Gjest Bossa Nova Skrevet 15. mars 2015 #81 Del Skrevet 15. mars 2015 Jeg også, mørkebrunt, nesten svart hår, og "katteøyne" som en liten jente kalte det Jeg merker at jeg blir mest tiltrukket av/har lyst til å betrakte, folk med mørkt hår og grønne eller lyseblå øyne. Kanskje fordi det er mer sjeldent. Når jeg tenker på spørsmålet til ts og en annen tråd om hva slags menn som er mest tiltrekkende, så er kanskje de lyse "i fare" for å bli mer sjeldent, men da vil jo det igjen bli mer attraktivt på sikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 15. mars 2015 #82 Del Skrevet 15. mars 2015 Kunne ikke brydd meg mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2015 #83 Del Skrevet 15. mars 2015 Bryr dere kvinner dere om at blonde øyne og blondt hår dør ut? Anonymous poster hash: 0dcc8...57f Hvorfor spør du ikke alle gubbene som valfarter til Thailand for å finne seg 20 år yngre kvinner det samme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2015 #84 Del Skrevet 15. mars 2015 Du tenker på at den ariske rase skal dø ut? Tror ikke det med det første. Jeg er av arisk rase, blond og har blå øyne, det samme har sambis. Vi vil sikket få blonde barn med blå øyne. Det samme er sikkert tilfellet for mange andre. Det er ingenxting son heter arisk rase. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 15. mars 2015 #85 Del Skrevet 15. mars 2015 Bryrnmeg ikke så veldig nei. Kommer i hvert fall ikke til å velge partner på grunn av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #86 Del Skrevet 15. mars 2015 Slik har det vært så lenge jorden har eksistert. Det er det som er evolusjon. Arter forsvinner og ny arter kommer til. Anonymous poster hash: 1c06a...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #87 Del Skrevet 15. mars 2015 Slik har det vært så lenge jorden har eksistert. Det er det som er evolusjon. Arter forsvinner og ny arter kommer til. Anonymous poster hash: 1c06a...e66 Evolusjon er bare noe som skjer, det vi velger er evolusjonen. Dermed er det vårt valg og ditt inspill er helt verdiløst. Anonymous poster hash: 0dcc8...57f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Olivia Benson Skrevet 15. mars 2015 #88 Del Skrevet 15. mars 2015 Bryr meg overhodet ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #89 Del Skrevet 15. mars 2015 Det er kvinner som tjener på å ha blå øyne og blondt hår. Den mannlige befolkningen er like attraktive uansett. Anonymous poster hash: 0dcc8...57f Jeg synes ikke blonde menn med blå øyne er like attraktiv som mørkhårede menn med blå øyne. Det finnes sikkert mange som helst vil ha brune øyne på menn også, så hva som er attraktivt er veldig individuelt. Jeg har selv blondt hår og blå øyne. I tillegg har jeg lys hud og fregner. I slekta mi er det ei god blanding av mørkt hår og lyst hår, blå øyne og brune øyne. Faren min har lyst hår og blå øyne mens moren min har mørkt hår og brune øyne. Broren min har lysebrunt hår og brune øyne. Selv om mørkt hår og brune øyne er dominant betyr ikke det at de genene bestandig utkonkurrerer blondt hår og blå øyne når to mennesker formerer seg. Alt kommer an på besteforeldre, oldeforeldre osv. Med tanke på at jeg ser nesten flere blonde med blå øyne her omkring enn mørkhårede med brune øyne, er jeg ikke veldig bekymret. Da er jeg nesten mer bekymret for rødt hår og fregner. Alt i alt ser jeg ikke hvorfor man skal bekymre seg for noe så ubetydelig som hårfarge og øyenfarge, og jeg skjønner i hvertfall ikke hvorfor vi kvinner skal bekymre oss noe mer enn menn. Anonymous poster hash: 55bf4...83f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #90 Del Skrevet 15. mars 2015 Ikke alle menn som synes det, men det tror jeg du vet. Asiatiske kvinner ser ut som 12åringer. Må du virkelig dra andre ned for å skryte hvite kvinner opp? Snakk om å generalisere.. Anonymous poster hash: 9c7cb...96c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kili Skrevet 15. mars 2015 #91 Del Skrevet 15. mars 2015 Nei det må ikke dø ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #92 Del Skrevet 15. mars 2015 Evolusjon er bare noe som skjer, det vi velger er evolusjonen. Dermed er det vårt valg og ditt inspill er helt verdiløst. Anonymous poster hash: 0dcc8...57f For deg ja... Anonymous poster hash: 1c06a...e66 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2015 #93 Del Skrevet 15. mars 2015 Er ikke så bekymret over det nei. Er noe pes å være blondine. Er du klar over hvor MYE penger jeg må bruke på fake tan hvert år? Skulle fått skattefradrag. I tillegg er det kaldt og tidkrevende å vente på at det tørker. Derfor ønsker jeg meg mulattbarn eller latinobarn så de får en fin hudfarge og slipper å bruke masse penger på fake tan. Det er noe mas å være bleik ass.. Anonymous poster hash: 7a726...9e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 15. mars 2015 #94 Del Skrevet 15. mars 2015 Noe av det siste jeg leste på plastisk kirurgi-fronten, er at det blir mulig å operere seg til blå øyne. Blekemiddel finnes allerede. Nei, jeg synes ikke det er trist om blå øyne dør ut. Mennesket har forandret seg mye gjennom tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 15. mars 2015 #95 Del Skrevet 15. mars 2015 Kan kanskje få noen små vemodige tanker rundt det, men det opptar meg svært lite. Om det var viktig ville ikke jeg, som blåøyd, valgt meg en brunøyd mann Men skjønner ikke hvorfor du lurer på hva kvinner mener om dette, og ikke menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest oleoh Skrevet 15. mars 2015 #96 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Jeg synes ikke blonde menn med blå øyne er like attraktiv som mørkhårede menn med blå øyne. Det finnes sikkert mange som helst vil ha brune øyne på menn også, så hva som er attraktivt er veldig individuelt. Jeg har selv blondt hår og blå øyne. I tillegg har jeg lys hud og fregner. I slekta mi er det ei god blanding av mørkt hår og lyst hår, blå øyne og brune øyne. Faren min har lyst hår og blå øyne mens moren min har mørkt hår og brune øyne. Broren min har lysebrunt hår og brune øyne. Selv om mørkt hår og brune øyne er dominant betyr ikke det at de genene bestandig utkonkurrerer blondt hår og blå øyne når to mennesker formerer seg. Alt kommer an på besteforeldre, oldeforeldre osv. Med tanke på at jeg ser nesten flere blonde med blå øyne her omkring enn mørkhårede med brune øyne, er jeg ikke veldig bekymret. Da er jeg nesten mer bekymret for rødt hår og fregner. Alt i alt ser jeg ikke hvorfor man skal bekymre seg for noe så ubetydelig som hårfarge og øyenfarge, og jeg skjønner i hvertfall ikke hvorfor vi kvinner skal bekymre oss noe mer enn menn. Anonymous poster hash: 55bf4...83f Kvinner flest bryr jo seg ikke like mye om utseende til mannen sin. Det handler jo om at kvinner skal føde, ergo betyr kroppen litt mer enn omvendt. En mann har i stor grad et annet bruk og det viser seg at kvinner stort sett ikke diskriminerer på bakgrunn av hår og øyefarge. Menn med blå øyne er f.eks. en del mer tiltrukket av kvinner med blå. Det betyr derimot ikke at utseende er alfa omega for menn heller. Her er majoriteten andre aspekter, slik at det er sagt. Endret 15. mars 2015 av oleoh Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pheel Skrevet 15. mars 2015 #97 Del Skrevet 15. mars 2015 (endret) Mange 100% norske som verken har blondt hår eller blå øyne, meg inkludert. Kan ikke si det er noe jeg bekymrer meg over akkurat. Endret 15. mars 2015 av Pheel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
peanut_juice Skrevet 15. mars 2015 #98 Del Skrevet 15. mars 2015 Ja, jeg synes det er litt kjedelig hvertfall at alle skal se like ut. Jeg setter veldig pris på og synes forskjeller er vakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 15. mars 2015 #99 Del Skrevet 15. mars 2015 Enda mer sjeldent er blondt hår og grønne øyne. Men nei, kan ikke påstå jeg bekymrer meg noe særlig over det. Om noen ønsker blondt hår er det bare å bleke og farge. Vil man ha grønne øyne finnes det linser. Er det sant? Bestevenninnen min gjennom 30 år har det, så for meg har grønne øyne og blondt hår alltid virket "vanlig". Det må jeg opplyse henne om, at hun er "sjelden" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2015 #100 Del Skrevet 15. mars 2015 Er ikke så bekymret over det nei. Er noe pes å være blondine. Er du klar over hvor MYE penger jeg må bruke på fake tan hvert år? Skulle fått skattefradrag. I tillegg er det kaldt og tidkrevende å vente på at det tørker. Derfor ønsker jeg meg mulattbarn eller latinobarn så de får en fin hudfarge og slipper å bruke masse penger på fake tan. Det er noe mas å være bleik ass.. Anonymous poster hash: 7a726...9e4 Hvorfor må du være brun hele året? Vi som nordmenn er jo ikke det, når du er blek på vinteren så er de fleste andre det også. Syns det ser litt rart ut å være sydenbrun hele året jeg da.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå