Beccy87 Skrevet 6. januar 2016 #381 Del Skrevet 6. januar 2016 Jeg også hadde det på mitt gamle legekontor, at jeg bare kunne komme innom og ta en blodprøve når det passet meg. Så bra at testen fortsatt gir utslag da, og mer enn tidligere. Jeg holder en knapp på at det går veien for deg nå jeg. Blødninger eller ei, nå skal det gro! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 6. januar 2016 #382 Del Skrevet 6. januar 2016 Liten oppdatering: legene ville ikke ta meg inn siden jeg var så tidlig i svangerskapet... Begynte å hylgrine og har ligget på sofaen og grått i hele dag... Alle symptomene er på plass, men nå tror jeg de bare er fantom symptomer for jeg har blødd mer i dag også rødt blod... Håper bare at dette kommer til å være en fullkommen spontanabort og at jeg slipper noe mer herk etterpå og at det ikke tar meg enda et år å bli gravid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 6. januar 2016 #383 Del Skrevet 6. januar 2016 24 minutter siden, crem skrev: Liten oppdatering: legene ville ikke ta meg inn siden jeg var så tidlig i svangerskapet... Begynte å hylgrine og har ligget på sofaen og grått i hele dag... Alle symptomene er på plass, men nå tror jeg de bare er fantom symptomer for jeg har blødd mer i dag også rødt blod... Håper bare at dette kommer til å være en fullkommen spontanabort og at jeg slipper noe mer herk etterpå og at det ikke tar meg enda et år å bli gravid... Men kan du ikke få ta hcg prøve? Man trenger jo ikke gå til legen for det, bare innom legekontoret. Ellers ville jeg vurdert å gå privat. Uff, føler med deg. håper det er en uskyldig blødning! Du burde virkelig bli tatt mer på alvor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 6. januar 2016 #384 Del Skrevet 6. januar 2016 De skal ta deg inn hvis du blør. Hvertfall hos fastlegen men de gjør det nok ikke på legevakten. Det er veldig viktig at du drar inn og får stadfestet graviditet i tilfelle du får habituell.... For da får du hjelp. RING i morra og si AT DU KOMMER INN Ikke spør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 6. januar 2016 #385 Del Skrevet 6. januar 2016 Enig med @LilleMy1989!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 7. januar 2016 #386 Del Skrevet 7. januar 2016 Hva faen.... Ja, kom deg til fastlegen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 7. januar 2016 #387 Del Skrevet 7. januar 2016 Ja er jo ikke mer enn en abort til og jeg har habiluell.. Blææ. I dag drikker jeg skikkelig kaffe igjen, og det var godt!! Stikker innom legekontoret i dag! Dermed basta, nå skal jeg stå på mitt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. januar 2016 #388 Del Skrevet 7. januar 2016 Håper alt ordner seg for deg Viktig å føle seg hørt og ivaretatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 7. januar 2016 #389 Del Skrevet 7. januar 2016 Og der kom det masse friskt blod.. Ingen smerter, men jeg vet det er over for denne gang nå får jeg bare vente til det slutter å blø, ta en graviditetstest -> negativ, vente på mens så begynne med eggløsningstester. Positiv, ta en clearblue med ukeindikator for å se om den er 3+ eller har sunket. Er den på 3+ så skal jeg kreve blodprøver hos legen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 7. januar 2016 #390 Del Skrevet 7. januar 2016 Utrolig trist å lese Var ikke sånn det skulle gå Håper det går bra med deg. Har du vært til noen form for utredning hos gynekolog? Jeg synes uansett du skal be om en legetime og snakke med legen din om dette nå. Kanskje du kan få noe som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 7. januar 2016 #391 Del Skrevet 7. januar 2016 Åh Så leit å lese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illy Skrevet 8. januar 2016 #392 Del Skrevet 8. januar 2016 Så vondt å lese. Jeg har sniklest litt i dagboka di, og jeg syns det er veldig urettferdig at det skulle gå slik. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 8. januar 2016 #393 Del Skrevet 8. januar 2016 Så utrolig leit. Urettferdig at dette skulle hende igjen! Håper en ny spire setter seg raskt! Og IKKE vær redd for å oppsøke lege og kreve utredning, dere brukte vel nå ett år på å bli gravide på nytt? Det betyr jo at en av dere (eller begge) sliter litt med fruktbarheten - men ikke verre enn at dere helt, helt sikkert vil lykkes en dag, enten med eller uten hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 8. januar 2016 #394 Del Skrevet 8. januar 2016 Tusen takk for all kondolansen og klemmene, det er godt i en situasjon som dette blødningen i går forsvant like fort som den kom og i dag har det bare vært brun utflod og nå en nesten svart blødning. Fremdeles ingen smerter, kjenner ingen ting der nede i det hele tatt.. Symptomene er her ennå (tar sikkert litt tid før de forsvinner, husker ikke så godt fra forrige gang). Tok en CB digital nå akkurat på urin som var så utvannet at det så ut som vann (30 min siden jeg var på do sist) den viste gravid 3+. Men kan vel være fordi HCG verdiene ikke har blitt så lave ennå. Når jeg var 5+0 viste CB digital gravid 2-3, og 5+6 viste den 3+, da hadde jeg blødd mer eller mindre siden 4+6. Aahh blir gal.. Håper det er morkaka som ligger feil bare! Haha ja jeg er en gal googler har googlet konstant siden blødningene startet for over en uke siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 10. januar 2016 #395 Del Skrevet 10. januar 2016 Håper du går til legen og får skikkelige svar til uken. Og bare for å dra over mine dårlige erfaringer så håper jeg du får ultralyd og sjekker i tillegg! At legen ikke sier "sikkert en spontanabort" og sender deg hjem. Sjekk, sjekk, sjekk. Jeg fikk beskjed om at alt var ute etter MA, viste seg jeg gikk med rester og var "proppfull" i HCG i fem uker.... Ikke noe gøy når jeg aller helst ville bli gravid igjen neste dag! Gal googling kjenner jeg meg igjen i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 10. januar 2016 #396 Del Skrevet 10. januar 2016 46 minutter siden, Weebs skrev: Håper du går til legen og får skikkelige svar til uken. Og bare for å dra over mine dårlige erfaringer så håper jeg du får ultralyd og sjekker i tillegg! At legen ikke sier "sikkert en spontanabort" og sender deg hjem. Sjekk, sjekk, sjekk. Jeg fikk beskjed om at alt var ute etter MA, viste seg jeg gikk med rester og var "proppfull" i HCG i fem uker.... Ikke noe gøy når jeg aller helst ville bli gravid igjen neste dag! Gal googling kjenner jeg meg igjen i Det er akkurat det jeg tenker på!! At alt er dødt, men ikke alt er støtt ut og at jeg derfor er full av HCG og går bare rundt med noe dødt i meg.. Jeg skal ta en ultralyd og ikke hormonene går ned vil jo helst bli gravid igjen med engang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enamorada Skrevet 11. januar 2016 #397 Del Skrevet 11. januar 2016 19 timer siden, crem skrev: Det er akkurat det jeg tenker på!! At alt er dødt, men ikke alt er støtt ut og at jeg derfor er full av HCG og går bare rundt med noe dødt i meg.. Jeg skal ta en ultralyd og ikke hormonene går ned vil jo helst bli gravid igjen med engang! Har ikke fulgt deg de siste mnd, men ser du blør tidlig i graviditet. Jeg gikk til privat gyn (fikk time dagen etter jeg tok kontakt) og de kunne ta innvendig ul. Jeg var da 7+1, så fosteret på noen mm og bankende hjerte i tillegg til blodoppsamling i livmor. Så det er mulig å se om du fortsatt er gravid, selv om du blør. Fastlegen har oftest ikke innvendig ul aparat og det tar tid, hvis h"n skal henvise til offentlig gyn. Det kostet meg 800 kr, men var verdt det med tanke på å gå rundt i uvitenhet. I tillegg er det også mullig å ta hcg prøver over to dagen hos fastlegen. Men jeg ser at du bruker CB, så det er jo også et alternativ. Hcg synker like fort som den øker. Det er ikke alltid hcg synker mens det er rester igjen, men økning er veldig svak og da mistenker man MA også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 11. januar 2016 #398 Del Skrevet 11. januar 2016 Huff her går det jo både opp og ned! Har du fått kommet deg til legen for en ordentlig sjekk i dag? Hørtes ut som en god ide det @Enamorada sier; å gå til privat gyn. Ønsker deg lykke til uansett hva det blir til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 20. januar 2016 #399 Del Skrevet 20. januar 2016 Hei nå er det en stund siden jeg har skrevet her, det er fordi jeg ikke orket tanken på å skrive noen form for oppdatering før jeg hadde fått noen svar. Jeg ringte legen på nytt for å få time, ihvertfall få tatt noen blodprøver. Fredag som var tok jeg blodprøve, og fikk time på mandag. Blodprøven viste HCG på 48 000 og fikk henvisning til innvendig ul som var i dag, tok også nye blodprøver på mandag for å skjekke stigningen. Ul i dag viste et flott lite embryo på 7+3 uker med helt fin hjerteaktivitet så nå sitter jeg her å smiler som bare det! Fått ny time til ny innvendig ul om 2 uker og får svar denne uken om hva den nye blodprøven min viser! Blødningene fant vi ikke ut hva var for noe, men har nesten sluttet å blø nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 20. januar 2016 #400 Del Skrevet 20. januar 2016 14 minutter siden, crem skrev: Hei nå er det en stund siden jeg har skrevet her, det er fordi jeg ikke orket tanken på å skrive noen form for oppdatering før jeg hadde fått noen svar. Jeg ringte legen på nytt for å få time, ihvertfall få tatt noen blodprøver. Fredag som var tok jeg blodprøve, og fikk time på mandag. Blodprøven viste HCG på 48 000 og fikk henvisning til innvendig ul som var i dag, tok også nye blodprøver på mandag for å skjekke stigningen. Ul i dag viste et flott lite embryo på 7+3 uker med helt fin hjerteaktivitet så nå sitter jeg her å smiler som bare det! Fått ny time til ny innvendig ul om 2 uker og får svar denne uken om hva den nye blodprøven min viser! Blødningene fant vi ikke ut hva var for noe, men har nesten sluttet å blø nå. Nei er det sant??? Åååå så godt å høre! Gratulerer igjen, håper du ikke får noen flere skumle opplevelser, men at denne spira holder seg fast. Kjempeflott at du får ny UL om 2 uker, da er det også litt mer spennende enn bare en vibrerende flekk å se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå