AnonymBruker Skrevet 15. juli #221 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (På 23.6.2024 den 23.23): Bryr meg ikke om noe dør ut, man kan ikke stoppe naturen. Men fikk meg en artig opplevelse av DNA, da datteren min kom ut isblond, og hun er det fortsatt. Både far og jeg, samt alle i slektene så langt bak oldemødrene kan huske, har hatt svart eller brunt hår. Ingen aner hvor det blonde håret kommer fra. Anonymkode: d35d5...ec9 Har dere tatt dna-test av mannen din og barnet? 😜 Anonymkode: 3f414...eec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #222 Del Skrevet 15. juli On 7/6/2024 at 10:21 AM, Memorangen said: Stygt faktisk. Spesielt. Jeg kan til dels være enig med vedkommende du svarer da jeg finner brune øyne og brunt hår mindre pent, men direkte stygt er det ikke. Jeg liker mitt eget utseende med knall blå øyne og lys blondt hår, og det samme har min mann og våre barn. Jeg ønsker at blå øyne og blondt hår skal bestå da jeg personlig synes det er penest, men jeg går ikke rundt og bekymrer meg. Anonymkode: 12379...c61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juli #223 Del Skrevet 15. juli Maleficenta skrev (På 14.3.2015 den 23.44): Er flust av attraktive brunøyde og nørkhårede jenter og Nettopp. Jeg tror at JLo og Halle Berry driter i alle de småtjukke, blåøyde og blonde plain Janes som går rundt dem. Anonymkode: 4a02e...d44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Memorangen Skrevet 15. juli #224 Del Skrevet 15. juli AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg kan til dels være enig med vedkommende du svarer da jeg finner brune øyne og brunt hår mindre pent, men direkte stygt er det ikke. Jeg liker mitt eget utseende med knall blå øyne og lys blondt hår, og det samme har min mann og våre barn. Jeg ønsker at blå øyne og blondt hår skal bestå da jeg personlig synes det er penest, men jeg går ikke rundt og bekymrer meg. Anonymkode: 12379...c61 Spesielt i å i det hele tatt tenke at noen er pen eller mindre pen utfra hårfarge og øyefarge. Ekstremt overfladisk. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. juli #225 Del Skrevet 23. juli AnonymBruker skrev (På 15.7.2024 den 17.12): Jeg kan til dels være enig med vedkommende du svarer da jeg finner brune øyne og brunt hår mindre pent, men direkte stygt er det ikke. Jeg liker mitt eget utseende med knall blå øyne og lys blondt hår, og det samme har min mann og våre barn. Jeg ønsker at blå øyne og blondt hår skal bestå da jeg personlig synes det er penest, men jeg går ikke rundt og bekymrer meg. Anonymkode: 12379...c61 Mens jeg synes grønne eller brune øyne kombinert med mørkt hår på både menn og kvinner er nydelig. Det er så mange ned blå øyne i Norge så antagelig derfor, det er så vanlig at det blir kjedelig. Anonymkode: 701a1...2d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #226 Del Skrevet 24. juli AnonymBruker skrev (På 6.7.2024 den 14.50): Men hadde du ikke syntes det var trist om brunt hår og brune øyne forsvant da? Anonymkode: 8dc63...617 Jo det hadde vært tragisk for det er jo det fineste jeg vet. Men kanskje jeg hadde følt annerledes om vi alle hadde brunt hår og øyne, da er det jo det som hadde vært vanlig. Heldigvis ser det ingenting som tyder på at de nydelige brune øynene dør ut med det første. Memorangen skrev (På 15.7.2024 den 20.58): Spesielt i å i det hele tatt tenke at noen er pen eller mindre pen utfra hårfarge og øyefarge. Ekstremt overfladisk. Vel, utseendet er jo overfladisk og nå er det jo det som er temaet da har man da lov til å komme med sine preferanser. Er ikke nødvendigvis krise å kjenne på sine overfladiske tendenser heller så lenge de ikke tar overhånd. Er en del av å kjenne seg selv det. Anonymkode: df8d9...045 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. juli #227 Del Skrevet 24. juli Nei. Jeg bryr meg ikke. Jeg kommer ikke til å være her. Dessuten, hva ville vært problematisk med det? Nei, kan ikke se hvorfor det skulle være et problem. Anonymkode: b97ee...95b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå