Beccy87 Skrevet 1. januar 2016 #361 Del Skrevet 1. januar 2016 Godt nyttår! Fantastisk gode nyheter da! Gratulerer så mye, krysser fingrene for at spiren sitter og at 2016 blir ditt år! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. januar 2016 #362 Del Skrevet 1. januar 2016 @Shinigami, @Weebs, @Sjela og @Beccy87 tusen takk kjenner jeg er ganske nervøs, og skuldrene blir nok ikke senket før etter de magiske 12 ukene. Er 5+1 i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sisti Skrevet 1. januar 2016 #363 Del Skrevet 1. januar 2016 9 minutter siden, crem skrev: @Shinigami, @Weebs, @Sjela og @Beccy87 tusen takk kjenner jeg er ganske nervøs, og skuldrene blir nok ikke senket før etter de magiske 12 ukene. Er 5+1 i dag Gratulerer! Krysser fingrene for at dette går veien! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. januar 2016 #364 Del Skrevet 1. januar 2016 5 minutter siden, Sisti skrev: Gratulerer! Krysser fingrene for at dette går veien! Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 1. januar 2016 #365 Del Skrevet 1. januar 2016 Merker du noen symptomer ennå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 1. januar 2016 #366 Del Skrevet 1. januar 2016 (endret) 37 minutter siden, Beccy87 skrev: Merker du noen symptomer ennå da? Syntes ikke de er så sterke de symptomene mine da. Hehe. Men har kjempe oppblåst mage (ser ut som om jeg er minst 25 uker på vei) , litt murringer ( men har er veldig svake, var ganske sterke i begynnelsen av uke 4), bedre lukte sans ( har alltid hatt nesten null lukte sans og nå lukter jeg faktisk ting haha) vondte!!! Pupper! Gitt seg litt nå, men fremdeles ganske vonde.. Ellers tror jeg ikke det er noe annet, eller jo, ekstreme humørsvingninger Endret 1. januar 2016 av crem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 1. januar 2016 #367 Del Skrevet 1. januar 2016 Hoho! Det er jo kjempe bra jo! Det med oppblåst mage synes jeg var helt grusomt i starten. Følte alle så på meg at jeg var gravid med en gang fordi den var så stor. Også prompingen som fulgte etter da! Tror jeg prompet mer i løpet av svangerskapet enn jeg har gjort i hele mitt liv til sammen! Bare å glede seg om du blir like heldig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 2. januar 2016 #368 Del Skrevet 2. januar 2016 Gratulerer! Så koselig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 2. januar 2016 #369 Del Skrevet 2. januar 2016 11 timer siden, Beccy87 skrev: Hoho! Det er jo kjempe bra jo! Det med oppblåst mage synes jeg var helt grusomt i starten. Følte alle så på meg at jeg var gravid med en gang fordi den var så stor. Også prompingen som fulgte etter da! Tror jeg prompet mer i løpet av svangerskapet enn jeg har gjort i hele mitt liv til sammen! Bare å glede seg om du blir like heldig! Haha jeg blir nok så heldig ja. sliter allerede skikkelig med magen! 40 minutter siden, LilleMy1989 skrev: Gratulerer! Så koselig Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 2. januar 2016 #370 Del Skrevet 2. januar 2016 Wow!! Her har det skjedd ting! Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 2. januar 2016 #371 Del Skrevet 2. januar 2016 37 minutter siden, kaffemor skrev: Wow!! Her har det skjedd ting! Gratulerer så mye Tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 2. januar 2016 #372 Del Skrevet 2. januar 2016 Tror kvalmen begynner å komme snikende. Begynte på nyttårsaften. Men er ikke sånn spy kvalm liksom, bare som om alt jeg spiser og drikker ikke går lengre ned enn spiserøret og om jeg puster for dypt kommer jeg til å spy haha vet ikke om noen skjønner helt hva jeg mener. Men er vel veldig tidlig med kvalme i uke 5? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 2. januar 2016 #373 Del Skrevet 2. januar 2016 Skjønner veldig godt hva du mener. Har klart å unngå å spy så langt men det betyr definitivt ikke at jeg ikke er kvalm/uggen. Hold ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 2. januar 2016 #374 Del Skrevet 2. januar 2016 Skjønner veldig godt hva du mener, min kvalme kom også i uke 5/6. (Og forsvant igjen i uke 13.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 2. januar 2016 #375 Del Skrevet 2. januar 2016 Godt å høre men nå er jeg redd igjen.. Var akkurat på do, og var en del rosa utflod når jeg tørket meg.. Vet ikke hva jeg skal tro, skal jeg håpe på at dette er normalt og alt kommer til å gå bra, eller skal jeg forberede meg på en sa. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beccy87 Skrevet 2. januar 2016 #376 Del Skrevet 2. januar 2016 Ikke godt å si, det er jo mange som blør hele svangerskapet igjennom så det trenger ikke være dårlig nyheter. Et godt tegn er jo at du har så mange symptomer. Kan du ordne time hos legen på mandag kanskje? For å måle hcg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 5. januar 2016 #377 Del Skrevet 5. januar 2016 Hvordan går det med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shinigami Skrevet 5. januar 2016 #378 Del Skrevet 5. januar 2016 Håper at den rosa utfloden var ingenting. Som sagt, så er det ikke uvanlig med litt rosa utflod og små blødninger i begynnelsen uten at det er noe galt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest crem Skrevet 6. januar 2016 #379 Del Skrevet 6. januar 2016 Den 2. januar 2016 at 15.46, Beccy87 skrev: Ikke godt å si, det er jo mange som blør hele svangerskapet igjennom så det trenger ikke være dårlig nyheter. Et godt tegn er jo at du har så mange symptomer. Kan du ordne time hos legen på mandag kanskje? For å måle hcg osv. Tenker kanskje jeg bestiller time hos legen snart, men jeg er sånn at jeg prøver å unngå å dra til legen mest mulig vet det ikke er bra og at jeg må bestille time snart skal se om jeg får målt HCG da. 11 timer siden, kaffemor skrev: Hvordan går det med deg? 10 timer siden, Shinigami skrev: Håper at den rosa utfloden var ingenting. Som sagt, så er det ikke uvanlig med litt rosa utflod og små blødninger i begynnelsen uten at det er noe galt. Går greit, blødde plutselig mye i går, men bare brunt og bare en gang.. Men hele natta mi ble ødelagdt av at jeg gråt og var sikker på at nå mister jeg, akkurat på datoen et år etter forrige gang.. Men ser ut til at det kanskje kan gå bra likevel. Tok en clearblue i dag tidlig som sa 3+ bare fem dager etter den sa 2-3, så det lover hvertfall godt sist gang fikk jeg 2-3 i uke 7, så da hadde jo HCG sunket før jeg mistet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Weebs Skrevet 6. januar 2016 #380 Del Skrevet 6. januar 2016 Skummelt med blødninger selv om flere opplever det uten at noe er galt. Hos min lege kunne jeg bare "dukke opp" og sjekke hcg uten å måtte ha time. Veldig greit! Kanskje det er sånn hos deg også? Helsesekretærene var i hvert fall vandt til det virket det som. De bare spurte etter fødselsdato og la meg inn i systemet uten innblanding av lege. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå