aline Skrevet 17. august 2004 #21 Del Skrevet 17. august 2004 joa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 17. august 2004 #22 Del Skrevet 17. august 2004 Det tok litt tid før dama mi ble vant til den, men når hun først har vendt seg til den syns hun den er kjempefin.... Eksen ble litt sår til å begynne med, men kom seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #23 Del Skrevet 17. august 2004 Eksen din, var ikke hun forresten ganske widescreen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 17. august 2004 #24 Del Skrevet 17. august 2004 Eksen din' date=' var ikke hun forresten ganske widescreen?[/quote'] jepp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #25 Del Skrevet 17. august 2004 Men likevel inkompatibel, altså. Trist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. august 2004 #26 Del Skrevet 17. august 2004 Ikke for å skryte, men hvis du vil kan du bli med hjem og se på mine 32 tommer TV 8) Hvis du har hjemmekino også, tar jeg med aline og kommer på besøk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. august 2004 #27 Del Skrevet 17. august 2004 Hvis du har hjemmekino også, tar jeg med aline og kommer på besøk. Da blir man god nok, ja Jeje, what the heck, jeg tenkte kanskje jeg skulle skaffe meg hjemmekino. Tar dere med pop-kønn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #28 Del Skrevet 17. august 2004 Har du ikke popcornmaskin? Jeg har! DIGER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #29 Del Skrevet 17. august 2004 Skal vi formatere,konfigurere,laste ned, oppdatere utstyret ditt??? Uansett hvor bra utstyr du har så trenger det stell vet du,ellers så blir det ødelagt....................av virus og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 17. august 2004 #30 Del Skrevet 17. august 2004 Tar dere med pop-kønn? Og det er...? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. august 2004 #31 Del Skrevet 17. august 2004 Og det er...? :klø: Ha en forstatt god dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #32 Del Skrevet 17. august 2004 Forresten, Rattlesnack - du har ikke svart på mitt påppkønnfaglige spørsmål. Nevnte jeg at du er utrolig kjekk i grønt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 17. august 2004 #33 Del Skrevet 17. august 2004 Diger popkønn-maskin har jeg nok ikke. Ikke alle trenger det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 17. august 2004 #34 Del Skrevet 17. august 2004 Diger popkønn-maskin har jeg nok ikke. Ikke alle trenger det.. Ikke mobb tykktarmforlengeren min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lizbet Skrevet 17. august 2004 #35 Del Skrevet 17. august 2004 Skal vi formatere,konfigurere,laste ned, oppdatere utstyret ditt??? Uansett hvor bra utstyr du har så trenger det stell vet du,ellers så blir det ødelagt....................av virus og sånn. Og slikt er skrekkelig smittsomt har jeg hørt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. august 2004 #36 Del Skrevet 18. august 2004 På den annen side er mobilen min bittebitteliten, men den har god kapasitet! Pen å se på er den også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå