Gå til innhold

Bryr dere kvinner dere om at blonde øyne og blondt hår dør ut?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er nasjonalist jeg også. Men jeg ønsker å tillate at norske menn skal få lov til å ta til seg en kone av annen farge hvis det er slik at de ikke finner en "villig" innenfor sin egen "rase".

Anonymous poster hash: ae0ff...8ef

Hva med dem som syns thaier er heite? Eller som ikke kan tenke seg noe mer sexy enn en dådyrøyd iransk jente? Er det også greit?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så rart da at alle nasjoner er basert på det, uten om USA. Der funker jo flerkulturen fantastisk.

Anonymous poster hash: 0dcc8...57f

Eh... Nei de aller færreste nasjonalstater består av EN etnisitet. Samene i Skandinavia, kurdere i Tyrkia/Irak etc... For ikke å snakke om Afrika der det er et evig sammensurium av minoriteter og språk. Hvis man hadde lært seg å leve med dette hadde verden vært et bedre sted:)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har blondt hår og blå øyne, men tiltrekkes oftest ikke av blonde menn. Vil helst få meg en brun fyr, så kan vi få oss en sjokoladebaby! :danse:

Så jeg kommer nok ikke til å hjelpe med å videreføre genene mine.

Anonymous poster hash: 74066...82e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har garantert kommet opp i denne tråden tidligere... men blå øyne og blondt hår kommer IKKE til å dø ut, i hvert fall ikke i løpet av de neste 10.000 årene. Legger inn en forklaring.

http://illvit.no/mennesket/biologi/spoer-oss-vil-alle-faa-brune-oeyne-i-fremtiden

Hårfarge og genetikk er enda mer komplisert og mange gener er inkludert. En del vet man ikke så mye om men arv av hårfarge fungerer mye på samme måte som med øyne. Så selv om blondt hår er recessivt (som blå øyne) arver man dette like ofte, og det vil dukke opp like ofte i fremtiden.

Veldig mange som har brune øyne bærer forresten "blå øyegener".

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blondt hår og blå øyne, men tiltrekkes oftest ikke av blonde menn. Vil helst få meg en brun fyr, så kan vi få oss en sjokoladebaby! :danse:

Så jeg kommer nok ikke til å hjelpe med å videreføre genene mine.

Du fører genene dine like mye videre som den "sjokoladebrune" mannen din gjør :icon_lol:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det bekymrer meg lite. Hvis det vil skje, så er det en del av en naturlig utvikling. Ikke skjer det i min levetid og ikke er det noe jeg verken kan eller ønske å gjøre noe fra eller til. (Frivillig barnløs).

Endret av Tabris
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

I og med at jeg høyst sannsynlig er død før alle disse blonde kvinnene forsvinner....nei. jeg kunne ikke brydd meg mindre om det.

Anonymous poster hash: e635a...4ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Denne tråden går over så mange sider at jeg ikke orker å finlese. Kanskje mitt spørsmål er blitt stilt før, men du TS, hva mener du vi kvinner skulle gjøre med ditt problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest oleoh

Jeg er ikke kvinne, men synes det er synd. Personlig er jeg ikke en egoist personlig, men ganske folkeistisk. Jeg bryr meg om slektskap og folket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du fører genene dine like mye videre som den "sjokoladebrune" mannen din gjør :icon_lol:

Kanskje øynene, men får jeg barn med en mann med svart hår vil jeg da ikke få en blond unge? Opplys meg gjerne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje øynene, men får jeg barn med en mann med svart hår vil jeg da ikke få en blond unge? Opplys meg gjerne.

det går faktisk an

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer uansett til å finne meg ei dame fra Asia om jeg greier det. Norske kvinner = monstre.

Jeg er ikke kvinne, men synes det er synd. Personlig er jeg ikke en egoist personlig, men ganske folkeistisk. Jeg bryr meg om slektskap og folket.

Fort gjort å glemme hva man har skrevet i andre tråder?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ja, du har helt rett. Særlig på bygde Norge er det mange som finner seg Asiatiske koner, og det er like mye med på å fjerne blå øyne og blondt hår. Grunnen til at jeg skrev til kvinner er jo at dette er et kvinneforum.

Har du ikke fått med deg at det er massevis av menn her?

Anonymous poster hash: 36a46...458

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går veldig fint for dere å få en blond unge, hvis mannen er bærer av et av de "blonde genene". Hvis han ikke er bærer så vil barnet mest sannsynlig bli ganske mørk (spørs jo litt på hans og dine forfedre også) men ungen vil bære med seg et eller flere av dine "blonge gener" og dette vil høyst sannsynlig dukke opp igjen i en av de neste generasjonene.

Pga at folk har flyttet på seg i uaminnelige tider, er det ikke uvanlig at de med brune øyne og mørkt hår kan bære på "lyse gener". Jeg har sett mange eksempler på dette selv. Naboene mine der begge foreldrene har brune øyne, fikk et barn med helt blå. Mammaen hadde en mor med blå øyne og mannen hadde en bestefar. Dette kan følge en slektslinje i flere ledd, for så å dukke opp når det finner det for godt. Men det kreves at begge foreldrene har noen av disse recessive genene.

Jeg kjenner også flere fra Tyrkia og Hellas med blå øyne og blondt hår, og folk fra Iran og Afganistan med blå øyne.

Verden blir mindre og mindre, vi bosetter oss på nye kontinenter og får partnere med andre farger. Men det skal gå ekstremt lang tid før blå øyne og blondt hår minsker drastisk eller forsvinner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I følge de fleste undersøkelser er det jo slik. Synd at folk ikke er særlig glad i nasjonen sin heller her :S

Haha! I en "undersøkelse" du har skrevet selv?.Ta deg sammen- vrøvl er så utrolig lite mannlig og sexy!

Anonymous poster hash: bafa7...1be

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Haha! I en "undersøkelse" du har skrevet selv?.Ta deg sammen- vrøvl er så utrolig lite mannlig og sexy!

Anonymous poster hash: bafa7...1be

Nå må du ikke ødelegge for han, stakkars. Han har sikkert lagt mye arbeid ned i denne "undersøkelsen" sin. :fnise:

Anonymous poster hash: 36a46...458

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blondt hår er ikke så viktig, men jeg synes det er litt dumt om blå øyne skal forsvinne - jeg synes blå øyne er det peneste uansett hårfarge og hudtone.

..Vi viderefører for øvrig både blondt hår og blå øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, venter barn med min afrikanske ektemann.

Anonymous poster hash: 025fb...076

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt trist, men ingenting jeg ville tenkt så mye over. Er selv helnorsk og har lyst blondt hår, men grønne øyne istedet for blå.

Min mann har mørkt hår og brune øyne, og hadde også mørke foreldre, så vi får nok mørke barn. Men det er ikke noe jeg er lei meg for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...