med spiseforstyrrelser.

Da denne tråden allerede nå ble en oppsamling av flere som beskriver veldig lav vekt i forhold til høyde, stenger jeg nå denne tråden. Vi vet ikke om noen av de som beskriver seg som undervektige også sliter med spiseforstyrrelser og vi ønsker heller ikke at tråden skal kunne ha en triggende effekt på de som sliter med slike tanker.

Bond, forumansvarlig

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...