Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #1 Del Skrevet 17. august 2004 hjelp meg jeg kan aldri bestemme meg! skal til alanya men vet ikek hvilket hotell jeg skal velge, det blir for mye å velge mellom. fint om noen kunne anbefale noen! vil ikke ha midt i byen,men med gå avstand til byen, og nærheten av stranda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 17. august 2004 #2 Del Skrevet 17. august 2004 Da vi var der for to år siden reiste vi med Apollo og bodde vi på Fugere... Det var leiligheter, da....men man hadde mulighet for å kjøpe frokost/middag i hootellrestauranten i 1. etg... Det lå litt utenfor sentrum, men med gåavstand både fra shoppingsentrum og badestranden - dessuten var det to basseng på hotellet... Vi var iallefall godt fornøyde der Det lå rett ved en moske så dersom du sover lett er det kanskje ikke så lurt (men på en annen side hører man vel bønneropene fra disse over hele byen tror jeg...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå