Gå til innhold

Hvor mye veier du?


Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

166 cm

54 kg (Har veid det samme i 10 år.)



Anonymous poster hash: 81889...fb3
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utrolig mange tynne kvinner her.........

  • Liker 4
Skrevet

Utrolig mange tynne kvinner her.........

Hva er galt med det?

  • Liker 3
Skrevet

64 kg omtrent

Skrevet

Er det virkelig lov å si at det var mange tynne kvinner her? Blir jo det samme som å si "Så mange feite folk det er her"

  • Liker 4
Skrevet

Er det virkelig lov å si at det var mange tynne kvinner her? Blir jo det samme som å si "Så mange feite folk det er her"

Det er alltid mange tynne/slanke personer i vekt-tråder. Og mange som har høye lønninger i lønnstråder. osv osv.

Slike tråder gir aldri et representativt bilde av brukerne eller av hvermansen, men mulighet til å vise at man har fått til noe som regnes som bra, dvs lav vekt, høy lønn, fin utdanning, god smak el.l. Aldri helt skjønt vitsen.

  • Liker 4
Skrevet

169 cm - 78kg.
Skal ned en god del kg da ettersom jeg la på meg 10kg i fjor, og jeg også da lå rundt 4 kg over trivselsvekta...

AnonymBruker
Skrevet

162 cm og 74 kg. Har gått ned 22 kg på litt under ett år så er ganske fornøyd nå selv om jeg sikkert i manges øyne veier 20 kg for mye ennå. Drømmen er å gå ned 15 kg til men om jeg går ned bare 5 til så er jeg strålende fornøyd :)

Anonymous poster hash: be45d...23b

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

168 cm 83 Kg.



Anonymous poster hash: 6dbef...be4
Skrevet

Det er alltid mange tynne/slanke personer i vekt-tråder. Og mange som har høye lønninger i lønnstråder. osv osv.

Slike tråder gir aldri et representativt bilde av brukerne eller av hvermansen, men mulighet til å vise at man har fått til noe som regnes som bra, dvs lav vekt, høy lønn, fin utdanning, god smak el.l. Aldri helt skjønt vitsen.

Jeg svarer sjeldent i slike tråder nettopp fordi det vanligvis tar 14 eller færre svar så kommer en eller annen og klager over vekten til de som svarer. Selv er jeg tynn/slank, (har aldri fått med meg kg`s definisjon på forskjellen ikke at det bryr meg så mye) alltid vært det uten å verken gå på tang og tare dietter eller ha adressen min på treningssenter. Men hver gang i slike tråder kommer det bemerkninger som er ment til å dra oss litt ned, "er det bare anorektiske på dette forumet eller?", Hva skjer med gjennomsnittsvekten", "er ikke rart at folk sliter med selvbildet om dette er normal vekten på en kvinne" etc...

Litt kjipt er det jo at folk ikke ser ut til å klare å skrive sin egen vekt og eventuelt høyde som er en relevant detalj i en tråd som handler om egen vekt men må kommentere andres vekt. De bare må tydeligvis.

Har aldri brydd meg så mye om andres vekt enten den er slik eller sånn men det er jo litt fascinerende at mange bryr seg om de som er tynne sin vekt

  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

49 kilo



Anonymous poster hash: e1565...e3a
Skrevet

Jeg veier summen av alle elektroner, protoner og nøytroner jeg består av.

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig lov å si at det var mange tynne kvinner her? Blir jo det samme som å si "Så mange feite folk det er her"

Er det negativt å bli omtalt som tynn?

Anonymous poster hash: 72903...dd8

Skrevet

Er det negativt å bli omtalt som tynn?

Anonymous poster hash: 72903...dd8

...ja?

  • Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Hvor ble det av de som kaller seg" normalvektige "?

Anonymous poster hash: de340...786

:hallo:

Jeg veier 55 kg. Er normalvektig siden jeg er liten.

Gjest avocadoen
Skrevet

...ja?

Er det så grusomt da? Er en del som sier at jeg er tynn. Føler meg ikke akkurat støtt av det. :)

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...